Passat B5 и B5.5 Окачване

Техническа и сервизна информация за Passat
ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Passat B5 и B5.5 Окачване

Мнениеот ELmoB3 » Нед 12 яну 2014 22:35


Здравейте колеги, първо да се извиня ако случайно има вече такава тема и не съм я намерил и след това да питам.. А именно: Разбрах че при Passat B5 и B5.5 освен прословутото алуминиево окачване съществувало и желязно, та въпроса ми е има ли някакъв вариант да се разбере това освен с магнит на място (например по година двигател и т.н.) Благодаря предварително, поздрави! (:




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот IRRITATING » Нед 12 яну 2014 22:39


Стоманеното е коренно различно на външен вид


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот ELmoB3 » Нед 12 яну 2014 22:55


Имам в предвит в мобиле като ги гледам примерно мога ли да знам без да се обаждам да проверявам.. Или ако се вкарва от чужбина примерно.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот IRRITATING » Нед 12 яну 2014 22:59


Тези от обявите съм сигурен на 100% че ще са с алуминиево Стоманеното има доста по различна идея и рядко се слага на кола която ще видиш по улицата


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот ELmoB3 » Нед 12 яну 2014 23:11


Защото до колкото ми е известно алуминиевото се криви лесно и се сменя ако не вся година то през година..


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот IRRITATING » Нед 12 яну 2014 23:16


Това са приказки на хора които не са ги виждали тези носачи на живо


Потребителски аватар
didZ
Мнения: 145
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
Автомобил: VW Tiguan MK1
Двигател: CBAB

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот didZ » Нед 12 яну 2014 23:19


Криви се трънци! Металното окачване е тежко, и неудачно решение. Шарнирните връзки на тези носачи са проблема. Както и на апсолютно всички носачи, били те и от титан!


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот pEsHkyY » Нед 12 яну 2014 23:31


ELmoB3 написа:Защото до колкото ми е известно алуминиевото се криви лесно и се сменя ако не вся година то през година..


Дъвкано та предъвкано :use_search

Слагаш качествено - караш повече
Слагаш некачествено - караш по-малко


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Окачване при Passat B5 и B5.5

Мнениеот ELmoB3 » Пон 13 яну 2014 0:00


Не знам просто имам приятел с такъв който от 3 години насам всяка година сменя носачи, а и от майстори съм го чувал..


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 Окачване

Мнениеот zfa159 » Пон 13 яну 2014 11:30


Криви се ако се качваш на бордюрите с 50км/ч или се удряш в тях странично :mhihi . Алуминиевото окачване е чудесна идея и принцип, защото е многоточково и ти дава голяма стабилност при по-рязка маневра и понеже е по-леко от железното, колата вози по-комфортно. Само че за нашите условия просто не е достатъчно здраво, защото никой производител не си мисли колата за работа в такива условия :screwy . На носачите се скапват шарнирните болтове и тампоните. Тампоните принципно могат да се сменят с избиване и набиване, само че шарнирните болтове се скапват по-рано от тампоните и рядко се налага да се сменя само тампона. Шарнирите не се сменят отделно, освен ако носача не се "рециклира" ,което обаче според мен не е удачно за всички носачи. Долния прав е най-скъпия в к-та и понеже е основния (на него се крепи амортисьора и пружината и реално носи цялата тежест на колата) по мое лично мнение не е добра идея да се рециклира, предвид каква е технологията за рециклиране.
Варианти за окачвания има много и не е нужно да се сменя цялото на един път...колегите с такива коли, процедират различно с окачванията си и има доста теми, в които можеш да прочетеш възможностите.
:beer


ELmoB3
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B5 и B5.5 Окачване

Мнениеот ELmoB3 » Пон 13 яну 2014 11:57


Благодаря ти колега за наистина изчерпателният отговор!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 39 госта