Накратко: люка беше залепен с ПУ силикон от предишният собственик. Не течеше, но... моята любима решила, че бутона за люка управлява плафона и явно се е поразлепил силикона някъде от усилието, защото пода отзад е влажен, да не казвам, че плуват рибки :D
След премахване на всичкия силикон установих, че уплътнението се е отделило от стъклото и при затворен люк виси и всъщност не уплътнява нищо, както и че левия дренаж е запушен. Реших да залепя уплътнението и да го оставя да стегне, пък аз през това време си свърших друго и след това щях да прочистя дренажа. За мое учудване обаче, люка вече не иска да се прибере в покрива, че да ми даде достъп до дренажите. Вероятно съм бутнал нещо при цялото връткане с лепенето. Има една подвижна пластмаса, така като я гледам в затворено положение играе роля на преливник, който отвежда водата към улеите на дренажните отвори и би трябвало да се движи с люка, но не се движи. Как ли не въртях и суках - не ще и не ще. Някой ако има снимки за правилния монтаж или ако има някаква хватка, щото гледах в Хайнес упътването за модела, ама там само пише, че ако се пре*бе моторчето може да се затвори ръчно със отвертка...
ето ТУК има едно видео, макар, че то нищо интересно не се вижда
Passat B4, проблем с люк.
Re: Passat B4, проблем с люк.
georgebonev написа:Здравей, колега!
Моя люк също е запечатан със силикон и аз мислех тези дни да го разпечатвам, но още не съм успял да пъхна маркуча за оттичане отпред в дясно долу до жабката. Аз съм с Голф 3 комби.
По твоя проблем - пиша ти тук, а ако решиш - сподели го във форума, защото линковете са общи, не са конкретно за Пасат, събрах ги докато се рових и аз ...
Инфо за проблеми и решения - Шибедах Г3 - побългарен
ЕТКА - Части на люка (и следващите 3 страници 877-20, 877-30, 877-40). Смени годината на производство ако искаш, но трябва да е едно и също, предполагам.
Ремонт на електрониката на люка
Свваляне на люка
За коя подвижна пластмаса става въпрос по-конкретно - под цялото стъкло или само в предната част?
На мотора/механизма на люка има едно копче - черно, под което или до него има винт (при мен е така) за шестограм - за ръчно отваряне/затваряне. Ако е отворено/завъртяно това черно копче, електрониката не работи - изключена е. Пробвай с него, ако го имаш и ти - в едното положение и в другото. Не го напъвай много, че водачите са крехки.
Ако изровя темата за центровка след пълно сваляне - ще ти пратя и нея по-късно.
Той електромотора си работи и се прибираше люка в покрива, но след като залепих уплътнението съм разместил нещо явно и опира в нещо, щото е явно, че мотора се мъчи да преодолее някакво препятствие и после явно има защита и спира. Пластмасата е тази в самото начало на клипа се вижда през процепа. То е подвижен преливник, който отвежда водата към дренажите, но е подвижен защото, когато искаш да отвориш люка напълно (да го прибереш в покрива) ще пречи и тогава се движи заедно с люка (поне така си го обяснявам).
П.П.
На две снимки от линковете , които си дал се вижда част от въпросната пластмаса:


- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Passat B4, проблем с люк.
От руските сайтове:
Настройка на люка.
Още информация за възможни проблеми и настройка
Информация по ремонту электролюка - към средата на страницата.
Настройка на люка.
Още информация за възможни проблеми и настройка
Информация по ремонту электролюка - към средата на страницата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта