
Колата е с обслужена предница + 4 нови гуми да отбележа предварително. Получи се едно тракане ,все едно ламарина опира в кардана при даване на газ примерно на баир на 2-ра ,на по горните скорости по-малко,следователно при по-високо натоварване на задния мост,с малко газ примерно на 4-та и 5-та не се чува,но при повече газ от място след потеглянето се чува.Закарах е при моя майстор който ми обслужва колата и ми каза,че е някой каре но не се знае кое е точно,да карам докато се счупи,но това няма как да стане,защото колата е семейна и е кара и жена ми която вози малкия.Затова е закарах при друг майстор с добри отзиви и след кратки тестове на колата видяхме когато е вдигнахме на стенда ,че имам за смяна тампоните на диференциала(целия играеше което ме навява на мисълта,че от там се е разбило карето което и да е то,беше с оригиналните тампони).Така и така тръгнахме смених и маслото,нямаше го половин литър,сложихме и тампони Лемфьордер,но това нямаше нищо общо с главния проблем тракането,затова момчето ме посъветва да разкачи полуоските и да смаже вътрешните карета,че се видяха маншоните да са здрави,но омазнени,затова решихме да ги напълни с грес и да видим пак резултата в последствие.Все пак колата има 11 карета:4 отпред(2 вътрешни и 2 външни) 1 на изхода на скоростната кутия 1 с висящ лагер посредата което каза,че било добре,1 на входа на диференциала и пак 4 отзад (2 вътрешни и 2 външни).Напълни вътрешните с грес,смени тампоните и маслото и дойде реда да е тестваме-газ до 120км/ч,шумът го нямаше и се успокоих момчето вика:-трябва да се кара; и напът за вкъщи пак се разтрака,но леко и за кратко и той каза ,че ако се разтрака е от кардана.
Незнам какво да правя и затова пиша толкова дълго с подробности някой може да е изпитал моя проблем и да ми помогне,да ме насочи поне на някой майстор,че не ми се сменя кардан,а да излезе вътрешно каре отзаде ще ми стане малко тъпо
