


vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатроника
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатроника
Здравейте колеги. Излезна ми дефект в контролния блок за управление на климатроника. Не ииска изобщо да стартира климата на студено. Фреона е презареден липсваха само 20 грама. Грешки на ваг ком не излизат. Всички датчици са проверени и работят. Самодиагностиката на климата дава 444 (няма грешки). Като замериш не постъпва напрежение към компресора. След като разкачиш блока за управление от буксите на таблото за час се ресетва и тръгва всачко и така до следващия отказ на работа след няколко дни. Въпроса ми е следния. Някой знае ли какъв е номера отзад на блока за управление че моя липсва за да си издиря втора употреба? Пробвах подобни на моя но не тръгват. Казват че трябва да е същия номер и буква като моя за да стане. Колата е пасат б-5.5 2001г. 130 коня 96 киловата типтроник AVF код на мотора. Ако има значение контролера отзад е с 1 винтелаторче. Ако някой има тази част да свирка че при нас жегите настъпиха и в колата без клима е ад.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
Твърде вероянто е да имаш спукана/студена спойка някъде но платката.Отвори го,огледай го с лупа и при съмнение-презапой.Нищо не губиш да пробваш 

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
И аз това се чудех дали да не го занеса в телевизионен сервиз да огледат пистите и спойките. Дано е от това, че откриването на друг блок като моя стана мисията невъзможна. Пробвах 20 парчета и никой не е като моя.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
Всичко е прегледано но проблема си продължава. Работи добре 10 дни и на 11-то стартиране греда. Има ли някой колега с б5.5 2001 131 коня AVF да погледне какъв е номера на контролера да си издиря нов а не да пробвам по моргите наред и до сега не съм уцелил като моя. Ще съм много благодарен.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
Колега,когато аз имах проблем с климатроника ,се насочих към управлението.Взех си от форума ,но се оказа че моето е с винтчета ,а другото нямаше.И нищо общо няма с моето.Оказа се че моя проблем беше датчика за свеж въздух,и не ми включва компресора под 4 гр,Та си търси такъв с винтове .
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
Този датчик който е в купето и с грешка 313 ли? Хмм и как го подмени? Пак ли се сваля таблото? През жабката ще стане ли? Моя контролер също е с винтчета. Пробвал съм над 20 и никой не става не е като моя. Иначе като направя тест самодиагностика на климатроника излиза този сензор 313. Може ли той да бърка толкоз работата на климата? Всички майстори са ми казвали че климата взима инфо и от външният датчик и от този на самия климатроник. Този за свежия въздух и да не работи нямало да има проблеми. Значи трябва да го сменя.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
Точно той е ,сваляш жабката. и си пъхаш ръката напред и нагоре .Въртиш на 90 гр. и излиза.
В Ауто плюс ме питаха защо си давам парите за него.Но след смяната разбрах че си е струвало.
Точно този датчик ми даваше - 14 гр. или 2 гр, при 30 гр. навън и компресора не се включва.
В Ауто плюс ме питаха защо си давам парите за него.Но след смяната разбрах че си е струвало.
Точно този датчик ми даваше - 14 гр. или 2 гр, при 30 гр. навън и компресора не се включва.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
Както е казал и колегата, не само грешка може да води до спиране на компресора. Ако някой температурен датчик не показва коректна стойност, тогава компресора също може да не тръгва, а в същото време няма да има записана грешка - контролера следи дали датчика е електрически здрав т.е. не е прекъснал и дали показва някаква стойност в диапазона примерно между -60 и +60 градуса. Само че той няма как да знае, че датчика мери -10 градуса в момента, а то не е толкова и съответно затова няма грешка за него. Стойностите на всички датчици и т.н. могат да се видят през VCDS или през другата секция за самодиагностика и да се гледа дали там някъде има проблем, щом не дава конкретна грешка. Може и контролера да си е умрял, случва се понякога при Б5 и 5.5.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw pasat b5.5 контролен блок на управление на климатрони
Добре колеги ще сменя този датчик да видим дали ще се оправят нещата. Значи в ауто+ го имат. Ще пиша какво е станало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта