Здравейте, смених изпотрошената механична рейка на пасатко, но имам 2 въпроса. Първоначално след като си взех колата от сервиза волана се въртеше осезаемо по-лесно от преди (дори от преди да се строши рейката). Голям кеф! Но за 1 седмица и след това отново стана тежък както преди. Това за мен е много странно явление, някой от вас може ли да ми даде логично обяснение?
Другият ми въпрос е свързан с това, че колата не е минавала на машинен реглаж, човека който смени рейката на око е регулирал и чесно казано ми изглежда, че се е справил перфектно, защото волана е абсолютно прав и не усещам никакви треперения или тем подобни смущения. НО! От както се смени рейката стрелката на скоростомера започна да ми трепери и не се движи плавно. Възможно ли е това да е свързано със смяната на рейката и с факта, че не е минат реглаж?



Passat B3 1.6 88г. - смяна на рейка и възможни проблеми
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.6 88г. - смяна на рейка и възможни проблеми
Километража трепери заради жилото, възможно е скоро да се скъса или ако е откачвано от скоростната кутия да не е стегнато докрай и затова стрелката трепери.
Рейка, хмм на око
ходи да ти регулират предницата, най малкото ще спестиш износването на едни гуми, все пак тука говорим за 1 градус, който на око и с ролетка никакъв шанс да се хване точно
Рейка, хмм на око

- m0v3r
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 14:11
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 1.6 88г. - смяна на рейка и възможни проблеми
Необходимо ли е да да откачва жилото за да смени рейката? Ако да, значи не е затегнал хубаво, защото такъв проблем преди това нямах. Относно по-мекия волан в началото, някакви предположения?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.6 88г. - смяна на рейка и възможни проблеми
По принцип е възможно да му е пречило жилото на майстора да бърка да отвива болтовете които държат рейката към моста и да е отвивал жилото.
За втвърдяването в последние на волана нямам предположение, освен разлика от наместване на окачването заради демонтаж - монтаж или и тая рейка примерно не е много читава. Като завиваш усещаш ли на волана все едно едната от гумите "преплита"!?
За втвърдяването в последние на волана нямам предположение, освен разлика от наместване на окачването заради демонтаж - монтаж или и тая рейка примерно не е много читава. Като завиваш усещаш ли на волана все едно едната от гумите "преплита"!?
- m0v3r
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 14:11
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 1.6 88г. - смяна на рейка и възможни проблеми
Не не съм усещал преплитане дори и на старата рейка, но на баща ми на B3-ката я усещам при пълен ляв завой на дясната гума. Ще направя няколко пълни леви/десни завои да я "преслушам" пак и ще пиша.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта