Лампичката на инжекциона свети доста често
Лампичката на инжекциона свети доста често
В началото светеше рядко и само в движение и като спра да натискам педала за гаста тя изгасваше. Сега пак изгасва, но светка все по-често (даже свети и когато дам само контакт без да паля колата). Има ли начин да разбера какъв е кода на грешката и самата грешка (по възможност без уреди - както е при опелите давая на късо една верига и гледаш колко пъти ще мигне лампичката)?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако напишеш на каква кола, какъв двигател и има ли АГУ някой може и да ти отговори иначе има теми за тази лампичка ако искаш потърси с търсачката първо
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 8%EE%ED%E0

http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 8%EE%ED%E0
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хубавото на lisicheто е, че като са й малко публикациите и лесно се гледа какво има
Все пак, не става ясно дали двигателя е Моно-Мотроник или Моно-Джетроник.
Да, има възможност за самопроверка на кода на грешката, в зависимост от броя мигания на индикацията.
За съжаление, след дълго издирване с търсачката, не успях да открия точната тема, така, че погледни в публикуваната във форума книга.
http://vwfen.data.bg/VWPASSAT%20B3.pdf
На 70-та страница са кодовете за грешка при Моно-Мотроник. Там някъде е описана и процедурата по извеждане на кодовете без специализирана апаратура.
Дано четеш руски


lisiche написа:Здравейте момчета... и момичета, ако не съм сама.
Колата ми е Пасат от 1989 година, знам, че двигателят е 1.8 л. бензинов. Колата е със газова уредба.
Предварително ви благодаря.
Все пак, не става ясно дали двигателя е Моно-Мотроник или Моно-Джетроник.
Да, има възможност за самопроверка на кода на грешката, в зависимост от броя мигания на индикацията.
За съжаление, след дълго издирване с търсачката, не успях да открия точната тема, така, че погледни в публикуваната във форума книга.
http://vwfen.data.bg/VWPASSAT%20B3.pdf
На 70-та страница са кодовете за грешка при Моно-Мотроник. Там някъде е описана и процедурата по извеждане на кодовете без специализирана апаратура.
Дано четеш руски
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Предполагам си с Б3-ка като мойта със моно-джетроник и имаш АГУ. Това, че ти светва като си на контакт, преди да запалиш е напълно нормално. Трябва след като запалиш да угасне. Доколкото разбрах е напълно нормално тази лампа да ти светва ако имаш газова. Виж, ако си само на бензин, вече е проблем. Иначе пробвай да откачиш клемата на акумулатора за 10-тина секунди и мисля, че ще изчистиш грешките от компютъра.
Виж повече за моя проблем, който отстраних вече с помощта на колегите тук.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EC%EF%E0
Успех
Виж повече за моя проблем, който отстраних вече с помощта на колегите тук.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%EC%EF%E0
Успех
Описание
Сега тегля .pdf файла. megalodon: темата ти я прочетох още преди да пусна тази. Ползвах търсачката преди да пусна темата но я ползвах само за раздела за пасат. След като видях поста на Теодор търсих в целия форум и прочетох и други неща. Сега да кажа каква е колата по документи точно:
Двигател: RP04.... Бензин (сложена е и газова уредба има си и емулатор или там както се водеше за гаста)
Дата на регистация: 1988.
До колкото ми е известно колата се води 2-ка.
Прочетох и друга информация и до тука си намерих кодовете на грешките и къде трябва да са буксите който трябва да се заземят (до скоростния лост). Сега се връщам от оглед ... покрай скоростния лост не намерих никакви букси нито място за букси (колата е вкарана от германия и се надявам, че не са рязали нищо както четох за италянците). Прочетох, че трябва да има до делкото (така мисля, че беше) има жълто-черно кабелче което да заземя и пак да мога да видя кодовете на грешката. Намерих къде трябва да е това но там има адски много кабелчета и всички са в буксички (не намерих свободно такова). Не знам дали трябва да разкачам буксите и да търся или .....
Също така намерих кодовете на ECU то: 0 280 000 701 и 855 907 403.
Сега ако някой може да ми каже има ли някъде буксички в копето или няма. Ако няма кабела под капака свободен ли трбявя да е или в някоя букса и трябва ли да разкачам буксата. Другото което ме интересува е колата запалена ли трябва да е докато се прави проверката или не? В един руски сайт пишеше, че трябва да е запалена и да изчакам да загрее до нормалното (не съм добър в руския и се съмнявам в собствения си превод).
П.С. Това не е лисиче, а мъжът й.
Двигател: RP04.... Бензин (сложена е и газова уредба има си и емулатор или там както се водеше за гаста)
Дата на регистация: 1988.
До колкото ми е известно колата се води 2-ка.
Прочетох и друга информация и до тука си намерих кодовете на грешките и къде трябва да са буксите който трябва да се заземят (до скоростния лост). Сега се връщам от оглед ... покрай скоростния лост не намерих никакви букси нито място за букси (колата е вкарана от германия и се надявам, че не са рязали нищо както четох за италянците). Прочетох, че трябва да има до делкото (така мисля, че беше) има жълто-черно кабелче което да заземя и пак да мога да видя кодовете на грешката. Намерих къде трябва да е това но там има адски много кабелчета и всички са в буксички (не намерих свободно такова). Не знам дали трябва да разкачам буксите и да търся или .....
Също така намерих кодовете на ECU то: 0 280 000 701 и 855 907 403.
Сега ако някой може да ми каже има ли някъде буксички в копето или няма. Ако няма кабела под капака свободен ли трбявя да е или в някоя букса и трябва ли да разкачам буксата. Другото което ме интересува е колата запалена ли трябва да е докато се прави проверката или не? В един руски сайт пишеше, че трябва да е запалена и да изчакам да загрее до нормалното (не съм добър в руския и се съмнявам в собствения си превод).
П.С. Това не е лисиче, а мъжът й.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Описание
Здравейте, сем. lisiche-та
Като си почнал да гледаш, виж най-горната ("Важна") тема в "Пасат" и ще разбереш че малко сте задминали "2-ка"-та ...
Къде го чете това за заземяването ? Досега не съм срещал такава практика (но това не значи, че няма де - въпреки че ми е трудно да си представя "земя" в автомобил ...)
lisiche написа:... Сега да кажа каква е колата по документи точно:
Двигател: RP04.... Бензин (сложена е и газова уредба има си и емулатор или там както се водеше за гаста)
Дата на регистация: 1988.
До колкото ми е известно колата се води 2-ка.
Като си почнал да гледаш, виж най-горната ("Важна") тема в "Пасат" и ще разбереш че малко сте задминали "2-ка"-та ...
lisiche написа:Прочетох и друга информация и до тука си намерих кодовете на грешките и къде трябва да са буксите който трябва да се заземят (до скоростния лост). Сега се връщам от оглед ... покрай скоростния лост не намерих никакви букси нито място за букси (колата е вкарана от германия и се надявам, че не са рязали нищо както четох за италянците). Прочетох, че трябва да има до делкото (така мисля, че беше) има жълто-черно кабелче което да заземя и пак да мога да видя кодовете на грешката...
Къде го чете това за заземяването ? Досега не съм срещал такава практика (но това не значи, че няма де - въпреки че ми е трудно да си представя "земя" в автомобил ...)
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
lisiche написа:Под заземчване имам предвид свързване с маса (хич ме няма в тия работи).
Щом те "няма там" не те съветвам да пипаш - още повече че мисля не беше такъв начина за четене на грешките (да ме поправят повече знаещите по Б3 ако бъркам).
Според мен е най-добре да се разходите до сервиз 1
сервиз 2 и да се запознаете съответно с този и този човек - гаранция че са готини, а и ще останете доволни (колата също).
Успех !
Няма ме в терминологията. А в другото ... абе мога да направя това и онова (поне така си мисля). Що се отнася до четенето на грешките - даже и в книжката ги пиши и 2-та метода
. Тия дни като ми остане повече време ще погледн този кабел да видя какво мога да направя с него.
Що се отнася до сервиза - много благодаря, ще ми е от полза и без това смятах в скоро време като имам малко пари да отида да й направят една диагностика.

Що се отнася до сервиза - много благодаря, ще ми е от полза и без това смятах в скоро време като имам малко пари да отида да й направят една диагностика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, Bing [Bot], zdravkop64 и 73 госта