Система за ранно оповестяване ниско налягане на маслото Пасат В3
Система за ранно оповестяване ниско налягане на маслото Пасат В3
Здравейте,по сантиментални причини ремонтирах ,след дълъг престой на паркинг, и шофирам пасат б 3 ,бензин,1993 г.И преди ремонта се е случвало да писне зумера за маслото,но като че ли в по-топли дни,или на дълъг път или когато се наложи да превземе някой баир.Сега си го прави по свое усмотрение,и в градско шофиране и на кратки разстояния и на пек и на хлад.Четох теми от преди и ми стана интересно,че някои от другите коментирали отбелязват,че като отнемат газта, зумера замлъква, па макар и за малко ,а аз забелязах,че като "писне" и като му дам малко "ряз" и спира да пищи.Смятам като начало да сменя маслото,но ми е интересно да чуя мнения,относно този "симптом" и към какви изводи,относно причината ви насочва той.Благодаря предварително,уточнявам,жена съм,ако нещо не разбера от раз,да имате предвид.И тъй и тъй питам,да отправя още един въпрос,за читав сервиз за Пловдив, където да отида за отстраняване на проблема.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Система за ранно оповестяване ниско налягане на маслото Пасат В3
Първо, Б3 или Б4, защото предполагам е Б4, за сверка тук viewtopic.php?f=6&t=38785
Второ, проблемите със зумера са стари като колата но различни. Освен смяната на маслото ако е навремило, е хубаво да се провери нивото и с манометър да се измери налягането му. Ако има количество и налягане е възможно да е прецакан датчик, не е уточнено кой е двигателя на колата, в повечето случаи са два датчика, един на конзолата на филтъра и един на главата за ниско налягане.
Ако не са датчиците, проблем може да даде таблото на колата или слаба връзка на кабел в бушониерата
Второ, проблемите със зумера са стари като колата но различни. Освен смяната на маслото ако е навремило, е хубаво да се провери нивото и с манометър да се измери налягането му. Ако има количество и налягане е възможно да е прецакан датчик, не е уточнено кой е двигателя на колата, в повечето случаи са два датчика, един на конзолата на филтъра и един на главата за ниско налягане.
Ако не са датчиците, проблем може да даде таблото на колата или слаба връзка на кабел в бушониерата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта