Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
- mitko8009
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PLOVDIV
Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Здравейте колеги,моля за мнение и препоръка от някой по вещ в областта,проблема е следния,става дума за пасат б2 или б3 92 год. 1.8 90 коня моноинжекция,от известно време ми прави проблем на газ и на бензин,прекъсва яко на ниски обороти,ходих до един монтьор каза ми че се е прецакала долната част на моноинжекцията имало вътре датчик ли,нещо подобно ( намерих го в морга за 60 лв втора употреба ) и трябва да се смени,като ми каза че проблема се решава само ВРЕМЕННО като откача клемата на минуса и я допра на плюса за 20 - 30 сек. или да махна плюса за 5 мин. и да стана,но е временно,а един друг ми предложи за 10 кинта да ми сложил някакво реле,и да изключи онова от моното,релето на всяко палене щяло да си занулява грешките и всичко щяло да е ток,та мисълта ми е някой има ли такъв проблем и какво мислите за това реле,да не ми изтряска после и компютъра на колата че става сложно
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Релето ще прави автоматично това,което ти си правил с клемите на акумулатора.Но може и без реле.Това е евтин метод за замазване на положението,който не е препоръчителен,но някои го предпочитат,защото е евтин.Друг е въпроса,че не е полезен за ЕКУ-то.Но пък скапе ли се и то,взимаш друго за 50лв. и отново си на пътя.
- mitko8009
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PLOVDIV
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
направо се чудя какво да правя,да го слагам ли това реле или да не го слагам,ако пък си купя долната част и тя е втора ръка,притеснявам се само това реле където ,, занулява " грешките,да не ми направи по голям золум
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
точно за този компютър мен лично най малко ним ме дразнил подобен постоянн ресет ...оправи си моното сложи си един ламбда емулатор. смени си ламбда сондата ако е заминала...настрой си добре газовата и си реши проблените...
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Колега в това моно има тоно 4 неща, които серазвалят.
От твоетоописанетака и неразбрах какво точно са ти казали че не работи.
Изброявам отгоре надолу.
1. Мембрана за регулация на налягането - ползва се само когато автомобила работина бензин
2. Инжектор - отново само на бензин
3. TPS - това е сензор от който кампа разбира натиснал ли си педала на гаста и колко си я натиснал. По това тй разбира колко често да инжектира бензин. Когатоколатаработина бензин е много решаващ фактор. когато работи на LPG се позвапредимно за бавни обороти.
4. Моторче за реглаж на бавнте обороти.
Според мен проблема ти е или в 3 или в 4. Като моторчето е по-малко проблемно. ТПСсе купува задължително на сцелия блок защото е заводски настроен и калибриран. Най- добре от някоя по-нова кола примерно пассат Б4 или голф 3.
Частите са евтини и е пълно с части втора употреба само трябва да се знае как точно да ги мерш за да сигуренче купуваш работещи компоненти. Не си залужава да правиш магарии притолкова просто устройство и евтини части. Съветвам тедапотърсиш. Аз мога да ти предложа цяло моно от ГОЛФ 96г. Но мисля че може да минеш и по евтино.
От твоетоописанетака и неразбрах какво точно са ти казали че не работи.
Изброявам отгоре надолу.
1. Мембрана за регулация на налягането - ползва се само когато автомобила работина бензин
2. Инжектор - отново само на бензин
3. TPS - това е сензор от който кампа разбира натиснал ли си педала на гаста и колко си я натиснал. По това тй разбира колко често да инжектира бензин. Когатоколатаработина бензин е много решаващ фактор. когато работи на LPG се позвапредимно за бавни обороти.
4. Моторче за реглаж на бавнте обороти.
Според мен проблема ти е или в 3 или в 4. Като моторчето е по-малко проблемно. ТПСсе купува задължително на сцелия блок защото е заводски настроен и калибриран. Най- добре от някоя по-нова кола примерно пассат Б4 или голф 3.
Частите са евтини и е пълно с части втора употреба само трябва да се знае как точно да ги мерш за да сигуренче купуваш работещи компоненти. Не си залужава да правиш магарии притолкова просто устройство и евтини части. Съветвам тедапотърсиш. Аз мога да ти предложа цяло моно от ГОЛФ 96г. Но мисля че може да минеш и по евтино.
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Аз имах същия проблем,при мен се бяха изтрили пистите на ТПСа или както се нарича тази плочка от дясно на моното,смених я с читава втора употреба и нямам проблеми.За нова ми искаха над 300 лв,така че си вземи цяло моно за 40 - 50 лв или ако имаш късмет да намериш само плочката.
- mitko8009
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PLOVDIV
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
да май е TPS-а казаха ми че имало номер на него на гърба му,и трябва да се свали да се види номера и да си взема със същият номер,в една морга ми искат 60 кинта,само за това в смисъл това било долната част на моноинжекцията,колкото до това не знам как се замерва,слагаш работи и плащаш ако не се спасяваш
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Тпс -о няма отношение към лошата работа на газ....но както казах оправи си колата и не слагай реле за ресетване....разбира се това е мое мнение...
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Моно на газ и без ресет реле....няма такъв вариант,понеже компа си трупа грешки.Не се тревожи дали ще издържи....Реле се слага задължително,или си го правиш по друг бабешки начин,писъл съм някъде как.Що се отнася до самото моно,то цялото струва колкото са ти искали само за дросела/долната част/.Дали двете неща са свързани с проблема при теб ще се разбере лесно-какво стана след като откачи акумулатора,оправи ли се колата?
- mitko8009
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PLOVDIV
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
да като допрях минуса за около 20 сек. на плюса и стана,но колко ще кара така не се знае,и колкото до това,и на мен ми се струва че ми искат много пари,ама май няма начин да се размина
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Iezekil написа:Моно на газ и без ресет реле....няма такъв вариант,понеже компа си трупа грешки.Не се тревожи дали ще издържи....Реле се слага задължително,или си го правиш по друг бабешки начин,писъл съм някъде как.Що се отнася до самото моно,то цялото струва колкото са ти искали само за дросела/долната част/.Дали двете неща са свързани с проблема при теб ще се разбере лесно-какво стана след като откачи акумулатора,оправи ли се колата?
Най-обичам такива категорични мнения. От Витоша по високо нема и от Искъро по дълбоко.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Не съм шоп,не ме интересува Витоша въобще.Ако имаш да кажеш нещо с факти-добре дошъл.
Това да опираш минуса в плюса е голяма простотия.
Просто откачи плюса за малко и готово.
Щом от това упражнение се оправя колата,значи не ти трябва друго моно.
Слагай ресет реле.
Това да опираш минуса в плюса е голяма простотия.
Просто откачи плюса за малко и готово.
Щом от това упражнение се оправя колата,значи не ти трябва друго моно.
Слагай ресет реле.
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Шеста година карам на газ с с ресет-реле и няма проблем. Колата е 1.8 моно ADZ- мотор. Дори и помпата не е изключена.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
Iezekil написа:Моно на газ и без ресет реле....няма такъв вариант,понеже компа си трупа грешки.Не се тревожи дали ще издържи....Реле се слага задължително,или си го правиш по друг бабешки начин,писъл съм някъде как.Що се отнася до самото моно,то цялото струва колкото са ти искали само за дросела/долната част/.Дали двете неща са свързани с проблема при теб ще се разбере лесно-какво стана след като откачи акумулатора,оправи ли се колата?
Само аз ли съм изключение. 1.8 ми АВС 3+ години и над 30хиляди км и съм без реле и работи и на двете горива без ядове. Не трупа грешки, три пъти е проверявано.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. 92 г. проблем с моноинжекцията
И аз откакто монтирах моно вместо наличния многоточков инжекцион карам без ресет релета и всякаква усложняваща електроника, ламбда сондата не съм я закачвал изобщо, щото моята не е същата пък и не работеше
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта