Passat B8 - обща информация
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Добре че ми напомнихте с последните си постове да го затрия тоя we connect. Полза никаква не видях от него, за сметка на това на всяко стартиране ми вади екран с невероятно полезната информация, кой кога го е активирал и до кога е валиден... на който екран в 50% от случайте трябва да му цъкнеш ОК за да изчезне. Кога изчезва сам, кога не, пълна мистерия и за софтуерния екип на компанията според мен.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
А какъв е варианта да си споделиш примерно Waze на Discovery pro-то, опитах с App connect май се казваше с Android auto или Mirror link ... и не става и не става. На телефона ми дава ми нещо от рода на " Android auto е налице в този автомобил. Прехвърлете приложенията си на екрана на автомобила си" ... като има само опция инсталиране, и като му дам инсталиране казва че не е налично за България. Последно така и не разбрах, проблема е в колата, в телефона или и в двете. Телефона ме пита през 2-3 минути дали е само да се зарежда или и да споделя файлове ... т.е. връзката се рестартира постоянно, та може и там да е проблема ... стар Huawei P10 plus преди 3-4 години ... ама си работи и не е още за изхвърляне.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Стар ти е телефона, затова.
Изтегли си android Auto от apkmirror.com
Изтегли си android Auto от apkmirror.com
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Waze споделям на Discovery Pro на Passat 2016 г. с Huawei P30, така че проблемът вероятно е или в телефона или във версията на андроида, или във версията на Android Auto.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря за инфото. Изобщо не можех да инсталирам Android auto ... сега вече стана от линка по-горе, ще пробвам утре какво е положението вече когато е свързан с колата. Версията на андроида е 9.
п.п. ... не се стърпях и отскочих за проба ... Waze и Spotify работят ... какво друго му трябва на човек!
п.п. ... не се стърпях и отскочих за проба ... Waze и Spotify работят ... какво друго му трябва на човек!
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Някой случва ли му се при палене да не запали веднага, а да повърти 3-5 сек. ... не винаги, от време на време. Това симптом на някакъв проблем ли е ?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Имаш ли клапан който управлява VVT-то ? В дясната част на главата се намира и на колите 2015 и 2016 година правят проблеми. Има нова ревизия на клапана и управлението му. На моята кола ги смених профилактично.
На схемата 7 е клапана, цялото 2 е управлението.
На схемата 7 е клапана, цялото 2 е управлението.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря!
Преди време бях гледал едно клипче но не го намирах, може да помогне и на някой друг.
https://www.youtube.com/watch?v=DXvHdmq0reA&t=1156s
Преди време бях гледал едно клипче но не го намирах, може да помогне и на някой друг.
https://www.youtube.com/watch?v=DXvHdmq0reA&t=1156s
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Да! И аз го бях забравил клипа. Но точно този обстоятелствен чичо беше причината да сменя при мен клапана и соленоида след едно по-дълго въртене при палене без причина.
Като страничен ефект, бих казал, че колата стана по-отзивчива в ниските обороти. За протокола го смених на около 90 хил. км.
Като страничен ефект, бих казал, че колата стана по-отзивчива в ниските обороти. За протокола го смених на около 90 хил. км.
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте, може ли някой да ми даде препоръка за ремап в София на 2.0 дизел 150 к.с.? Ако може и цена? По принцип ме интересуват и други неща - инсталиране на камера за задно виждане (да се визуализира на екрана), инсталиране на печка и отключване на функцията в менюто? Не знам дали са възможни, но съм планувал да ги правя едно по едно! А може и нещо допълнително... :)
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B8 - обща информация
Проблема с дългото въртене на стартера, докато запали при мен се случва, когато колата е на слънце и се напече, а на вън е хладно. Днес беше студено, но по обяд беше напекло едно слънце и се качих в колата, натискам бутона едно бързо въртене и запали след около 5 секунди. И лятото се е случвало. Преди година смених акумулатора заради зачестил такъв проблем и се оправи, но днес пак. Когато започваше да върти и не палеше от раз пак натисках бутона, за да спре. При следващ опит веднага след това пали от раз. Това от коментирания клапан ли ще е или акумулатор пак?
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
netizen написа:Имаш ли клапан който управлява VVT-то ? В дясната част на главата се намира и на колите 2015 и 2016 година правят проблеми. Има нова ревизия на клапана и управлението му. На моята кола ги смених профилактично.
На схемата 7 е клапана, цялото 2 е управлението.
Оказва се че при двигател DFCA май няма такова нещо, а има просто една капачка. Явно ще пробвам със смяната на горивен филтър пъво, нищо че е на половината си живот според препоръките за смяна ... после евентуално може някаква добавка да се пробва ... други идеи нямам.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Понеже съм със същия мотор, ще споделя някои наблюдения, без да имам решение:
За тези двигатели се оплакват много от шумове на студен мотор. Сменят ангренажи, водни помпи, срещал съм и по помпа за високо налягане да пипат и още един кум неща.
Но не съм срещал общоприето решение.
По някакъв начин това корелира с паленето.
Аз съм с печка.
И я ползвам винаги - зима, лято.
Никога с нея не съм забелязвал проблем.
Но не я ли включа, виждам разликата. Запалване, шум.
Малка разлика, но я има. Единици са случаите да не я ползвам, но съм чувал шумове и е палела не от 'четвъртинка', а поне 'половинка'.
Да не говорим, че времото за достигане на 50+ градуса на маслото е х3.
И смяната на ангренаж и водна помпа не води до никаква промяна в шума.
А за паленето нямам и идея какво може да оказва влияние
Но каквото и да е, очевидно се влияе от топлина.
За тези двигатели се оплакват много от шумове на студен мотор. Сменят ангренажи, водни помпи, срещал съм и по помпа за високо налягане да пипат и още един кум неща.
Но не съм срещал общоприето решение.
По някакъв начин това корелира с паленето.
Аз съм с печка.
И я ползвам винаги - зима, лято.
Никога с нея не съм забелязвал проблем.
Но не я ли включа, виждам разликата. Запалване, шум.
Малка разлика, но я има. Единици са случаите да не я ползвам, но съм чувал шумове и е палела не от 'четвъртинка', а поне 'половинка'.
Да не говорим, че времото за достигане на 50+ градуса на маслото е х3.
И смяната на ангренаж и водна помпа не води до никаква промяна в шума.
А за паленето нямам и идея какво може да оказва влияние
Но каквото и да е, очевидно се влияе от топлина.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Да, оказва, се, че DFCA няма управление на VVT. Всъщност дори не става ясно има ли VVT ?!?
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
steich написа:Някой случва ли му се при палене да не запали веднага, а да повърти 3-5 сек. ... не винаги, от време на време. Това симптом на някакъв проблем ли е ?
С DFCA съм, когато акумулаторът ми беше зле често се случваше да върти 2-3 секунди. След като го смених пали много "живо". Сега много рядко се е случва леко забавяне да има 1-2 секунди. Но, пробвах друго - ако дам на контакт и изчакам 1-2 секунди и тогава запаля, никога няма забавяне. Колата седи в гараж и рядко се случва да паля на минусови темп. и абсолютно изстинал мотор, но не съм намирал разлика.
При предишния ми Пасат CFGB, със същите симптоми след смяна на акумулатора тотално се промени и палеше без никакво въртене. Но там друго ми правеше впечатление - ако паля на много студено (без печка), имаше 2-3 секунди забавяне след натискане на бутона до завъртането на двигателя, сякаш колата сама си дозираше времето за подгрев и съответно палеше супер леко. Тук нямам такова време на изчакване, натиксам и върти веднага, но някак по-леко пали ако се изчака на контак 1-2 скунди. Питам се, възможно ли е тук просто времето за подгрев (поради някаква нелогична причина) да е резнато и съответно да му е леко по-тегаво на мотора да развърти, особено при леко по-слаб начален ток.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Hari1986 и 46 госта