Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
колеги намерих един пасат Б6,човека казва,че колата са и сминили ангренажа в Испания и са му дали 100000км.гаранция от сервиз на WV.Питам да ли това е възможно тъйкато тук дават 50-60000км.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Ами практически това няма значение за теб, защото да идеш до Испания с репатрак, за да предявиш рекламация, ще ти струва повече, от колкото струва колата. Иначе в Порше и другите официални сервизи, дават толкова гаранция, колкото е предписанието на производителя - примерно 90 000км или 5 години или 100 000км или 120 000км, зависи конкретно от колата и двигателя. В случая с афтърмаркет частите (било то и на сериозна марка), е нормално никой да не иска да ти даде толкова много гаранция, защото я изкара, я не. Затова гаранцията, която масово се дава, е 60 000км.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
По принцип, може и да е истина! Защото един познат ми разказа как си купил кола нов внос и са му казали, че е обслужена, ангренаж, ролки и т.н! Той си я кара така, 5 години без даже и да провери дали е истина! После я продаде, и не е имал проблем! Само ти решаваш дали да сменяш или да се довериш!
Най-добре отвори капака на ангренажа и погледни ремъка, ако е напукан значи, не е сменян! Най-добре пусни снимка, да го видят и колегите и ще ти кажат дали е сменян!
Аз лично не вярвам, на майсторите дали са го сменили, ти как вярваш на кой какво казал нз.
Най-добре отвори капака на ангренажа и погледни ремъка, ако е напукан значи, не е сменян! Най-добре пусни снимка, да го видят и колегите и ще ти кажат дали е сменян!
Аз лично не вярвам, на майсторите дали са го сменили, ти как вярваш на кой какво казал нз.
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
мисля,че трябва да си коректен все пак продаващ кола за над 10000лв.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Да може, да е така както ти е казано. Оригинален ангренажен ремък се кара до 130000км съгласно предписанията на ФВ-сервиз и сервизните интервали. Ако не е оригинален ремъка се кара до 60000км по обясними причини. От там идват и разликите в цените им.
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Не вярвай на никого. По-добре я вземи (ако ти е харесала) и си й направи обслужването. Все пак кола вземаш. В днешно време не е много ясно на кого можеш да се довериш. По-добре да ти е мирна главата отколкото да се чудиш
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Аз всеки ден виждам коли за по над 10 000лв ,на които старите собственици казват на новите, че климатика видиш ли само трябва да се дозареди и всичко ще е ок. 8 от 10 от тях обаче въобще не са в такова състояние и става дума за ремонти по 1000+ лв за да заработят. Така че колегата над мен е много прав - ако ти харесва колата, вземи я, пък си и смени, каквото трябва, за да си спокоен. Дори да е сменен, както казва предния собственик, ако е имал план да я продаде, когато са сменяни, може и да не е сложил скъпи части и след 10-15 000км мотора да стане на гайки.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 26 апр 2014 13:28
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: TSI 2017 DSG
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
ЗДРАСТИ ! АКО АНГРЕНАЖА ТИ Е СМЕНЯН ВЪВ СЕРВИЗ НА VW,КЪДЕТО И ДА Е, БИ ТРЯБВАЛО КАТО ОТИДЕШ ВЪВ НАШ СЕРВИЗ НА VW ДА ТИ КАЖАТ ДАЛИ Е ТАКА. АЗ СЪМ СМЕНЯЛ АНГРЕНАЖ ВЪВ VW БУРГАС,И ИЗРИЧНО МИ КАЗАХА ЧЕ ДЪРЖИ 120 000 КМ. ИМА И ТАКИВА,КОЙТО ДЪРЖАТ 60 000, НО РАЗЛИКАТА Е В ЦЕНАТА.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
shumi написа:мисля,че трябва да си коректен все пак продаващ кола за над 10000лв.
Колега, не се обиждай, ама ти в кой свят живееш?
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Е, то ясно в кой свят живеем, но ако е в официален сервиз правена смяната това наистина може да се провери лесно при добро желание.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Да, така е, ама нищо не гарантира, че километража след въпросната смяна не е връщан назад. Примерно ангренажа е сменен преди 2 или 3 години по сервизна история на да кажем 123 000км. След това колата е навъртяла примерно едни 40 или 50 000км (там колите обикновено се карат доста) и после километража е върнат на да кажем 135 или 137 000км. Така след справката ще излезе, че ангренажа е сменен на 123 000, сега е на 137, значи има още 86 000км до смяна, а реално ще са не повече от 50-60 000км и ако се пробваш да минеш 86, вероятно ще се скъса . Предвид такива изпълнения, ако колата няма истинска проверена пълна сервизна история до няколко месеца преди датата на продажба, по-сигурно е да се сменят всички неща - масло, филтри, ангренажен к-т и т.н., иначе е лотария.
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Аз давам обикновен съвет ако искаш го спази ако не си е за теб вече и ... .
При покупката на кола втора употреба от джамбази или автокъщи или частни лица
даже и отр. дилъри . АЗ им нямам вяря ! Човек който съм патил
кола купена от автокъща с 1000000 оговорки ,че всичко е сменено .
И в един момент както си караш водната помпа задържа и става мазало !
Така ,че си смени .
А колко даянат ако са купени частите от дилър за пасат б6 аз сменях лично на скоро смених и
ми казаха около 100 110 хил. км. но цената е около 1800 лева за частите !
А части от сорта на ина бош и т.н. са около 500 600 лева и гаранцията
която ми даде майстора е 80 / 90 хил км или 5 години .
При покупката на кола втора употреба от джамбази или автокъщи или частни лица
даже и отр. дилъри . АЗ им нямам вяря ! Човек който съм патил
кола купена от автокъща с 1000000 оговорки ,че всичко е сменено .
И в един момент както си караш водната помпа задържа и става мазало !
Така ,че си смени .
А колко даянат ако са купени частите от дилър за пасат б6 аз сменях лично на скоро смених и
ми казаха около 100 110 хил. км. но цената е около 1800 лева за частите !
А части от сорта на ина бош и т.н. са около 500 600 лева и гаранцията
която ми даде майстора е 80 / 90 хил км или 5 години .
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Само на мен ли ми се струва, че частите на INA станаха едни от най-евтините на пазара Напоследък ми се случва доста често да ми се оплакват от тях
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 16 мар 2014 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
Само в интерес на истината, ангренажният ремък на B6 го дават да се сменя на 110 хил мили или 180 хил км за бензиновите двигатели.
ръководство на Руски и на Английски
А отностно коректността на продавача ... остава до личностна преценка, има коли на по 500к км, дето се продават за коли на по 100-120к км. има и такива на реални.
Даже впечатление ми прави, че колкото е по-скъпа поклата толкова повече се връща километража.
По пътя на логиката, ако колата струва 100лв и 100лв струва услугата за промяна на км, няма кой да се занимава да върти, но ако струва 10хил. лв ... защо да не я врътнат за 1% от сумата ;-)
И второто нещо, но не и по важност, това е живота по документация на производителя.
Сега, с какво е заменено и колко е неговият живот, и най-вече кога е направена тази замяна ... божа работа.
Както един колега по-горе посъветва, отваряш, гледаш и преценяваш сам за себеси и после си носиш последствията от решението, колкото и грубо да звучи :-)
Може би не е лоша идеята със снимката, ако е в прилично състояние забравяш за него за 1-2 години - 15-20к км, и след това пак го преглеждаш за да прецениш.
Но в един момент става безсмислено, постоянно да се чудиш дали това ще те искара тия 400-500км които мислиш да пътуваш и смятана му 200лв ремък и 50-100лв работа ... няма да ти спести една камара неприятности.
ръководство на Руски и на Английски
А отностно коректността на продавача ... остава до личностна преценка, има коли на по 500к км, дето се продават за коли на по 100-120к км. има и такива на реални.
Даже впечатление ми прави, че колкото е по-скъпа поклата толкова повече се връща километража.
По пътя на логиката, ако колата струва 100лв и 100лв струва услугата за промяна на км, няма кой да се занимава да върти, но ако струва 10хил. лв ... защо да не я врътнат за 1% от сумата ;-)
И второто нещо, но не и по важност, това е живота по документация на производителя.
Сега, с какво е заменено и колко е неговият живот, и най-вече кога е направена тази замяна ... божа работа.
Както един колега по-горе посъветва, отваряш, гледаш и преценяваш сам за себеси и после си носиш последствията от решението, колкото и грубо да звучи :-)
Може би не е лоша идеята със снимката, ако е в прилично състояние забравяш за него за 1-2 години - 15-20к км, и след това пак го преглеждаш за да прецениш.
Но в един момент става безсмислено, постоянно да се чудиш дали това ще те искара тия 400-500км които мислиш да пътуваш и смятана му 200лв ремък и 50-100лв работа ... няма да ти спести една камара неприятности.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В6 въпрос за ангренажен ремък
От моя скромен опит знам следното - при покупка на автомобил, независимо от клетвите на продавача как всичко е ОК, задължително сменяш - ангренаж комплект, всички останали ремъци, ролки и филтри. Маслото е задължително да се смени също. Не разбирам, при положение, че имаш 10к лева за покупката, да си спестиш едни 500-600 лв за обслужването. Но, както са казали и колегите, всеки сам си преценява и после си носи рисковете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: naixar и 76 госта