Странен проблем с акумулатор,динамо или др. нз нз нз
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Странен проблем с акумулатор,динамо или др. нз нз нз
Здр.колеги.От скоро имам мн странен проблем с тока.Вечер си оставям кола сутринта няма грам ток.Зареждам акумулатора-един месец няма проблем,вчера отново същия проблем,този път не съм го зареждал тъй като патувах и се зареди,и така 3-4 пъти,снощи акумулатора имаше ток да те отрепе-слушах си музика на място към час и половина лампата в купето свети след това въртя и паля без проблем,оставям си колата вкъщи и сутрин оп отново няма ток да завърти???? Нз какво може да е ,акумулатора ли ?? Помагайте
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми хвани едно уредче и премери каква консумация има когато всичко е изгасено (предполагам знаеш - на амеперметър като разкачаш плюса или пък минуса както искаш и мериш).Трябва да ти покаже не повече от 20 до към 50мА .В първия момент ще са повече понеже като закачиш акумулатора тръгват доста вериги за кратко.Ама след 2-3 секунди най-много трябва да си влезе в нормални граници.Моя примерно заедно с алармата показва 11мА консумация.
ако нямаш проблем там значи акумулатора.
А ако имаш повишена консумация разкачаш една по една веригите докато видиш коя точно е ама това ще го коментираме чак след като измериш.
Успех!
ако нямаш проблем там значи акумулатора.
А ако имаш повишена консумация разкачаш една по една веригите докато видиш коя точно е ама това ще го коментираме чак след като измериш.
Успех!
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Мисля ,че е 13мА консумацията,но нз за акумулатор ми се струва доста чудно,като запаля колата след 10-тата минута я гася и вече пали,това ме навежда на мисълта ,че динамото зарежда,но да не би при повече включени консуматори да не зарежда достатъчно,примерно като включа Сд,фарове,зарядно към запалката и така,нз
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
valioboy написа:Мисля ,че е 13мА консумацията,но нз за акумулатор ми се струва доста чудно,като запаля колата след 10-тата минута я гася и вече пали,това ме навежда на мисълта ,че динамото зарежда,но да не би при повече включени консуматори да не зарежда достатъчно,примерно като включа Сд,фарове,зарядно към запалката и така,нз
Ми добре де....щом знаеш че тока е 13мА значи знаеш как се мери с уред....мери заряда как е и ще си отговориш

При нормален заряд средно между 13.5-14.5V (съвсем грубо ама точните цифри никога не са ми се отдавали да ги помня добре

Ако имаш някакво отклонение под 13 или над 15 говорим за презаряд или липса на заряд и тогава следва да дирим проблема

Пък и през нощтта докато е загасена колата едва ли си ползваш запалката или дългите (освен ако не спиш в колата...което пък аз съм го пробвал и не е толкова лошо

- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
тъй като днес съм цял ден на работа до 7 вечерта няма да можем да замерим днес,значи снощи отново падна акумулатора след 1час на място музика и крушката в купето,запалих колата за може би 10 мин и се възбуди до толкова ,че да пали вече,снощи махна клемата(чудно,но беше клеясала много отдолната си страна, а макс преди 10 дни съм я свалял и нямаше нищо) .Тази сутрин си закачих клемата и колата имаше ток,дори повече отколкото предишната сутрин,съдя ,съдя си по централното едната врата не ми работи нормално движи трудно и като падне малко тока не отключва,а тази сутрин пробвах няколко пъти и си деистваше
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам същия проблем.
Имам същия проблем на пасат В3. Оставям пасата вечерта всичко точно на сутринта грам ток. Заредя го карам 2-3 месеца без проблем и после пак една вечер умира. Забелязах една вечер че когато изключих контакат в тъмното остана да мижи лампата за ръчната, дадох пак контакт опсле върнах и изчезна. Иначе двата пъти в които ми избяга тока съм оставял ключовете на таблото (разбира се в изключено положение). Акомулатора ми е здрав защото имам усилвател и ако не го бива няма как да запаля след 20 мин слушане на музика. Питах един уж майстор каза ми че може да е от клемореда ама аз залагам повече на реле.
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Замерих си консумацията при неработещ двигател е 0.16 мА което ми видя мночко,проследих веригите и какво да видя като ми включи релето за имобилайзера хоп консумациата скача,ирзязах го и вързах бобината директно и хоп всичко се оправи,иначе алтернатора ми зарежда на 13,8 волта ,това достатъчно ли е?,без значение какво е включено фарове,сд,парно и пак си е 13,7 -а акумулатора при неработещ двг е към 12,7-8 предполагам ,че е добре
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта