Passat B5 метална кора под двигателя, дали я има изобщо?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Passat B5 метална кора под двигателя, дали я има изобщо?

Мнениеот yarek » Съб 28 яну 2012 14:04


Вчера смлях метална кора под двигателя, по точно и двете, която скрива скоростна кутия също стана на леща. Въпроса е дали някой виждал метлна кора под двигателя, ако някой я има, разкрийте тайната къде се купува. За сега безрезулатно търся в ибей.




Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот marianchev » Съб 28 яну 2012 16:35


И метални ли има под пасата :roll:
Моята също е на 2 части, но е пластмасова.
Разпитвай моргите на първо време, нищо че шанса да се намери в тях е малък :|


Потребителски аватар
su6an
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 18 яну 2010 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот su6an » Съб 28 яну 2012 16:57


yarek написа: ...разкрийте тайната къде се купува. За сега безрезулатно търся в ибей.

И аз търсих, но накрая си поръчах изработка. Виж тази тема viewtopic.php?f=5&t=97516&start=30 и ако проявиш интерес, ще ти пратя координати на фирмата.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот yarek » Съб 28 яну 2012 17:16


Разрових малко в старите теми и намерих това viewtopic.php?f=6&t=163427&hilit=%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0 има линк към това http://www.evolutionimport.com/Thor_Ski ... 03-005.htm 250 долара ми се виждат малко скъпо за парче алуминий, още в темата пише че хората почнали да си ги правят сами. Което ме навежда на мисъл че и аз мога да си я направя, няма да е толкова лъскава, обаче мисля че мисията не е невозможна. Трябва само да намеря 2 квадрата лист 3 мм ламарина.


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот BRUKLLIN » Нед 29 яну 2012 17:53


Ако е алуминиев листа 3 мм. е добре,но ако е желязо мисля,че ще стане доста тежка!


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот yarek » Нед 29 яну 2012 18:01


Идеата ми да напрвя тази част която скрива двигателя и картера, тази част която скрива скоростна кутия няма да я правя, защото моята още става.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 29 яну 2012 20:10


Много интересна тема,която ще следя с интерес.Бих искал да има развитие по този въпрос.Хубаво е да е метална.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот yarek » Пон 30 яну 2012 10:31


След обикалене из града и разпитване на хора работещи в бранша на метало обработване, се сдобих със следна информация.
Първо си мислех за вариант от ламаринен лист с дебелина 3 мм, обаче това нещо ще тежи някъде 35 кг, което според мен е доста тежко и излишно обременяване на колата. След това разгледах варианта с алуминиев лист, 3 мм, който е много по лек, обаче цената е доста по солена.
Кората ще бъди направена, обаче не от мен а от майстора който има абкант, защото в домашни условия няма как да се згъне такава ламарина по желанен начин. Ламарина която ще се използва ще бъди между 1.5 мм и 2мм дебела и ще тежи някъде междк 8 и 16кг.
Нека да паднат температурите малко и ще се работи по въпроса, защото в -14 няма желаещи да работят mhihi


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот dancing_niki » Пон 30 яну 2012 12:05


ето и едно решение от дизелгийк: http://www.dieselgeek.com/Passat_Alumin ... pp-b5p.htm


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот passat123 » Пон 30 яну 2012 15:30


Метална кора няма завоцко произведена за ФВ до колкото знам няма!
Самата истина е ,че са от някаква калчукова пласмасова !
В интерес на истината ако е оригинална издържа доста време аз лично смених 3 броя до сега
декоративни 3 бр. като казвам комплекти ! + Оригиналата ако е сложим са 4 .
Истината е ,че тези не оригиналните а емарк като пример само (фарове валео - е марк депо)
са от ужасна гадна пласмаса и само да се чукнат някаде се цепва !


Потребителски аватар
dmcdjveli
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот dmcdjveli » Вто 31 яну 2012 21:16


yarek написа:Нека да паднат температурите малко и ще се работи по въпроса, защото в -14 няма желаещи да работят mhihi

По-скоро да се вдигнат или да "паднат" над нулата. :D Ще чакам с интерес разритието на проекта на колегата. Нека да сподели какви материали е ползвал, размери, тегло, цена и други такива подробности. :beer


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот yarek » Вто 31 яну 2012 23:20


mhihi исках да кажа да се вдигнат :D


Кънев
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот Кънев » Сря 01 фев 2012 10:30


Не знам дали тези, които искат да си изработят метална кора за под двигателя на Пасат В5 си дават сметка, че тази кора се окачва с винтове към предната броня и към двата подкалника, които са пластмасови и са чупливи. Така че, какъв е смисъла от занятието?


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот yarek » Сря 01 фев 2012 11:07


Метална кора няма да се захваща към бронята, евентуално само към подкалниците, за да се избегне лопането и излишни шумове. предната част на кората ще се захваща някъде към по стабилните части от колата. Метална кора от г4 се закрепя с планки и болтове ето тук viewtopic.php?f=53&t=246320&hilit=%D0%BC%D0%BE%D1%8F%D1%82+%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD+%D0%BA%D0%BE%D0%BD&start=75 на пассата също ще се търси подобно решение. Само че в тоя студ и сняг няма разринат канал покрай мен и няма как да огледам възможните места за закрепване на металната кора. Ама съм сигурен че има решение на това, едва ли тези кори от горните постове в темата се захващат за броня и подкалници.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5

Мнениеот dancing_niki » Сря 01 фев 2012 11:35


На Б5.5 кората по спомен се закрепва за рамката, на която са окачени радиаторите, вентилатора, фаровете, бронята и останалите шукарии, отзад кората се захваща за една крива планка, която е хваната за купето, така че проблема е в задната част как ще се хване. Относно подкалниците... там е малко спорно дали кората се държи за тях или обратното. Аз лично харесвам решението на дизелгийк с цялата кора и почти на 100% спазване на закрепването за автомобила.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта