Пасата е Б3 РП(91г) моно. Има ли някоя тънкост при смяна на гарнитурата която трябва да знам?
Благодаря предварително
смяна на гарнитура на блока
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Защо я сменяш?
Най важното е причината за смяна?ако е прегрял мотора е добре да провериш дали не се е изкривила главата(минаваш на шлайф). после така или инче я сваляш ако ти е харчил масло си смени и гумички на клапани.а за монтажа на бележката към гарнитурата си пише всичко! успех !!!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София





НЕ МАЖИ ГАРНИТУРАТА С АБСОЛЮТНО НИЩО!!!!
БЛОКА И ГЛАВАТА ДА СА СУХИ И ОБЕЗМАСЛЕНИ А ГАРНИТУРАТА ДА Е С ГРАФИТНО ПОКРИТИЕ.
засега това се сещам...
ааааа припасвайте клапаните-така и така си я отворил-ще има ефект.
може и да смениш гумичките-виж по горе защо...

ако имаш въпроси-питай.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
всъщност искам да я сменя, защото се получи един теч посредата точно. Не знам дали е от прегряване(това лято загрява доста и на 2-3 пъти хвърля антифриза но не е загрявал повече от 110-120 градуса) не знам но може да се каже че е от прегряване. Какви са признаците за прегряване.?
Мерси много за съветите
Мерси много за съветите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78, tdi fen и 34 госта