голям ПРОБЛЕМ с охлаждането и парното..
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
голям ПРОБЛЕМ с охлаждането и парното..
здравейте майсторчета!)) колата ми е пасат-92г ABS .1,8 .изпрочетох повечето теми по въпроса и някои отговори ме наведоха на тежки мисли по моя проблем..((( а той е: слабо парно-почти не се чувства топло дори когато е при загряла кола ,слаба сила на топлата струя и маааалко по силна при студена струя,прегряване..(( до 110 -115 градуса без да се включат перките въпреки че махнах нацяло термостата[/b][/b]/съмнявах се в него защото започна да загрява без да отваря термостата-долната част на радиатора си беше студена дори и при 110 гр./,поради горепосочените причини - стигнах до извода че може би радиатора на парното ми е запушен и от там-слабо парно,липса на циркулация на антифриза-прегряване и тн. източих си антифриза махнах термостата и го нахаках с добавки за отпушване на радиатори...-ефекта : двата маркуча на парното ми са меки-парното отчайващо слабо,маркучите от и за радиатора -предния са меки и те ,радиатора е загрял целия но колата пак прегрява/не се включват перките / чак когато /..направил съм си../ включа принудително вентилаторите за охлаждане -температурата спада но парното си е зле....мисля си вече за сваляне/промиване на радиатора на парното и за смяна на датчика за перките..??!! вие какво мислите..??(((
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
забравих да питам -ако радиатора на парното не е запушен -двете тръби за него трябва ли да са твърди /поне малко/ ..??нямам клапа на тези тръби ,поне не виждам нещо такова ....и в крайна сметка ако ще трябва да ходя на майстор колко ли ще ми излезе промивка на радиатор за парно,оправяне на клапи за парно..и препоръка ако имате някой свестен..мерси
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Питаш за препоръка - ето ти - бегом при °niksi°
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096[/url]
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096[/url]
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Системата работи под налягане.Ти казваш, че мъркучите са меки - при 90 градоса на колата мъркучите трябва да са леко твърди.Всичкото това ме навежда на мисълта, че капачката ти на разширителния съд е заминала -> системата не може да потдържа налягане, колата прегрява.
За парното - запушеното радиаторче много трудно се отпушва с каквито и да било добавки.Клапите са облепени с дунапрен и може и той да е заминал.
На първо време си смени капачката на разширителния съд и датчика на радиатора.
ВАЖНО!!!
Капачката на разширителния съд не се стяга "зверски" - завива се и само леко се пристяга.
За парното - запушеното радиаторче много трудно се отпушва с каквито и да било добавки.Клапите са облепени с дунапрен и може и той да е заминал.
На първо време си смени капачката на разширителния съд и датчика на радиатора.
ВАЖНО!!!
Капачката на разширителния съд не се стяга "зверски" - завива се и само леко се пристяга.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега както ти казаха може да е от капачката но за мене това е симптом на заминала водна помпа 99%, няма нужда да се плашиш ако не си прегрял досега колата. Водната помпа е около 40лв плюс нов термостат от 10 до 15лв. Така че действай докато е време. Ако си издухал гарнитурата на главата пак не е толкова страшно но е свързано с още около 120лв финансови разходи. Така че сменяй помпата и дано се разминеш само с нея.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблема е решен колеги -обезвъздуших си парното/извадих едната тръба и при работещ двигател изчаках да излезе хубаво вода от нея /, и установих /измерих му съротивленията при различни температури/че ми се е прецакал скапаният датчик за таблото -показвал е грешно.
така че сега имам и някакво парно и по важното- колата вече не показва че загрява! АМИН !!!
ТАКА ЧЕ МОЖЕ АДМИНА ДА ЗАКЛЮЧЕ ТЕМАТА..))


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, zdravkop64 и 77 госта