Стандартен проблем. А4 има две перки -виско и електрическа.Електрическата тръгва
винаги заедно с пускането на компресора на климатика (т.е. когато светне * на дисплея) .След като поработи известно време климатика, ако времето е горещо,трябва да мине на по-бързата си степен (вие все едно ще излети). Ако перката не тръгва,компресора се претоварва и се получват две неща - товари много повече двигателя,както и кондензатора (радиатора пред водния) се нагрява безумноно много и съответно прегрява и водния и резултата си го видял. Ако не искаш да сменяш компресор, не пускай климатика преди да провериш състоянието на ел. перката и дали тръгва и спира,когато трябва. 8 от 10 такива коли (А4,А6,В5 и 5.5) са с изгоряла перка...редовен проблем е,защото е малка по размер и върти на много високи обороти и съответно бързо се износва (намеквам,че трябва или да ремонтираш твоята или да си вземеш нова,защото 2-ра употреба не е ясно дали няма да изкара 2 часа и пак да спре).
И още нещо - виско муфата на виско-перката е консуматив.Тя има живот няколко години и после се скапва.Не е зле да се прежалиш около 200лв за нова (толкова струва примерно Febi или Swag,която е на прилично качество общо взето). Причината да ти е нужно да работи и тя е,че Август месец на 40 градуса, електрическата не може да насмогне да охлажда достатъчно добре радиаторите и си се усеща липсата на добре работещо виско.
