Уважаеми колеги .От доста време чета темите за които пишете и ми
направи впечатление колко често се повтаря темата за изпускател-
ната с-ма на пасат.Искам да споделя и моите неволи с гърнетата и
какво ми струваше това.Като всеки закупил си Българин нов 10 год.
автомобил веднага отидох и махнах катализатора.Чудесно. Да ама не.
появиха се шумове в средното гърне. Смених и него.Не след дълго
вибрациите и шумовете се преместиха в задното гърге.Смених и него.
Смених задното цели 3 пъти.Все различни марки които се предлагат
поСофииските реномирани сервизи.Същите тези сервизи които се
споменават редовно тук.Просто Ви е бедна фантазията приятели за
какви шумове ставаше въпрос .Все едно че не бях сменил гърне а
цялата кола.Като прибавим вибрациите и какви ли още не шумове....
За хората в сервизите проблема не бил в гърнетата а в тампоните на
двигателя.Смених ги.Всичките си бяха здрави.Замислих се да продам
колата.Пълна глупост.Щяха да хвърчат пак пари-несе знае колко.
Затова реших следното. Отидох в сервиза на унитреид и си поръчах
всичко на пук на тези които ме убеждаваха че видиш ли имало му
нещо на двигателя и от там целия проблем.Смених всичко от меката
връзка и катализатора до гарнитурки и скоби.Всичко това с 2 год.
гаранция.За парите няма да казвам защото от време на време и аз
си се чудя на акъла.Все пак като се сетя че ако бях продал моя
пасат които е 95 год. и бях тръгнал да взимам някои автомобил 200..и
набутването щеше дае е е е.
Резултата от цялата работа беше че не можах да си позная колата.
Всички вибрации шумове потраквания и... бяха изчезнали.
Сега единствения шум идва от двигателния отсек.Тук искам да
поясня нещо с което се примирих.Дизеловите двигатели на пасата са
шумни .Дразни ме шума не на градско или м-ду градско.Дразни ме
на магистралата при скорост над 120-130.Но всичко това го преглъщам
при положение че колата харчи смешно малко нафта и доливам 100-
200гр. масло м-ду смяна.Щях да забравя.След слагането на катализатора разхода се увеличи с около 300гр.нафта.От среден
разход 6.00 стана 6.3
Та това е.Всеки да си прави изводи.Ясно ми есъщо че не всеки е
готов да извади пари за такъв ремонт.Снаписаното по -горе просто
се опитвам да отговоря на всички онези колеги с подобни проблеми
било на бензин или дизел. Проблема са евтините скапани части
които ни пробутват.
гърнетата на пасат тди
Много нерви си хвърлил колега,но важното е че се е оправила количката.Искам да спомена относно шума от двигателя на магистрала.При мене/ също ТД/ шума от двигателя /бучене/се появява точно малко след 4000об.това е някаде около 160 км.в часи след това си остава.При 120/130км. не би трябвало да го има.Не съм сменял нищо по испускателната система.Мисля си да не е от запушен катализатор.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: гърнетата на пасат тди
mirik написа: Отидох в сервиза на унитреид и си поръчах
всичко на пук на тези които ме убеждаваха че видиш ли имало му
нещо на двигателя и от там целия проблем.Смених всичко от меката
връзка и катализатора до гарнитурки и скоби.Всичко това с 2 год.
гаранция.За парите няма да казвам защото от време на време и аз
си се чудя на акъла.Все пак като се сетя че ако бях продал моя
пасат които е 95 год. .
Лелеее,смяна на цялата генерация заедно с катализатор в Юнитрейд


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, Google [Bot], zdravkop64 и 74 госта