Zdravko Zankov написа:Нищо не разпробивах,с дорник избих металните пръстени.
Силикон на г-н Рейнц,и заспа.
И аз така правя и няма проблеми, не смея да развиваш 20 годишна шпилка, макар че 99% и шпилката и резбата на главата са по-здрави от на сегашните нови коли :)
Иначе ако продължава да олива откъм ангренажа - семеринга на разпр. вал реве за смяна :)
Още една тънкост - сложи под гайките федер-шайби против саморазвиване, защото моите на Пасат-а 5-6 пъти ги хващах с динамометричния ключ, че се саморазвиват с времето и накрая им набих шайби и заспа.Може и резбоосигурител, ама той иска да е сухо там, а ти като слагаш капака, винаги омазваш с малко силикон по резбите на шпилките и осигурителя може и да не помогне :)
Ако пък се окаже антифриз, тъжно, понеже за да протече там, значи г-рата на главата е порядъчно изгнила и съответно избива антифриз между двете.По-добре е да го оправиш по-бързо,защото антифриза си прави "пътечка" в метала и после ще трябва да ти наваряват главата или по-зле - блока.Оставяме настрана възможността да се сцепи изгниващото място и да "роди" на сред пътя
