Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Техническа и сервизна информация за Passat
marto91
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 12:51
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: BG

Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот marto91 » Пет 03 яну 2014 18:02


Здравейте колеги, моят проблем е следния: Вчера на 02,01,2014 си сменям масълцето на мойта Пассатка и гледам нещо ми цапа блока. :gruebel Позагледах се и виждам че сълзи от прореза между блока и главата. :eek А по интересно беше, че идва и от ангренажа :icon_sad Е ходих на майстор и той ми вика карай си и не му мисли за сега, но мен ме чопли отвътре какво е и ме яде на корема :mhihi Преди това сменях гарнитура на капака на главата, а това стана преди около 300-400км. Та мисълта ми е ако сте се срещали с такъв проблем да споделите вашето мнение!!! :th_up Аааа, щях да забравя Пасатката е Б3 1,8ми с двигател АБС. Благодаря Ви предварително :smile

Последна промяна от marto91 на Пет 03 яну 2014 19:07, променено общо 1 път.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13408
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 03 яну 2014 18:53


Гарнитурата не е стегната добре.
Имай предвид,че ако я пренатегнеш,пак ще имаш ядове.Щом и около разпределителният вал изпуска,не е легнало хубаво уплътнението.
Каква гарнитура си купил-коркова или гумено-метална?


marto91
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 12:51
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: BG

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот marto91 » Пет 03 яну 2014 19:00


Евтинката от 5лв (коркова) :mhihi


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13408
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 03 яну 2014 19:12


А вземи гумено-метална и ще решиш проблема.
Знам,че струва около 15лв,но ти ако смениш още два пъти гарнитура и си похарчил парите.
:beer


marto91
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 12:51
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: BG

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот marto91 » Пет 03 яну 2014 19:19


Тя струва 25лв, но не е това проблема, а в това имали значение как се стягат/развиват болтовете? :question


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13408
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 03 яну 2014 19:44


Старата гарнитура,каква беше?
Коркова или гумено-метална?
Ако си свалил коркова,вземи си гумено-металната.В комплекта трябва да има шпилка.
Отвиваш твоите,и навиваш новите.Стягаш,но внимателно,не до скъсване.
Шпилките при двете гарнитури са различни-просто не уплътнява(не ляга) добре гарнитурата.
Намери някой познат,който ползва отстъпка из магазините за рез.части,да ти я вземе по-евтино.


marto91
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 12:51
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: BG

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот marto91 » Пет 03 яну 2014 20:07


Гумено-метална, ама не разбрах завиването на болтовете как става :question Или да си ходя на майстор :redface


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот vovo6808 » Пет 03 яну 2014 20:16


При корковата гарнитура шпилките в частта без резба са удебелени и гумено металната гарнитура не влиза.Аз разпробих на бормашина отворите на гарнитурата и не съм сменял шпилките.Иначе във комплекта има по тънки шпилки.Гайките ги стягам на кръст от средата към края.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13408
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 04 яну 2014 0:17


Нищо не разпробивах,с дорник избих металните пръстени.
Силикон на г-н Рейнц,и заспа.
40 000км сухо на барут.
И пепел-Воден цикъл,кво да праиш!


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 04 яну 2014 7:02


Хехехе Здравко с тоя воден цикъл ми оправи настроението, верно у градъ е смрад от пепеляк.
Между другото гледам моята коркова гарнитура е вече на също близо 20 хиляди километра и също не е протекла, просто като я поставях изпълних един съвет от приятел.
Самия капак отворите които са му за шпилките се изкривяват като конус по посока на гарнитурата и не може да притегне хубаво, обърнах капака и с едно чукче изправих ламарината там и резултата е налице.


marto91
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 12:51
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: BG

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот marto91 » Съб 04 яну 2014 13:37


Я кажете с тоз проблем може ли да се кара или веднага да е ремонтирвам?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13408
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 04 яну 2014 16:32


Карай бе,в тоя студ нема сила на света да ме накара да пипам железото.
:beer


marto91
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 12:51
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: BG

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот marto91 » Съб 04 яну 2014 17:21


Прав си колега :mhihi :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 04 яну 2014 21:52


Абе да ти кажа аз бих я сменил, не заради друго а заради теча откъм ремъка. За 20 минути работа е, а не се знае маслото като омаже ремъка как ще му повлияе!?
И ако ме послушаш, дали коркова или гумена гарнитура в никакъв случай не слагай силикон!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. ABS Теч най вероятно на антифриз

Мнениеот zfa159 » Съб 04 яну 2014 22:02


Zdravko Zankov написа:Нищо не разпробивах,с дорник избих металните пръстени.
Силикон на г-н Рейнц,и заспа.

И аз така правя и няма проблеми, не смея да развиваш 20 годишна шпилка, макар че 99% и шпилката и резбата на главата са по-здрави от на сегашните нови коли :)
Иначе ако продължава да олива откъм ангренажа - семеринга на разпр. вал реве за смяна :)
Още една тънкост - сложи под гайките федер-шайби против саморазвиване, защото моите на Пасат-а 5-6 пъти ги хващах с динамометричния ключ, че се саморазвиват с времето и накрая им набих шайби и заспа.Може и резбоосигурител, ама той иска да е сухо там, а ти като слагаш капака, винаги омазваш с малко силикон по резбите на шпилките и осигурителя може и да не помогне :)
Ако пък се окаже антифриз, тъжно, понеже за да протече там, значи г-рата на главата е порядъчно изгнила и съответно избива антифриз между двете.По-добре е да го оправиш по-бързо,защото антифриза си прави "пътечка" в метала и после ще трябва да ти наваряват главата или по-зле - блока.Оставяме настрана възможността да се сцепи изгниващото място и да "роди" на сред пътя :death



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта