В5 1999 АРТ 1,8 125 трудно пали сутрин

Техническа и сервизна информация за Passat
petar20
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 08 фев 2014 20:37
Автомобил: vw passat
Двигател: APT 1999

В5 1999 АРТ 1,8 125 трудно пали сутрин

Мнениеот petar20 » Нед 09 фев 2014 13:07


Когато температурата е под 2 градуса пали трудно и не се форсира добре. Работи малко и се оправя. Сменен дебитомер и темп.датчик. При диагностика показа грешка Р0130,т.е. нагревателят на ламбда сондата не работи. Може ли това да е причината?

Последна промяна от petar20 на Пон 10 фев 2014 16:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: В5 1999 АРТ 1,8 125 трудно пали сутрин

Мнениеот PuShE_ » Нед 09 фев 2014 18:30


Замери компресия и виж дали маслото не мирише на бензин


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: В5 1999 АРТ 1,8 125 трудно пали сутрин

Мнениеот Теодор » Нед 09 фев 2014 21:45


Замерете какви стойности дава темп.датчик нищо че е сменян icon_idea Че такива ментета се продават свят да ти се завие :cool


petar20
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 08 фев 2014 20:37
Автомобил: vw passat
Двигател: APT 1999

Re: В5 1999 АРТ 1,8 125 трудно пали сутрин

Мнениеот petar20 » Пон 10 фев 2014 15:45


Темп. датчик дава правилни параметри.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Димитър75 и 50 госта