Миналата година се сдобих със В5 1,8Т AEB '98 след като продадох стария В3. Радост , но временна. По време на задължителната смяна на консумативите след покупката се чуваше леко дрънчене от към турбото - все едно незатегната ламаринка трака.Оказа се че горещата част на турбото е напукана , в оста на байпасния клапан има луфт и не затваря както трябва. След като я сменихме /горещата част/ се качихме със майстора да я пробваме - вече беше друга кола . Сменяше /майстора/ скоростите със типтроника и до трета превърташе гумите. Изкарах зимата без проблеми и след това ми се наложи да ходя в друга държава за 4-5 месеца.През това време никой не е карал колата.Когато се върнах и я подкарах отново , след около два месеца започна да вие турбото. Свалихме го - аксиален луфт на оста на турбото . Разликата м/у рециклиране и нова турбина беше малка - 50лв затова казах да ми сложат нова.Но след смяната на турбото вече не е същата кола - набира горе-долу нормално , но горе долу , превърта гуми на първа но не много убедително - само във високите обороти.Принципно не я гоня , но искам да знам че всичко и е наред. Имам чувството че нещо не и достига . На обороти /магистрала/ се изтегля добре , но при потегляне - не. Дебитомера е чист , нова картерна вентилация , вакуумите са наред , катализатор вече няма ,няма грешки при диагностика:
Ако може някой да ми помогне със съвет!?
