отново обороти

Техническа и сервизна информация за Passat
tiesto73
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 14:32
Автомобил:
Двигател:

отново обороти

Мнениеот tiesto73 » Пет 30 мар 2007 14:06


оправих вакумите и пак като загрее мени обороти.пасат б3мотор 2е.моля помогнете.




tiesto73
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: отново обороти

Мнениеот tiesto73 » Съб 31 мар 2007 10:30


tiesto73 написа:оправих вакумите и пак като загрее мени обороти.пасат б3мотор 2е.моля помогнете.
малко сам сбърках модела пасата е б3


tiesto73
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: отново обороти

Мнениеот tiesto73 » Чет 19 апр 2007 14:04


tiesto73 написа:оправих вакумите и пак като загрее мени обороти.пасат б3мотор 2е.моля помогнете.
хаиде кажете какво да права


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 19 апр 2007 15:45


Със същия мотор съм. При мен се оказа, че е от замърсен въздушен филтър, ама ги менеше преди да загрее.
Провери да не смучи някъде от дебелата, гофрирана тръба м/у въздушния филтър и входящия колектор. Друго място, от където може да влиза 'нерегламентиран' въздух е от тръбата за картерните газове. Много често от времето се скапва и пробива.
Като друга опция- стъпково моторче за стабилизация на оборотите. Това, дето е точно над капака на клапаните. Свали го и го промий старателно с коресилин. Можеш да свържеш и една лампичка паралелно на него, за да видиш идва ли му напрежение. Имай предвид, че работи на до 5 V. Да не му бучнеш напрежение директно от акумулатора!
Отово друга възможност: Ламбда-сонда. Е те там вече се проверява най-добре с осцилоскоп, но и с достатъчно добър стрелкови (руски) уред също става. Трябва да се променя напрежението й от 0.3V до 0.9 V поне 3-4 пъти в секунда.
П.П. Газова имаш ли?

Последна промяна от radotom на Чет 19 апр 2007 22:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 19 апр 2007 16:39


radotom написа:...
Трябва да се променя напрежението й от 0.3V до 0.9 V поне 3-4 пъти в минута.
...

В секунда. Това е за нова сонда. Поне 1 път в секунда за стара сонда.
В противен случай сондата е мудна ( бавна ) и "лъже" компа на колата.


Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Huse » Чет 19 апр 2007 18:38


Виж кабела на потециометъра на TPS-а дали минава зад колекторите и дали опира. Ако опира ще се стопи и оголи някои от кабелите, които от вибрациите на мотора ту допират ту не самия колектор който замасява и по такъв начин променя данните за комп-а и оборотите играят. А при по високи обороти направо мотора се едно, че има проблем с тампони, ту ускорява ту глъхне ужас.

Моя случай беше такъв. Оправя се лесно, преглеждаш кабела дали има оголвания и окъсява с другите кабели, изолираш и прекарваш кабела над инжекторите и закрепваш да не допира горещия колектор.
Успех!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 19 апр 2007 22:01


zdr_spasov написа:В секунда.

Баси! Вярно!
Объркал съм се! :oops:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта