отново обороти
Re: отново обороти
малко сам сбърках модела пасата е б3tiesto73 написа:оправих вакумите и пак като загрее мени обороти.пасат б3мотор 2е.моля помогнете.
Re: отново обороти
хаиде кажете какво да праваtiesto73 написа:оправих вакумите и пак като загрее мени обороти.пасат б3мотор 2е.моля помогнете.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Със същия мотор съм. При мен се оказа, че е от замърсен въздушен филтър, ама ги менеше преди да загрее.
Провери да не смучи някъде от дебелата, гофрирана тръба м/у въздушния филтър и входящия колектор. Друго място, от където може да влиза 'нерегламентиран' въздух е от тръбата за картерните газове. Много често от времето се скапва и пробива.
Като друга опция- стъпково моторче за стабилизация на оборотите. Това, дето е точно над капака на клапаните. Свали го и го промий старателно с коресилин. Можеш да свържеш и една лампичка паралелно на него, за да видиш идва ли му напрежение. Имай предвид, че работи на до 5 V. Да не му бучнеш напрежение директно от акумулатора!
Отово друга възможност: Ламбда-сонда. Е те там вече се проверява най-добре с осцилоскоп, но и с достатъчно добър стрелкови (руски) уред също става. Трябва да се променя напрежението й от 0.3V до 0.9 V поне 3-4 пъти в секунда.
П.П. Газова имаш ли?
Провери да не смучи някъде от дебелата, гофрирана тръба м/у въздушния филтър и входящия колектор. Друго място, от където може да влиза 'нерегламентиран' въздух е от тръбата за картерните газове. Много често от времето се скапва и пробива.
Като друга опция- стъпково моторче за стабилизация на оборотите. Това, дето е точно над капака на клапаните. Свали го и го промий старателно с коресилин. Можеш да свържеш и една лампичка паралелно на него, за да видиш идва ли му напрежение. Имай предвид, че работи на до 5 V. Да не му бучнеш напрежение директно от акумулатора!
Отово друга възможност: Ламбда-сонда. Е те там вече се проверява най-добре с осцилоскоп, но и с достатъчно добър стрелкови (руски) уред също става. Трябва да се променя напрежението й от 0.3V до 0.9 V поне 3-4 пъти в секунда.
П.П. Газова имаш ли?
Последна промяна от radotom на Чет 19 апр 2007 22:01, променено общо 1 път.
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Виж кабела на потециометъра на TPS-а дали минава зад колекторите и дали опира. Ако опира ще се стопи и оголи някои от кабелите, които от вибрациите на мотора ту допират ту не самия колектор който замасява и по такъв начин променя данните за комп-а и оборотите играят. А при по високи обороти направо мотора се едно, че има проблем с тампони, ту ускорява ту глъхне ужас.
Моя случай беше такъв. Оправя се лесно, преглеждаш кабела дали има оголвания и окъсява с другите кабели, изолираш и прекарваш кабела над инжекторите и закрепваш да не допира горещия колектор.
Успех!
Моя случай беше такъв. Оправя се лесно, преглеждаш кабела дали има оголвания и окъсява с другите кабели, изолираш и прекарваш кабела над инжекторите и закрепваш да не допира горещия колектор.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта