Passat B8 - обща информация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 27 юни 2019 19:12


hooligan_sk написа:Ти запалена ли си оставяш колата в гаража? :eek


Предполагам колегата има предвид, че като прибере колата в гаража и я загаси, и ако тогава започне регенерацията, като затвори вратата на гаража да не й секне притока на свеж въздух.
Аз имам същите мисли понякога, защото и моята стои в гараж, но не вярвам чак толкова да няма откъде да се смуче въздух.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Чет 27 юни 2019 19:32


Регенерация няма как да се случва на изгасен мотор! :eek


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 27 юни 2019 19:37


Е как да няма - тя започва, гасиш мотора и перката отпред се върти още сума ти време. Какво точно прави нямам идея, но със сигурност перката не работи за обикновено охлаждане...


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 27 юни 2019 19:39


Нямам досег с такъв автомобил,но смятам че в такъв момент перката охлажда.
Защото ти си угасил двигателя, респективно спрял регенерация,но всичко е напечено на над 600°+.


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот p_v_a » Чет 27 юни 2019 19:57


Zdravko Zankov написа:Нямам досег с такъв автомобил,но смятам че в такъв момент перката охлажда.
Защото ти си угасил двигателя, респективно спрял регенерация,но всичко е напечено на над 600°+.
Точно така, при спиране на двигателя след започнала регенерация вентилатора охлажда под предния капак.
Такова спиране на двигателя е много по-добре отколкото празен ход. Температурата на ДПФ е около 600 градуса преди турбото под 400. Ако има старт стоп, би трябвало да гаси двигателя- така се пази и температурата в ДПФ и съответно минимизира разходът на гориво.


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 27 юни 2019 20:01


Имах предвид, че перката не работи, защото е загряла колата, понеже много често е напълно студена в тоя момент. А каквото прави, е вследствие на регенерацията.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Чет 27 юни 2019 20:41


Точно за да доохлади работи. :th_up


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Пет 28 юни 2019 6:15


Работи за превенция, за да не стане евентуален проблем. Като цяло не е много умно измислен алгоритъма за регенерациите, очаквах в В8 да са вкарали малко мозък, но не би. Същата глупотевина е като при В7.


shnicka
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 01 дек 2017 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот shnicka » Пон 01 юли 2019 13:42


Благодаря за мненията, явно 2.0 бензин на Passat не е много популярен, но мен интересуваше дали гори масло като TFSI на Аudi и как се държи с DSG. Това, че е само на преден мост не е проблем.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Пон 01 юли 2019 13:56


Не гори масло, нито в Ауди, нито във ФВ. Масло гори предишната генерация на тези мотори, отново независимо от марката от ВАГ в която се намира. :th_up


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Пон 01 юли 2019 15:49


Сега се сетих от любопитство да проверя на какви температури на маслото работи В8. Оказа се, че за разлика от В7 работи на малко по-висока температура, но дори и с газене не превишава примерно 108 градуса, на такова каране В7-цата спокойно подминаваше 120гр. Иначе казано в много тесен температурен диапазон на маслото работи В8.


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот HarvesteR » Пон 01 юли 2019 17:33


B8 BiTDI е вдигал 125 градуса, но при доста висока средна скорост.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Пон 01 юли 2019 18:24


Вероятно заради двете турбини ? Инак тези градуси ги гледах при поддържана 160 и чат пат с изпреварвания до 200. Маслото е на 4000км от смяна.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11919
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 01 юли 2019 18:48


160 градуса не са проблем за маслото, 120 хептем, та няма нужда от паника


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Kapon4o » Пон 01 юли 2019 19:58


Здравейте,

Да точно като си прибирам колата в гаража и даже да я изгася си продължава регенерацията (не е причината,че колата е загряла), точно това имах предвид- не я оставям запалена в гаража :Д.

Температурата на маслото ми при 160к/ч сега по тракия на 30С беше около 110С по баира и 108 по равно, мисля че е нормално.

Искам да ви попитам някой знае ли кои настройки да погелдна на Ваг-кома за турбината, че нещо и се промени звука, не знам дали може да е от жегите. Нямам грешки или лампи по таблото, но искам да видя дали вс е нормално от компютъра. Та ако някой знае да ми каже кое точно да видя и как да стигна до него?

Благодаря



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта