Проблем с passat В4

Техническа и сервизна информация за Passat
P_Tonev
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Проблем с passat В4

Мнениеот P_Tonev » Пон 30 дек 2013 23:09


Здравейте, колеги.След смяна на ангренавен ремък и ремонт на алтернатора колата запояна да прави проблеми.Мотора е 2Е на газ и бензин. Главния проблем е в запалването.То се слуява винаги от втори или трети път(и винаги с подаване на газ).Няма мощност и е започнала да гори доста(преди 7,8 газ-сега над 11). Възможно ли е да е изгубила центровка???




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13408
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Проблем с passat В4

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 30 дек 2013 23:40


А на бензин как е?
ако продължаваш да имаш проблеми-центровка.


P_Tonev
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с passat В4

Мнениеот P_Tonev » Пон 30 дек 2013 23:45


Пали се на бензин, а оборотите докато е студена са нестабилни.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с passat В4

Мнениеот stefan4o » Вто 31 дек 2013 0:55


P_Tonev написа:Възможно ли е да е изгубила центровка???

:th_up
100%


kenar11
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 30 окт 2010 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Проблем с passat В4

Мнениеот kenar11 » Вто 31 дек 2013 10:39


Възможно е при смяната на ангренажния ремък да е преместено зъбното колело на паразитния вал. Той задвижва делкото , за това - нова центровка и си ти :)


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с passat В4

Мнениеот silent » Вто 31 дек 2013 15:39


kenar11 написа:Възможно е при смяната на ангренажния ремък да е преместено зъбното колело на паразитния вал. Той задвижва делкото , за това - нова центровка и си ти :)

Не е възможно а задължително се губи центровка и задължително се прави нанвово центровка на запалването след сняма на ангренажен ремък.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с passat В4

Мнениеот Dpop » Чет 02 яну 2014 12:12




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с passat В4

Мнениеот zfa159 » Чет 02 яну 2014 12:51


Принципно не е лошо след смяна на ангренаж да се провери центровката. Само че ако ангренажа се сменя с повече внимание, центровката може и да не избяга с повече от 1 градус.Достатъчно е, когато двете колела на коляновия вал и на разпр. вал са на белези, да се бележи точното положение на колелото на паразитния вал. След това се слага новия ремък по същия начин и работата е готова. Ремъка е един и същи, броя зъби и разстоянието между тях са едни и същи и разлика в центровката няма откъде да дойде. На моят Пасат (1.8 моно със същия ангренаж) съм сменял ремък по тази технология 3 пъти и след това съм мерил центровката - никога не е имала разлика повече от 0.5 градуса спрямо преди смяната...което е съвсем без значение за работата на двигателя.
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 65 госта