Перката се включва на по-бързи обороти около 105 градуса,а бавните обороти ги няма никакви...Дали причината е в датчика на радиатора?Смених скоро термостата(80градуса),капачката на разширителния съд,и гарнитурата на главата.Извънградско движение няма проблеми поддържа 80 градуса,но градско и задръствания стига 105 когато се включва перката.Някой ако има подобни проблеми нека да помогне със съвет.Мерси предварително!!!
заглавието без главни букви mod edit: dobrinb
Перка на радиатора на VW Пасат
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 12:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега направи следното.
Вадиш буксата от перката и закачаш + и - за да провериш дали степените бачкат. Мисля че имаше един кафяв и два двуцветни /червено и жълто и червени и нещо друго беше/. На кафявия даваш маса или минус, а на другите закачаш +. Първо на единия после на другия. Трябва да имаш 2 различни степени на двата различни входа. Ако ги има е почти сигурно че е датчика, ако не - перка.
Вадиш буксата от перката и закачаш + и - за да провериш дали степените бачкат. Мисля че имаше един кафяв и два двуцветни /червено и жълто и червени и нещо друго беше/. На кафявия даваш маса или минус, а на другите закачаш +. Първо на единия после на другия. Трябва да имаш 2 различни степени на двата различни входа. Ако ги има е почти сигурно че е датчика, ако не - перка.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
mafiota написа:A как се оправя разбалансирана перка, та цялата стойка се клати. То е чсно че търябва да се балансира, но някои правил ли е упражнението?
От какво е разбалансирана ? Ако е от отчупено парче, трябва срещуположно на него (ако е възможно) да се изреже същото парче, или пък да се добави (под формата на блокит (не съм сигурен така ли се пише

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
mafiota написа:чесно казано и аз незнам от какво се е разбалансирала, но си бие, има чувство че самата перка е нещо изметната или по някакъв начин изкривена, а може и преди колата да е била удряна
Ами тогава нещата отиват към друга перка (ако нямаш доверие на новите, опитай със "second hand" от някоя морга - още повече че там има по-голяма вероятност да има вариант "пробвай, и ако не ти харесва - друга или парите обратно").
Успех !
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Хич не му мисли - нов ел.мотор. но задължително да е втора младост оргинален. Хич не се лъжи по нов боклук .
2005г с доставка взех турски боклук "Топран" и чакане 1 седмица. Нямаше никъде втора младост . За 1 год . перката се деформира от топлината на радиатора . Пластмасата се изметна -стана елипса кръга / вентилатор за Голф 3/. Взе да вибрира като се включи вентилатора. Докато обикалях моргите се скапа ел.двигателя -изгоря 1ва степен и сякаш и имаше пробив в намотките на 2 ра / много вяло развъртване/.
Намерих за 40лв оргинал Бош 2 степенен от 1 ударен яко отзад Голф.
Смених и радиатора с по-голям -чисто нов на външен вид без грам подбитост по ребрата. 100лв за вентилатор 2 скоростен, радиатор с датчик 2 степенен, помпа за вода на предно стъкло и кука за теглене.
2005г с доставка взех турски боклук "Топран" и чакане 1 седмица. Нямаше никъде втора младост . За 1 год . перката се деформира от топлината на радиатора . Пластмасата се изметна -стана елипса кръга / вентилатор за Голф 3/. Взе да вибрира като се включи вентилатора. Докато обикалях моргите се скапа ел.двигателя -изгоря 1ва степен и сякаш и имаше пробив в намотките на 2 ра / много вяло развъртване/.
Намерих за 40лв оргинал Бош 2 степенен от 1 ударен яко отзад Голф.
Смених и радиатора с по-голям -чисто нов на външен вид без грам подбитост по ребрата. 100лв за вентилатор 2 скоростен, радиатор с датчик 2 степенен, помпа за вода на предно стъкло и кука за теглене.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми за да се разбалансира трябва бая да се е ударила а иначе е възможно да не е оригиналната и от топлината,както каза колегата да е заминала и твоята.
НЕ прочетох каква ти е точно колата ама по моргите има какви ли не неща така че се разрови и ще откриеш нова и предполагам ще ти излезе по-евтино от балансиране на тази,евентуалната и смяна в скоро време и недай си боже прегряване през това време.
Успех!
НЕ прочетох каква ти е точно колата ама по моргите има какви ли не неща така че се разрови и ще откриеш нова и предполагам ще ти излезе по-евтино от балансиране на тази,евентуалната и смяна в скоро време и недай си боже прегряване през това време.
Успех!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
zfa159 написа:..ще откриеш нова и предполагам ще ти излезе по-евтино от балансиране на тази,евентуалната и смяна в скоро време и недай си боже прегряване през това време.
Успех!
Все пак и лято наближава . Тази перка с разбити втулки не се знае кога ще спре да работи и ефекта през лятото е прегряване, нова гарнитурка на главата и пари за ремонт по смяната в допълнение на перката .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, kele6, zdravkop64 и 75 госта