Странен проблем с акумулатор,динамо или др. нз нз нз

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Странен проблем с акумулатор,динамо или др. нз нз нз

Мнениеот valioboy » Нед 27 юли 2008 18:59


Здр.колеги.От скоро имам мн странен проблем с тока.Вечер си оставям кола сутринта няма грам ток.Зареждам акумулатора-един месец няма проблем,вчера отново същия проблем,този път не съм го зареждал тъй като патувах и се зареди,и така 3-4 пъти,снощи акумулатора имаше ток да те отрепе-слушах си музика на място към час и половина лампата в купето свети след това въртя и паля без проблем,оставям си колата вкъщи и сутрин оп отново няма ток да завърти???? Нз какво може да е ,акумулатора ли ?? Помагайте




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 юли 2008 19:03


Ми хвани едно уредче и премери каква консумация има когато всичко е изгасено (предполагам знаеш - на амеперметър като разкачаш плюса или пък минуса както искаш и мериш).Трябва да ти покаже не повече от 20 до към 50мА .В първия момент ще са повече понеже като закачиш акумулатора тръгват доста вериги за кратко.Ама след 2-3 секунди най-много трябва да си влезе в нормални граници.Моя примерно заедно с алармата показва 11мА консумация.
ако нямаш проблем там значи акумулатора.
А ако имаш повишена консумация разкачаш една по една веригите докато видиш коя точно е ама това ще го коментираме чак след като измериш.
Успех!


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Нед 27 юли 2008 19:17


Мисля ,че е 13мА консумацията,но нз за акумулатор ми се струва доста чудно,като запаля колата след 10-тата минута я гася и вече пали,това ме навежда на мисълта ,че динамото зарежда,но да не би при повече включени консуматори да не зарежда достатъчно,примерно като включа Сд,фарове,зарядно към запалката и така,нз


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 юли 2008 19:23


valioboy написа:Мисля ,че е 13мА консумацията,но нз за акумулатор ми се струва доста чудно,като запаля колата след 10-тата минута я гася и вече пали,това ме навежда на мисълта ,че динамото зарежда,но да не би при повече включени консуматори да не зарежда достатъчно,примерно като включа Сд,фарове,зарядно към запалката и така,нз

Ми добре де....щом знаеш че тока е 13мА значи знаеш как се мери с уред....мери заряда как е и ще си отговориш ;)
При нормален заряд средно между 13.5-14.5V (съвсем грубо ама точните цифри никога не са ми се отдавали да ги помня добре :) )
Ако имаш някакво отклонение под 13 или над 15 говорим за презаряд или липса на заряд и тогава следва да дирим проблема ;)
Пък и през нощтта докато е загасена колата едва ли си ползваш запалката или дългите (освен ако не спиш в колата...което пък аз съм го пробвал и не е толкова лошо ;) )


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Нед 27 юли 2008 20:01


:D и аз съм пробвал за спането няма да говорим, а всъщност с уред не съм работил,това ми го замери един приятел ,ще отида утре да замеря и заряда мисля ,че се досетих за какво ми говориш при пуснати фарове трябва да е макс 14,5 волта нали[/img]


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 юли 2008 20:15


Фаровете не трябва да го бъркат.Като ги пуснеш натоварва повече инсталацията ама ако регулатора ти е изправен моментално компенсира натоварването.Нормалните граници са между 13 и малко до към 14.5.Като 14.5 трябва да е при високи обороти.
Успех! и пиши какво сте премерили


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Пон 28 юли 2008 7:44


тъй като днес съм цял ден на работа до 7 вечерта няма да можем да замерим днес,значи снощи отново падна акумулатора след 1час на място музика и крушката в купето,запалих колата за може би 10 мин и се възбуди до толкова ,че да пали вече,снощи махна клемата(чудно,но беше клеясала много отдолната си страна, а макс преди 10 дни съм я свалял и нямаше нищо) .Тази сутрин си закачих клемата и колата имаше ток,дори повече отколкото предишната сутрин,съдя ,съдя си по централното едната врата не ми работи нормално движи трудно и като падне малко тока не отключва,а тази сутрин пробвах няколко пъти и си деистваше


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Имам същия проблем.

Мнениеот skk » Нед 03 авг 2008 20:51


Имам същия проблем на пасат В3. Оставям пасата вечерта всичко точно на сутринта грам ток. Заредя го карам 2-3 месеца без проблем и после пак една вечер умира. Забелязах една вечер че когато изключих контакат в тъмното остана да мижи лампата за ръчната, дадох пак контакт опсле върнах и изчезна. Иначе двата пъти в които ми избяга тока съм оставял ключовете на таблото (разбира се в изключено положение). Акомулатора ми е здрав защото имам усилвател и ако не го бива няма как да запаля след 20 мин слушане на музика. Питах един уж майстор каза ми че може да е от клемореда ама аз залагам повече на реле.


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Пон 04 авг 2008 18:01


Замерих си консумацията при неработещ двигател е 0.16 мА което ми видя мночко,проследих веригите и какво да видя като ми включи релето за имобилайзера хоп консумациата скача,ирзязах го и вързах бобината директно и хоп всичко се оправи,иначе алтернатора ми зарежда на 13,8 волта ,това достатъчно ли е?,без значение какво е включено фарове,сд,парно и пак си е 13,7 -а акумулатора при неработещ двг е към 12,7-8 предполагам ,че е добре


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пон 04 авг 2008 18:40


ABS имаш ли?


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Чет 07 авг 2008 1:02


Не нямам абс и проблема още не е решен има си го,явно е от акумулатора сега ще взема утре ще ги разменя с на баща ми да пробвам за известно време.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта