Пасат В3 двигател 1,8 RP управление на дюзата на моното

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Пасат В3 двигател 1,8 RP управление на дюзата на моното

Мнениеот stanimak » Пет 03 окт 2014 10:04


Пасатът е 1989 г., пали и работи изключително на газ. От време на време го пробвам на бензин, но от няколко дни не работи и не пали на бензин. Проверено е почти всичко до дюзата на моното - има бензин, има +12 V. Не ми остана време да проверя има ли маса, някъде четох май, че ЕКУ-то управлява дюзата с прекъсване на масата. Та въпроса ми е дали действително дюзата се управлява по маса и ако е така откъде е хваната масата за да търся евентуално лоша връзка. Все пак остава вероятността дюзата да е запушена от два дни съм сипал добавка в бензина за почистване, но още няма ефект. Ако някой знае да пише, че е неприятно като не можеш да разчиташ на бензина да те докара до някоя газстанция. Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Управление на дюзата на моното на Пасат В3 двигател 1,8

Мнениеот Andonov » Пет 03 окт 2014 10:11


Дюзата се управлява от ЕКУ-то по минус (маса). Не търси лоша връзка а си прегледай самата дюза.


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Пасат В3 двигател 1,8 RP управление на дюзата на моното

Мнениеот stanimak » Пет 03 окт 2014 12:29


Скоро четох обява за продажба на ЕКУ с изгорял драйвер на дюзата, за това искам да проверя моето ЕКУ да не е сдало багажа по същия начин, а също така да не се губи масата преди него.


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Пасат В3 двигател 1,8 RP управление на дюзата на моното

Мнениеот stanimak » Пон 06 окт 2014 9:52


Очаквах по-екзотичен проблем, понеже в работно положение между кабелите за дюзата напрежението беше малко над 9 волта при наличие на + 12 волта на единия та затова се усъмних в масата. Проблема се оказа запекла дюза и след промивка с кореселин заработи нормално.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта