Може ли някой да ми каже къде е разликата между двигтел ABS и дефорсирания AAM ?
10x
Разлика между двигател AAM и ABS
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
според мене е напълно възможно-мисля че има разлика във вала и оттам хода.
може и в главата да е...
абе има ли значение-каквото и да е-може да се направи....
друг е въпроса-има ли смисъл-като финансова сметка само.
помисли си:
сваляне мотор
разглобяване-сглобяване
гарнитури
части
резултата-> +15 к.с......
мене ако питаш-забрави. отникъде не си струва.
може и в главата да е...
абе има ли значение-каквото и да е-може да се направи....
друг е въпроса-има ли смисъл-като финансова сметка само.
помисли си:
сваляне мотор
разглобяване-сглобяване
гарнитури
части
резултата-> +15 к.с......
мене ако питаш-забрави. отникъде не си струва.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Успях да намеря и малка разлика в дизайна и компонентите на ECU-то... благодарение на моето ecu и на ecu-то на разбития голф на съседа....... един от компонентите е закачен по различен начин..... степента на сгъстяване от какво зависи и от какво се управлява ????? от това което каза Vaskoto1 си правя изводите че буталото ходи по нагоре и сгъстява сместта повече преди да се произведе искра..... какво ще стане ако смена вала от счупен голф abs и му взема ECU- to ??? а ако направо боцна другия компютър от абс на аам двигател ???
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Обикновено разликата е в главата. Дефорсираният има по-"дебела" глава, от там по-голяма горивна камера и по малка степен на сгъстяване. Може обаче да има разлики които не се виждат - например в материала или в обработката на детайлите - заради по-голямото натоварване. Така че едва ли е толкова просто
За съжаление не намерих нищо конкретно по въпроса.

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Двигатели ABS, AAM
Тук може да погледнеш ,ако си снемеш "файчетата" :
http://www.carsoft.ru/avtorepair/volkswagen.html[url]
а по надолу има също - в раздел двигател[/url]
Ето какво снех от 1 руска книга
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г
http://www.carsoft.ru/avtorepair/volkswagen.html[url]
а по надолу има също - в раздел двигател[/url]
Ето какво снех от 1 руска книга
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г