Пасат В5 1.8 20в 150 к.с мотор АЕВ с ГИ .Тая кола може да не съм я палил 3 дена сега в студовете,на четвъртия слязох и запали от раз .... но после цял ден трудно палене като я оставя малко повече от 2-3 часа пак пали от раз ...температурния датчик смених свещи смених главата направих и преди 3 дена и сигменти хвърлих защото ми се налага да пътувам до Германия .. и няма и няма тая кола продължава да пали трудно като е топла
не дава грешки на диагностиката с компютър
Пасат 1.8T 20в 150 кс много трудно пали като е топла
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат 1.8 20в 150 кс много трудно пали като е топла
На диагностика,нещо излиза ли?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20в 150 кс много трудно пали като е топла
А случайно преди и след като смени датчика за температурата да си погледнал с ВАГ-ком какви са му показанията при студена, топла кола? Или сменяваш наред здраво с ново 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат 1.8T 20в 150 кс много трудно пали като е топла
Сменяй наред, па каквото стане. Ако не стане - сменяш колата и си готов 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пасат 1.8T 20в 150 кс много трудно пали като е топла
ако си с калпав редуктор на ГИ-то може да ти връща газ през магистралата на вакума, или да се дави от не добре затварящ (заседна) газов инжектор.
Ако не е от това, разгледаите по-задълбочено телевизора какво показва
Ако не е от това, разгледаите по-задълбочено телевизора какво показва

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта