APT 1.8 125 ps охлаждане

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот Теодор » Нед 23 юни 2013 19:28


http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=146552
Пуснах я в Ауди форума но там явно отговор скоро няма да има :cool Та реших пак в нашия си форум да питам :beer




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот Pet_rov » Нед 23 юни 2013 20:18


Изключа ли контакта, перките спират. Но аз съм с климатик...


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот my heart iS iCe » Нед 23 юни 2013 20:23


Колега, когато ти вдигна 100 градуса провери ли дали и 2-та кръга (маркуча) са топли? Ако да, значи има вероятност таблото да се бъзика на моменти! Ако само единият кръг е топъл, термостата може да е забил.
Другия вариант е да провериш степените дали работят! Може датчика да е изгорял или някоя от степените.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот Теодор » Нед 23 юни 2013 20:28


Колеги при мене няма степени защото е с виско-перка icon_idea Не е с ел.двиг. като при В3 и В4.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот zfa159 » Нед 23 юни 2013 21:17


Стандартен проблем. А4 има две перки -виско и електрическа.Електрическата тръгва винаги заедно с пускането на компресора на климатика (т.е. когато светне * на дисплея) .След като поработи известно време климатика, ако времето е горещо,трябва да мине на по-бързата си степен (вие все едно ще излети). Ако перката не тръгва,компресора се претоварва и се получват две неща - товари много повече двигателя,както и кондензатора (радиатора пред водния) се нагрява безумноно много и съответно прегрява и водния и резултата си го видял. Ако не искаш да сменяш компресор, не пускай климатика преди да провериш състоянието на ел. перката и дали тръгва и спира,когато трябва. 8 от 10 такива коли (А4,А6,В5 и 5.5) са с изгоряла перка...редовен проблем е,защото е малка по размер и върти на много високи обороти и съответно бързо се износва (намеквам,че трябва или да ремонтираш твоята или да си вземеш нова,защото 2-ра употреба не е ясно дали няма да изкара 2 часа и пак да спре).
И още нещо - виско муфата на виско-перката е консуматив.Тя има живот няколко години и после се скапва.Не е зле да се прежалиш около 200лв за нова (толкова струва примерно Febi или Swag,която е на прилично качество общо взето). Причината да ти е нужно да работи и тя е,че Август месец на 40 градуса, електрическата не може да насмогне да охлажда достатъчно добре радиаторите и си се усеща липсата на добре работещо виско.
:beer


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот Теодор » Нед 23 юни 2013 21:33


Стефане мерси за информацията :bowdown Перките мисля поне с моите познания работят нормално, даже се чудех вчера откъде се появи едно така да се каже допълнително виене :eek а то явно е било от перката на климатроника. Виското също работи коректно мисля, проблема ако изобщо е проблем е защо след загасяне на двиг. няма какво да свали нормално повишаващата се темп. поради липса на въздушен поток :banghead


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот mupk0 » Нед 23 юни 2013 21:36


Моята го има също този проблем.Тея дни в голямата жега работи около 1 час на място с климатик.Влизам и гледам 100гр...после пак я пробвах и след 10-15минути на място вдига до 100гр и тва е.Перката обаче се чува да фучи.пЪрва степен едвам едвам се чува,докато втора се чува доста отчетливо.Виското ми работи и то се чува,но явно на ПХ при 40гр не се охлажда добре.Даже и кората махнах към момента.Иначе в движение е бетон.И се чудя дали на празен ход виското ми зацепва.....но щом форсирам колата и го чувам да му се невиди :D


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот anonym0us » Съб 05 апр 2014 17:09


Здравейте колеги, за да не отварям нова тема имам проблем с Голф IV 98 година AGN 1.8 125 коня! Колата загрява до 90 градуса, и когато пусне перката за охлаждане имам вибрация във волана! Когат охлади, и перката спре да работи, спират вибрацийте! От какво може да се получава този проблем и дали може да се ремонтира перката ако е от нея проблема! :a045


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот kris11 » Пон 07 апр 2014 9:05


Вибрации от голям дебаланс .Износени втулки на остта на електромотора,крива перка/изметната,пукната,отчупена/.
ПО-добре нова .може да се ремонтира , но е голяма игра, трябва и стругар и фосфорен бронз за навите втулки..


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот anonym0us » Пет 27 юни 2014 17:54


Нов проблем колеги, за да не пускам нова тема, ще питам тук!
Когато колата загрее на 95 градуса и пусне перките за охлаждане, точно при завъртането на перките, сякаш нещо прекъсва, и двигателя леко си мени оборотите и се стабилизира пак! Прави го само при стартирането на перките :eek


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот pas1.8mi » Пет 27 юни 2014 20:15


Ако е леко е нормално! Ако е драстично си провери Алтернатора,дали е читав! :th_up


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот anonym0us » Пет 27 юни 2014 20:22


Само не знам как да разбера кое е леко и драстично! Получава се рязко прекъсване на мотора. Все едно извасва за стотна от секундата и се пуска пак!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот kris11 » Пет 27 юни 2014 21:27


Виж за луф на остта на перката. Явно при пускне има голямо натоварване - голям пусков ток - разбити втулки, триене на перката в кожуха,от голямо износване на втулките -заклинване на остта в предна и задна втулка


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: APT 1.8 125 ps охлаждане

Мнениеот anonym0us » Съб 28 юни 2014 11:31


Колега Kris11, оказа се прав да го ева, има лек луфт в перката, даже и тресе волана когато се пусне, явно си заминава, трябва да се сменя! Дано след като сменя перката, се оправи проблема и с оборотите ! Благодарим за вниманието :bowdown



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта