Климатроника ми вече за трети път не се включва като запаля колата сутрин.
Покарам я малко около 10-15 минути колата и сам се включва.Тъкмо забравих от първия път примерно 2-3 седмици и пак се появи.
Така и третия път.Имам чувството че е свързано с някой температурен датчик,може би при някаква температура,но пък няма логика трябва да си се пуска при каквото и да е.
Някой случвало ли му се е такова нещо.На Вагком я включвах преди няколко дена ,че ми бяха изгоряли крушките на задните стопове.Там не дава никакви грешки повече.
Някоя слаба връзка ли е или бушон или легло на бушон.На някой случвало ли се е такова нещо?
Passat b5.5 проблем с климатроника
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Какво значи 'не включва' климатроника?
Управлението стои без никаква индикация (все едно без захранване)?
Работи управлението, но не духа вентилатор?
Работи управлението, духа, но не включва компресор?
Управлението стои без никаква индикация (все едно без захранване)?
Работи управлението, но не духа вентилатор?
Работи управлението, духа, но не включва компресор?
- bubika
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 26 юни 2009 22:08
- Автомобил: VW Passat B5.5 19.TDi 96kw
- Двигател: AVF
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Ами няма "звук и картина".Все едно е изключен.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Нали знаеш как се изключва- със стрелката за намаление на вентилатора и включване с другата- за увеличаване, че то докато и аз да го открия как ставаше си спомням...
А в твоя случай вероятно правилно предполагаш за хлабава връзка или в самия климатроник- или в предпазител. Може да пробваш да извадиш блока за управление и да погледнеш отзад, че има една голяма букса - да я наместиш ако трябва...

А в твоя случай вероятно правилно предполагаш за хлабава връзка или в самия климатроник- или в предпазител. Може да пробваш да извадиш блока за управление и да погледнеш отзад, че има една голяма букса - да я наместиш ако трябва...
- bubika
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 26 юни 2009 22:08
- Автомобил: VW Passat B5.5 19.TDi 96kw
- Двигател: AVF
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Да да знам как се изключва,но аз почти не го бутам.Стои си там на 23 мисля зимата на ECON сега и това е.
Интересното е ,че прибирам колата в гаража поработи 1 мин примерно на място тогава всичко си работи и е в покой.
И при следващото палене примерно на следващия ден,запалвам я и климатроника го няма.Покарам 10 минути и сам се включва.
Най-вероятно хлабава връзка някъде трябва да я поразгледам.
Интересното е ,че прибирам колата в гаража поработи 1 мин примерно на място тогава всичко си работи и е в покой.
И при следващото палене примерно на следващия ден,запалвам я и климатроника го няма.Покарам 10 минути и сам се включва.
Най-вероятно хлабава връзка някъде трябва да я поразгледам.
- Famous
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 18 апр 2011 21:07
- Автомобил: vw Passat b5.5
- Двигател: 1.9 TDI P.D. 131 P.s
- Местоположение: Montana
- Контакти:
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
моя от време на време прави едни мизерии пуснат е да духа ама не духа и след 5 минути щтраква нещо и почва да духа
в тая връзка какво е ECON и АUTO каква е разликата и какъв е смисъла ?

в тая връзка какво е ECON и АUTO каква е разликата и какъв е смисъла ?
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Колега, пробвай със self-check-а какво ще изкара. При изгасен двигател и без контакт задържаш едновременно ECON и стрелката за вътрешен въздух (двете най-крайни). След това подаваш на контакт без да палиш и държиш още 3-4 секунди и пусни. Ще светнат всички сегменти на дисплея и ще започне да духа от всички възможни места на различни степени. Теста отнема около минута до две макс. След това ще ти изпише грешките (ако има такива). Кофтито е, че можеш да ги прочетеш само веднъж. Тоест запиши това което виждаш на дисплея, ако са повече грешките с червения бутон се превключват.
Кажи после какво ти е изкарало като грешки.
Кажи после какво ти е изкарало като грешки.
- krassen777
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
- Автомобил: TUAREG 7L R5
- Двигател: BAC 2005
- Местоположение: ВАРНА
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Famous написа:моя от време на време прави едни мизерии пуснат е да духа ама не духа и след 5 минути щтраква нещо и почва да духа![]()
в тая връзка какво е ECON и АUTO каква е разликата и какъв е смисъла ?
Когато е на ECON, никога не включва компресора, който не ти трябва при условие, че си задал 23 градуса а вън е примерно 20 или по-ниска! Когато е на AUTO, компресорът се изключва сам, но при много ниски температури( не знам колко точно е).
Ползвам ECON режима за да увелича живота на компресора, а и както знаете той завишава и разхода.
По темата на колегата, имах такъв случай и се оказа окислен бушон!

-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 22:58
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Ще използвам темата, за да изкажа и моята болка с климатроника. Моят включва и работи нормално, но от време на време се "рестартира". Все едно от ОФФ го включваш тепърва - започва от 0 до максимална степен да се "развърта" наново. Дори когато е изключен пак гасне и светва пак с ОФФ на дисплея. Лоша връзка или ?
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Звучи като да прекъсва захранването, но все пак пробвай със self-check-а
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 22:58
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Ще пробвам, но и на мен ми изглежда като загуба на захранване. Къде да му търся проблема първо? Пробвах да извадя и да вкарам отново буксата на климатроника, но няма разлика.
- krassen777
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
- Автомобил: TUAREG 7L R5
- Двигател: BAC 2005
- Местоположение: ВАРНА
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Когато изгасне дисплея, а си на контакт примерно, отвори капака на бушоните и им прекарай на всичките по един пръст за да ги размърдаш! Ако няма промяна, причукай панела на климатроника! Ако е от бушоните е ясно, но ако се влияе от панела, разглоби го и го огледай за студена спойка. Имах един случай краче на буксата се беше пропукало от калая, незнайно защо!
Може да опиташ с удари и по панела с релетата, все някъде се губи захранване. Ако токовете са наред, пробваш с донорски панел на климатроника, защото ако някой елемент по платката е здал багажа, няма как да го хванеш кой е!
Давам ти прости идеи, всичко се свежда до ровене и упоритост.
Едно лято три дена се рових в инсталацията, докато открия виновника- едно от релетата работеше когато си поиска.
Успех!
Може да опиташ с удари и по панела с релетата, все някъде се губи захранване. Ако токовете са наред, пробваш с донорски панел на климатроника, защото ако някой елемент по платката е здал багажа, няма как да го хванеш кой е!
Давам ти прости идеи, всичко се свежда до ровене и упоритост.
Едно лято три дена се рових в инсталацията, докато открия виновника- едно от релетата работеше когато си поиска.
Успех!

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Има и още един , по културен от "почукването "
, начин ! Викат му VagCom
Студена спойка е ясно ,че няма как да ти покаже ,ако има , но ще има косвен запис евентуално .
Дългата ,с месеци , работа Само на ECON режим може да бръкне доста дълбоко в джоба за нов компресор
, което ще бледнее пред спестеното от гориво .Добре е да се пуска и зимата на Auto от време на време да разкара маслото ! Плюс това компресора суши джама зимата отвътре
.


Дългата ,с месеци , работа Само на ECON режим може да бръкне доста дълбоко в джоба за нов компресор


-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 22:58
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
Не се изписва грешка във Vagcom, ще започвам с релетата и бушоните 

- krassen777
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
- Автомобил: TUAREG 7L R5
- Двигател: BAC 2005
- Местоположение: ВАРНА
Re: Passat b5.5 проблем с климатроника
achodemo написа:Има и още един , по културен от "почукването ", начин ! Викат му VagCom
Студена спойка е ясно ,че няма как да ти покаже ,ако има , но ще има косвен запис евентуално .
Дългата ,с месеци , работа Само на ECON режим може да бръкне доста дълбоко в джоба за нов компресор, което ще бледнее пред спестеното от гориво .Добре е да се пуска и зимата на Auto от време на време да разкара маслото ! Плюс това компресора суши джама зимата отвътре
.
Колега, обяснявам принципно работата (грубо) на климатроника! Къде прочете, че не трябва да се пуска компресора и че не може да си караш на AUTO? И зимата, като е -5 градуса примерно, къде видя пуснат компресор, питам???
Всеки знае, че има VAG-COM за диагностика, но той на дали ще ти каже, че някой кондензатор по платката ти е здал багажа, примерно!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта