Passat Б5.5 проблем след смяна на акумулатора
Passat Б5.5 проблем след смяна на акумулатора
Здравейте , не можах да намеря подходящя тема , за да задам въпроса си, затова реших да пусна нова , ако модераторите разрешат разбира се .Проблема ми е следния , от две години имам Passat Б5.5 , дизел , производство 2004г. , 131 коня , до сега съм нямал никакви проблеми , тази зима обаче акумулатора отказа , смених го с нов Varta 77Ah , след което обаче се появи проблема и той е следния , всеки път когато угася колата за по-дълго от около един час време , данните на таблото които показват -среден разход , изминати километри , средна скорост и т.н. , се губят , т.е. при следващо стартиране всичко започва от нула .Ходих при доста майстори и сервизи и всички вдигат рамене и казват - "Такъв проблем не съществува", посъветваха ме да откача акумулатора за половин час , направих и това , но проблема си остана. Ако сте имали подобен проблем или знаете как да реша аз този проблем ,моля да ме посъветвате .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
Модераторите нямат нищо против, но им е страшно неприятно, когато темите се пускат в неправилните раздели (в случая - Основен форум).
Не, че е проблем да се премести, но не всичко се вижда и пропуснатите неща правят батак
На въпроса - наясно сте, че MFA-то (това, дето изписва посочените неща) има 2 режима - дневен (който се самонулира след известно време за престой) и постоянен (който не се нулира, а е с натрупване), нали?
Не, че е проблем да се премести, но не всичко се вижда и пропуснатите неща правят батак

На въпроса - наясно сте, че MFA-то (това, дето изписва посочените неща) има 2 режима - дневен (който се самонулира след известно време за престой) и постоянен (който не се нулира, а е с натрупване), нали?
Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
Да сега видях при разглеждане , че има въпроси само за Пасат , другия път ще знам къде да питам.Става въпрос за данните които са централната конзола , там където се и изписва външната температура , данните за изминати километри ,които са на дисплея ,който се намира вдясно са си наред . Нямаше да пиша даже тук ако всички майстори не вдигаха рамене и не знаеха какво да ми отговорят , дори и тези дето се занимават с електрониката на колата нямат отговор , надявам се правилно да обясних проблема .
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
Дневния се нулира след два часа престой без да е даван контакт :icon_idea
Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
От това което пишете разбирам , че всичко е наред и е нормално да се нулират данните след престой повече от два часа .Обаче защо до сега това не беше така , колата я имам вече две години , и тези данни винаги се запазваха , независимо колко дълго колата не се кара , ден, два ,седмица , аз сам си ги занулявах когато зареждам гориво , за да мога да се ориентирам за разхода на гориво , този който е показан на таблото и дефакто това което съм заредил , защото винаги зареждам пълен резервоар, не мисля че е нормално тези данни да се нулират автоматично , но щом казвате .
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
Щракни лостчето на положение 2 на МФА. Явно и ти досега не си знаел, че се нулират автоматично на режим 1 (дневен).
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
А на Б5 2000Г има ли я тази опция дневени и постоянни данни и от къде се сменя ако я има? 

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
От лостчето зa чистaчки се сменя,от стрaни копчето.Имa двa рaзходa ,1и 2 единия е дневен другия постоянен 

Re: Проблем след смяна на акумулатора Passat 5
NJS написа:От това което пишете разбирам , че всичко е наред и е нормално да се нулират данните след престой повече от два часа .Обаче защо до сега това не беше така , колата я имам вече две години , и тези данни винаги се запазваха , независимо колко дълго колата не се кара , ден, два ,седмица , аз сам си ги занулявах когато зареждам гориво , за да мога да се ориентирам за разхода на гориво , този който е показан на таблото и дефакто това което съм заредил , защото винаги зареждам пълен резервоар, не мисля че е нормално тези данни да се нулират автоматично , но щом казвате .
С копчето от долната страна на лоста за чистачки можеш да отидеш на режим 2, където не се нулират.
И повече недей да ходиш при тези "майстори" които са вдигали ръце и не са знаели какво да ти отговорят.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat Б5.5 проблем след смяна на акумулатора
Точно и аз това мислех
Ако се окаже, че всичко е наред, моля, напиши кои са били тия 'майстори', за да знаят останалите къде да не ходят да се учат некадърници върху колите им

Ако се окаже, че всичко е наред, моля, напиши кои са били тия 'майстори', за да знаят останалите къде да не ходят да се учат некадърници върху колите им

- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Б5.5 проблем след смяна на акумулатора
Имах същия "проблем" преди години......гледах и се чудех, всичко се изтриваше след престой
и съвсем случайно напипах копчето отдолу на лоста за чистачките, цък цък и......хванах "повредата" 


Re: Passat Б5.5 проблем след смяна на акумулатора
Благодаря сърдечно за бързите отговори , още днес ще направя това което ми казахте , между другото единия от майсторити искаше да му карам колата и да разглобява таблото , другия майстор като чу това и каза -"не давай да ти пипат таблото , ще ти разбазикат имобилайзера и после ще имаш големи проблеми , третия разви някаква теория ,че таблото имало две захранвания едното било когато двигателя работи т.е. когато ключат е на таблото и в другия случай имало друго захранване което е когато колата е в престой , както и да е .
Re: Passat Б5.5 проблем след смяна на акумулатора
Здравейте и от мен, не зная дали е подходящо но ще попитам в тази тема и за моя проблем. Преди около 2 седмици си подмених акумолатора на моя Passat B5.5 2002г. 1,9куб. 131к. Тъй като когато го купих и те ми подхвърлиха някакъв акумулатор които се скапа само за един ден. Купих си го от човек които си го и постави в колата и направи нужните замервания.
Акумулатор Banner 74ah
Ток в покои 0,02А при горна граница 0,03А според човека.
Напрежение при неработещ двигател 12,86А
Напрежение при празен ход и включени светлини 14,05А
Напрежение при обороти на средните и включени светлини 14,20А
Изминах около 250км. и но таблото индикацията на акумулатора светна, или мушкам ключа давам на контакт и всичко светна до тук нормално след няколко секунди всичко изгасва но днеска акумулаторчето не угасва запалвам колата и тогава изгасва. Нормално ли е?
Акумулатор Banner 74ah
Ток в покои 0,02А при горна граница 0,03А според човека.
Напрежение при неработещ двигател 12,86А
Напрежение при празен ход и включени светлини 14,05А
Напрежение при обороти на средните и включени светлини 14,20А
Изминах около 250км. и но таблото индикацията на акумулатора светна, или мушкам ключа давам на контакт и всичко светна до тук нормално след няколко секунди всичко изгасва но днеска акумулаторчето не угасва запалвам колата и тогава изгасва. Нормално ли е?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat Б5.5 проблем след смяна на акумулатора
Passatb55 написа:...запалвам колата и тогава изгасва. Нормално ли е?
Разбира се!
Нали преди това генератора не се е въртял - т.е. не е зареждал
И преди вероятно е било така, не си обърнал внимание

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта