Разлика между двигател AAM и ABS

Техническа и сервизна информация за Passat
peshopesho
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Разлика между двигател AAM и ABS

Мнениеот peshopesho » Сря 09 мар 2005 23:12


Може ли някой да ми каже къде е разликата между двигтел ABS и дефорсирания AAM ?
10x




Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 10 мар 2005 18:06


Разликата между ABS и AAM е съответно, както следва:
- макс. мощност 90 / 75 к.с. при обороти 5500 / 5000
- макс. върт. момент 145 Nm при 2500 об. / 140 Nm при 2500 об.
- степен на сгъстяване 10 / 9

Това е на пръв поглед, сигурно има и други разлики :wink:


peshopesho
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот peshopesho » Чет 10 мар 2005 22:09


тия ги знам, все пак имам ААМ от 3 години и половина
конструктивно, дали е буталата или в главата, или в блока !!!???


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 10 мар 2005 22:11


не ми е ясно какво по точно питаш?
какво мислиш да правиш-или просто си любопитен?


peshopesho
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот peshopesho » Чет 10 мар 2005 22:24


интересно ми е дали може да стане 90 к.с.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 10 мар 2005 22:27


според мене е напълно възможно-мисля че има разлика във вала и оттам хода.
може и в главата да е...
абе има ли значение-каквото и да е-може да се направи....
друг е въпроса-има ли смисъл-като финансова сметка само.
помисли си:
сваляне мотор
разглобяване-сглобяване
гарнитури
части
резултата-> +15 к.с......
мене ако питаш-забрави. отникъде не си струва.


peshopesho
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот peshopesho » Чет 10 мар 2005 22:30


принципно няма смисъл, но ААМ е доста тромав:(хубавото му е че износването е доста по-малко:)
ще видим по натам :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 22 мар 2005 21:34


Успях да намеря и малка разлика в дизайна и компонентите на ECU-то... благодарение на моето ecu и на ecu-то на разбития голф на съседа....... един от компонентите е закачен по различен начин..... степента на сгъстяване от какво зависи и от какво се управлява ????? от това което каза Vaskoto1 си правя изводите че буталото ходи по нагоре и сгъстява сместта повече преди да се произведе искра..... какво ще стане ако смена вала от счупен голф abs и му взема ECU- to ??? а ако направо боцна другия компютър от абс на аам двигател ???


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 22 мар 2005 22:35


ще требва да смениш и буталата


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 23 мар 2005 10:16


Обикновено разликата е в главата. Дефорсираният има по-"дебела" глава, от там по-голяма горивна камера и по малка степен на сгъстяване. Може обаче да има разлики които не се виждат - например в материала или в обработката на детайлите - заради по-голямото натоварване. Така че едва ли е толкова просто :wink: За съжаление не намерих нищо конкретно по въпроса.


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Пет 25 мар 2005 22:22


Абе шлаифаи главата с 400 стотни и ще имаш почти сащият ефект


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 29 мар 2005 20:23


Някой може ли да ми даде информация от къде да видя характеристиките на различните модели двигатели (ABS, AAM и други за които може би не съм чувал) за да разбера моя къв е? Някой може ли да ми обясни какво означават съкращенията GL CL GT и т.н. Знам само, че е свързано с горивната система.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Сря 30 мар 2005 9:20


peshopesho написа:интересно ми е дали може да стане 90 к.с.


Може разбира се - сменят се разпределителния вал и цялата изпускателна система. В челата на буталата има също разлика но не е нужно тях да сменяш.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Двигатели ABS, AAM

Мнениеот kris11 » Сря 30 мар 2005 9:59


Тук може да погледнеш ,ако си снемеш "файчетата" :
http://www.carsoft.ru/avtorepair/volkswagen.html[url]
а по надолу има също - в раздел двигател[/url]
Ето какво снех от 1 руска книга
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Пет 01 апр 2005 14:14


netizen написа:
peshopesho написа:интересно ми е дали може да стане 90 к.с.


Може разбира се - сменят се разпределителния вал и цялата изпускателна система. В челата на буталата има също разлика но не е нужно тях да сменяш.


За спортен вал ли говориш, или от ABS?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: BaSsPRo, stoyand и 52 госта