


Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
- nicom77
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 31 дек 2010 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: panagiurishte
Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Здравеите колеги,и аз като всички които харесват гъзарииките реших да сменя Крушките в купето на колата ми.Порачах пробна пратка през ebay от китаи с 1 лед 1,5 W .Много ми хареса,продължих идеята,смених и на задния номер,с лампи с 2X1,5W всяка,обаче на габаритите има проблем,CANBUS системата отчита по малко съпротивление.Имам VAG Кабели,има ли някои идея как да деактивирам системата,4е да си сложа led и на късите и дълги .Благодаря предварително
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Няма такава система Canbus
Canbus е нещо съвсем друго
Ще следя темата за да се изкажат първо специалистите
Canbus е нещо съвсем друго
Ще следя темата за да се изкажат първо специалистите
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Бе тоя проблем беше разискван мисля,че се одваше някакво съпротивление!
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Ако една крушка е 5 вата при 12 волта тя консумира 0.41 ампера ток, откъдето си правя заключението, че ако си купиш крушки с достатъчно голям брой диоди които заедно със съпротивленията им консумират същото количество енергия то не би трябвало да имаш проблем с индикацията за изгоряла крушка.
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
mccoy написа:Няма такава система Canbus
Canbus е нещо съвсем друго
Ще следя темата за да се изкажат първо специалистите
това е система за цифров пренос на информация между отделните ЕБУ монтирани в автомобила и за провеждане на диагностика!има доста писано!
- nicom77
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 31 дек 2010 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: panagiurishte
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Колеги ,ще съм много благодарен ако ме насочите с линкчета към разисквана таз тема, с резостора е ясно,идеята е 4е пе4е,консумира,и е чиста загуба на енергия,което не е малко ако сложа на късите и дълги фаорве.... имам кабела с хубав ваг ком,влиза се на практика с него във всеки един отдел на колата,и могат да се правят настроики .От колеги от форума взех кода за промяна на изминатите мили в километри(с англииска кола съм) и се ориентирах и за фаровете горе долу,ама тая нее като оная работа с тел и клещи хахаха.Та вместо да лъжем компа,ще съм щастлив ако е по цивилизования начин.Имам идеи за монтиране в мигача на оранжеви светодиоди,и леко полеко да извадя всички.Има canbus free eror лед ,но са в пъти по скъпи,и пак имат товарно съпротивление... eto link
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... Categories
Някои ако има подобни главоблъскания ,може да сподели на личен,имам поглед над лед и все с нещо ще съм полезен
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... Categories
Някои ако има подобни главоблъскания ,може да сподели на личен,имам поглед над лед и все с нещо ще съм полезен
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Колеги ,ще съм много благодарен ако ме насочите с линкчета към разисквана таз тема, с резостора е ясно,идеята е 4е пе4е,консумира,и е чиста загуба на енергия,което не е малко ако сложа на късите и дълги фаорве.
Нещо такова ли искаш да слагаш на къси и на дълги http://www.ebay.co.uk/itm/H7-CANBUS-27-HIGH-POWER-SMD-LED-ERROR-FREE-BULBS-WHITE-UK-POWERSELLER-/270845628917?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f0fa851f5
Ако- ДА,ти сериозно ли???


п.п. Ако имаш пари за хвърляне на вятъра ти предлагам да ти дам банковата си сметка, да ми преведеш половината пари,така няма да си 100% назад

-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Да въведем малко яснота в проблемите и понятията:
- CAN Bus e спецификация (стандарт, уговорка между производителите) за интерфейс - т.е. комуникация между отделните контролери (компютърни модули) в съвременните автомобили. Нарочно не правят един контролер (централен компютър) за цялата кола, защото са се разбрали всяка система (спирачна, кормилна, двигател, музики, конфорт) да бъде автономна и независима от другите. В колите до 2000-та година когато включите осветлението в купето или фаровете и т.н. "копчето" което натискате осъществява електрически контакт между +12V от акумулатора и съответна крушка. Автомобилите с CAN-bus управление действат по друг начин. Натиснатото копче просто съобщава на съответния контролер (осветление в купето на B6 - значи модул 09 Централна електроника), че пътника иска да запали осветлението в купето. Ако този контролер предцени, че това е уместно подава напрежение на съответната крушка ИЛИ команда по CAN Bus магистралата към друг модул, който да запали тази крушка. Светът стигна до девиза от Бай-Тошово време - ВСЯКА ГАЙДА С КОМПРЕСОР, ВСЕКИ БУШОН С МИКРОПРОЦЕСОР!
Сега на конкретните въпроси за свтодиодни крушки. Контролерите на B6 са много "умни" и освен, че се грижат да запалят съответните крушки правят и следните две неща: Първо проверяват за голяма консумация от към запалваният ел.консуматор (т.е. късо съединение); Второ проверяват за малка консумация на същия този консуматор - т.е. дали крушката е изгоряла. Добрата новина е, че за повечето крушки в Б6 е предвидено, че могат да бъдат LED (светодиодни). За целта с VAG COM трябва да влезнем в 09-Cent. Elect и да "кажем" на съответният бит да не прави "cold wire check" или нещо подобно - зависи от езика на VAG COM.
В конкретния случай ще имате проблем с плавното загасване на крушките в купето, ако бъдат сменени с LED - сигурно няма плавно да загасват.
Що се отнася до паралелно включваните на LED крушките резистори - това са крайни решения, които в голяма степен обезмислят използването на LED осветление. Идеята, е че те консумират тока, който спестяват LED крушките и лъжат контролера, че има обикновена крушка. Това при някой китайски производители на LED крушки и много от техните търговци се нарича "CAN BUS LED крушка". Минало е покрай CAN-a и разбира се в крушката няма процесор. Аналогични проблеми има при смяната на халогени с ксенони (които консумират по-малко). Там тези резистори се наричат "баласти" и те наистина работят като такива - разсейват около 15-20 вата).
Напиши, кои точно крушки от Б6 искаш да сменяш.
- CAN Bus e спецификация (стандарт, уговорка между производителите) за интерфейс - т.е. комуникация между отделните контролери (компютърни модули) в съвременните автомобили. Нарочно не правят един контролер (централен компютър) за цялата кола, защото са се разбрали всяка система (спирачна, кормилна, двигател, музики, конфорт) да бъде автономна и независима от другите. В колите до 2000-та година когато включите осветлението в купето или фаровете и т.н. "копчето" което натискате осъществява електрически контакт между +12V от акумулатора и съответна крушка. Автомобилите с CAN-bus управление действат по друг начин. Натиснатото копче просто съобщава на съответния контролер (осветление в купето на B6 - значи модул 09 Централна електроника), че пътника иска да запали осветлението в купето. Ако този контролер предцени, че това е уместно подава напрежение на съответната крушка ИЛИ команда по CAN Bus магистралата към друг модул, който да запали тази крушка. Светът стигна до девиза от Бай-Тошово време - ВСЯКА ГАЙДА С КОМПРЕСОР, ВСЕКИ БУШОН С МИКРОПРОЦЕСОР!
Сега на конкретните въпроси за свтодиодни крушки. Контролерите на B6 са много "умни" и освен, че се грижат да запалят съответните крушки правят и следните две неща: Първо проверяват за голяма консумация от към запалваният ел.консуматор (т.е. късо съединение); Второ проверяват за малка консумация на същия този консуматор - т.е. дали крушката е изгоряла. Добрата новина е, че за повечето крушки в Б6 е предвидено, че могат да бъдат LED (светодиодни). За целта с VAG COM трябва да влезнем в 09-Cent. Elect и да "кажем" на съответният бит да не прави "cold wire check" или нещо подобно - зависи от езика на VAG COM.
В конкретния случай ще имате проблем с плавното загасване на крушките в купето, ако бъдат сменени с LED - сигурно няма плавно да загасват.
Що се отнася до паралелно включваните на LED крушките резистори - това са крайни решения, които в голяма степен обезмислят използването на LED осветление. Идеята, е че те консумират тока, който спестяват LED крушките и лъжат контролера, че има обикновена крушка. Това при някой китайски производители на LED крушки и много от техните търговци се нарича "CAN BUS LED крушка". Минало е покрай CAN-a и разбира се в крушката няма процесор. Аналогични проблеми има при смяната на халогени с ксенони (които консумират по-малко). Там тези резистори се наричат "баласти" и те наистина работят като такива - разсейват около 15-20 вата).
Напиши, кои точно крушки от Б6 искаш да сменяш.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Незнам дали правилно съм разбрал намеренията на колегата: иска късите и дългите светлини да ги смени с крушка тип "светодиод"?
Може да съм изостанъл с иновациите в LED технологиите, но някой може ли да каже, колко ще е светлинния добив от H7 LED крушка?
Халогенната H7 55W е към 1500-1700 лумена
Ксеноновата е към 3000-3500 лумена
Въпроса е тази светодиодната ще може ли да мине границата и да изкара лумени в трицифрено число? Се ми се струва, че ще се получи, осветяване тип "умираща светулка".

Халогенната H7 55W е към 1500-1700 лумена
Ксеноновата е към 3000-3500 лумена
Въпроса е тази светодиодната ще може ли да мине границата и да изкара лумени в трицифрено число? Се ми се струва, че ще се получи, осветяване тип "умираща светулка".
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
bachest написа:Незнам дали правилно съм разбрал намеренията на колегата: иска късите и дългите светлини да ги смени с крушка тип "светодиод"?Може да съм изостанъл с иновациите в LED технологиите, но някой може ли да каже, колко ще е светлинния добив от H7 LED крушка?
Халогенната H7 55W е към 1500-1700 лумена
Ксеноновата е към 3000-3500 лумена
Въпроса е тази светодиодната ще може ли да мине границата и да изкара лумени в трицифрено число? Се ми се струва, че ще се получи, осветяване тип "умираща светулка".
Имам предвид,че фара ти,било то рефлекторен с халогенна лампа или лупи с рефлектор отзад и ксенон, са консруирани за светлинен източник (нажежаема жичка или балон с газ ксенон)който разпръсква светлина във всички посоки.Този източник (лампата) е поставен във ФОКУСА на рефлектора и оттам се получава светлинния сноп.При диодите светлината не е във всички посоки от малка точка-жичката или балона с газ.Аз не съм чул за СМД диод да разпръсква светлина повече от 180р.в пространството.
Вземи едно фенерче с регулиране и започни да го въртиш.Лампата си е винаги вътре,но фокусиран светлинен сноп имаш само в един момент


п.п.Чувам,че вече имало фарове,конструирани и работещи с ЛЕД диоди,ако си намериш такива-може,но на твоя фар засега не става.
Апропо-БМВ разработват и скоро ще пуснат на пазара фарове със светлинен източник.....лазер,така че ще има и нови технологии.
По-горе офертата ми


-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Здравейте, аз от около година и половина съм с ЛЕД крушки в купето. Сложих съвсем обикновени и интересното е, че си загасват плавно, но при напълно изгаснали/т.е вратите са затворени и превключвателя над централното огледало за обратно виждане е поставен в такова положение, че вътр. осветление да се включва при отваряне на врата/, остават да мъждукат слабо. Мен специално ми харесва така, защото се получава едно минимално осветление в колата, което по никакъв начин ен пречи на шофирането.
На мястото на крушките на задния номер също съм поставил най-обикновени ЛЕД осветители. В началото разбира се веднага светваше на таблото котнролната лампичка и на дисплея ми излизаше съобщение, че имам изгоряли крушки на регистрационната табела. Но отидох при един мой приятел, който запои доколкото си спомням едно съпротивление и един тиристор/дано не се лъжа/ и проблема изчезна.
И аз съм заинтересован за ЛЕД крушките които се поставят на основните къси, дълги или във фаровете за мъгла, но съм скептично настроен за това, че ще окветяват така добре както обикновените халогенни или ксеноновите. Нека някой, който е поставял такива да каже мнението и впечатленията си.
На мястото на крушките на задния номер също съм поставил най-обикновени ЛЕД осветители. В началото разбира се веднага светваше на таблото котнролната лампичка и на дисплея ми излизаше съобщение, че имам изгоряли крушки на регистрационната табела. Но отидох при един мой приятел, който запои доколкото си спомням едно съпротивление и един тиристор/дано не се лъжа/ и проблема изчезна.
И аз съм заинтересован за ЛЕД крушките които се поставят на основните къси, дълги или във фаровете за мъгла, но съм скептично настроен за това, че ще окветяват така добре както обикновените халогенни или ксеноновите. Нека някой, който е поставял такива да каже мнението и впечатленията си.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Ето едно диодче:
http://www.amaralighting.com/store/cate ... -40-w.html
Не искам да се смята като реклама, на фирмата, но понеже е описано на български, затова го посочвам, иначе има и по 100W:
http://www.ebay.co.uk/itm/1pcs-High-Pow ... 2a161203bd
LED технологиите се развиха напоследък доста и някои от вас ще се изумят доста, колко са се променили в тази насока. Разбира се цените са все още високи, но който има мерак, може да се поразрови из нета.
http://www.amaralighting.com/store/cate ... -40-w.html
Не искам да се смята като реклама, на фирмата, но понеже е описано на български, затова го посочвам, иначе има и по 100W:
http://www.ebay.co.uk/itm/1pcs-High-Pow ... 2a161203bd
LED технологиите се развиха напоследък доста и някои от вас ще се изумят доста, колко са се променили в тази насока. Разбира се цените са все още високи, но който има мерак, може да се поразрови из нета.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
gancho написа:Въпроса е тази светодиодната ще може ли да мине границата и да изкара лумени в трицифрено число? Се ми се струва, че ще се получи, осветяване тип "умираща светулка".
Имам предвид,че фара ти,било то рефлекторен с халогенна лампа или лупи с рефлектор отзад и ксенон, са консруирани за светлинен източник (нажежаема жичка или балон с газ ксенон)който разпръсква светлина във всички посоки.Този източник (лампата) е поставен във ФОКУСА на рефлектора и оттам се получава светлинния сноп.При диодите светлината не е във всички посоки от малка точка-жичката или балона с газ.Аз не съм чул за СМД диод да разпръсква светлина повече от 180р.в пространството.
Вземи едно фенерче с регулиране и започни да го въртиш.Лампата си е винаги вътре,но фокусиран светлинен сноп имаш само в един моментТова ми е най-простото обяснение,което се сещам в момента.Апропо в 8 клас по физика сме учили лещи,фокусни разстояния и т.н.
![]()
п.п.Чувам,че вече имало фарове,конструирани и работещи с ЛЕД диоди,ако си намериш такива-може,но на твоя фар засега не става.
Апропо-БМВ разработват и скоро ще пуснат на пазара фарове със светлинен източник.....лазер,така че ще има и нови технологии.
По-горе офертата миза банковата сметка важи още
Не това е основния проблем според мен. Светлинния поток (в предишния ми коментар съм написал добив - грешно е) на тези автомобилните крушки H1, H7 и т.н. е твърде малък. В зависимост от броя на диодите с които е окичена една крушка, вадят от 100 до 300 лумена. Тази светлина става за фар на велосипед, но не и на автомобил.
Мисълта ми е тези крушки от ebay за по няколко долара парчето, със сигурност не стават. Обаче ако има 40W-тови светодиоди със светлинен поток над 3000 лумена (както е показал колегата), за какво изобщо е тая система с ксеноновата крушка - баласти, стартирания с 23KV напрежение, системи от лещи и чудесии? На всичкото отгоре, не могат да се използват за чести включвания и изключвания.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Колегата иска да си смени габаритите и други малки крушки, не основните. Фарове с LED има вече по пътищата даже. За пример новото A7, A8, може би и CLS-а на мерцедес, аааааааа да не забравяме и R8, което беше първото Ауди мисля с такива фарове. Преди него официално е Cadillac Escallade.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б6,деактивиране с ВАГ КОМ Canbus система??
Не това е основния проблем според мен. Светлинния поток (в предишния ми коментар съм написал добив - грешно е) на тези автомобилните крушки H1, H7 и т.н. е твърде малък. В зависимост от броя на диодите с които е окичена една крушка, вадят от 100 до 300 лумена. Тази светлина става за фар на велосипед, но не и на автомобил
Не лумените е проблема,а как ще ги сложиш тези лумени на пътя пред автомобила.С оригиналния фар няма да стане.Трябва ти фар конструиран да работи със съответния ЛЕД.Колегата горе пише за такива фарове!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта