Пасат В6 1.6 Светнала лампа за вредни емисии

Техническа и сервизна информация за Passat
OttkO
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 08 май 2015 22:33
Автомобил:
Двигател:

Пасат В6 1.6 Светнала лампа за вредни емисии

Мнениеот OttkO » Чет 06 авг 2015 18:48


Привет.
Разполагам с ПАСАТ Б6 1.6 газ + бензин купен от Германия. Направиха му пълно обслужване, смених водна помпа, биалетки, масла, ремъци и т.н. Всичко беше ок, но след 135 км светна лампата за вредните емисии. Някакви идеи как може да се изчисти тази грешка?
П.С Баща ми каза, че видял доста черен пушек веднъж и маслото за ГИ - 200 мл изгорено. Най-вероятно нещо катализатора, но все пак?




dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Светнала лампа за вредни емисии

Мнениеот dimcho88 » Чет 06 авг 2015 20:13


катализатора май е заминал, направо го махай и не се замисляй, слагаш едно резонаторно гърне и си ток, поне аз така направих и колата си върви по добре.


Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 576
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Пасат В6 1.6 Светнала лампа за вредни емисии

Мнениеот Piqndurnik » Пет 07 авг 2015 10:02


Катализатора масло не гори. Търси проблема.
Случвало ми се е преди десетина години да ми се запуши катализатор. Симптомите са, че в рамките на стотина километра колата стана като че ли влачи ремарке с камъни и едва вдигаше 120 км/ч. Колата, обаче, беше десетина годишна на незнайни километри, от които само аз бях направил близо 200 000. Предната кола я продадох на 300 000 км (тях поне ги зная със сигурност) и катализатора и беше като напълно изправен.
Това, дето си махате катализаторите, в 90% от случаите е ненужна операция, рекламирана от разни прекупвачи.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пасат В6 1.6 Светнала лампа за вредни емисии

Мнениеот novatora » Съб 08 авг 2015 16:56


Хах ненужно ако колата ти е на 2-3 години. При наще 10-12 годишни мотори на по 400 000 км катализатора си е буквална тапа. Извинявам се за израза но все едо да акаш през гащите. Никакви симптоми за запушване не съм имал, но като махнах тапата колата олекна. Поема по спокойно, някак си върви леко. Имам 150 000 на нея и знам как върви във всеки диапазон. Така че не е безмислено премахването. Отделно при повечето тди катализатора е близо до турбото. Когато се задържат газовете и температурата се повишава. А кой го отнася дебелия- турбината.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта