Като я настъпя на газ до 140-150държи 90 градуса... Ако натисна педала до ламарината дига до към 160-165км може и повече обаче и стига почти 100градуса което е прецедент за моя мотор... На бензин обаче със 160км на баир и педал до откат ..не мърда от 90 гр.
Газовата е ламбда контрол обаче нямам ТАП...
Загрява само на газ обаче...
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Загрява само на газ обаче...
Последна промяна от silent на Пон 09 апр 2007 16:56, променено общо 1 път.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
ха ...то по принцип детонационните свойства на газта се барат по добри , но по принцип се води, че мощноста намалява на газ .... да не би да започва да ти се претоварва двигателя при тази динамика ? т.е да му идва вече доста нанагорно - все едно си го оставил да се тормози на по висока предавка , макар ,че това да не е така - просто симптомите да са същите ...... 

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
според мен при изгаряне на газта се отделя малко повече топлина в двигателя и от там на високите обороти охладителната система изнемогва,все пак е смятано да се изгаря бензин а не газ,май газта беше по-калорична от бензина а загубата на мощност при нея се обяснява с това че при обикновенните газови уредби не е синхронизирано с аванса ама ето тука е мястото на вентилатора
,инак няма страшно.

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Danny boy написа:според мен при изгаряне на газта се отделя малко повече топлина в двигателя и от там на високите обороти охладителната система изнемогва,все пак е смятано да се изгаря бензин а не газ,май газта беше по-калорична от бензина а загубата на мощност при нея се обяснява с това че при обикновенните газови уредби не е синхронизирано с аванса ама ето тука е мястото на вентилатора,инак няма страшно.
Че грее повече - грее наистина, но чак толкова, че охладителната система да не може да охлади двигателя.Някъде бях чел че бензинът има и леко охлаждащо действие върху клапаните. Но на тея цени на бензина не изкам и да момислям да карам с него, само препалвам на бензин да не "забрави" да работи с тая течност. Според мен в газта е истината, друг е въпроса какви газови системи използваме и колко качествено са монтирани! А да не говорим че на газ колата колата може да се направи да бяга повече от колкото при работа на бензин, като разбира се и динамиката се запази.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Вчера се прибрах от Варна и си карах доста яко, където позволява пътя(умишлено не посочвам скорост
). Бях на газ през целия път. Температурата не се качвала над ок 93 градуса освен при участъците с продължително изкачване. Моята центровка на запалване е направена за бензин. Възможно е да си попаднал на мръсна газ
.
И аз предполагам, че е до регулировка на сместа и


И аз предполагам, че е до регулировка на сместа и
писаното от Danny boy и vladtod: И на мен ми се струва ,че иска центровка на запалване на газ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, Bing [Bot], zdravkop64 и 73 госта