Здравейте колеги,
Чакам един Пасат от Германия да дойде и живот и здраве и аз ще съм собственик на такава кола. От много време й бях хвърлил око и с течение на обстоятелствата се получиха нещата.
Колата е 1.6 TDI 120 к.с DSG R-line. 132 000 км 2017г.
Тъй като повечето автомобили,за които тук чета са 2.0 150-190 к.с,ми изникват следните въпроси за колата,тъй като за първи път ще се кача на такъв автомобил от такъв клас. Слизам от Дачия Дъстър и смятам че разликата ще е огромна с предишния ми автомобил.
*Този двигател добре ли е за семеен автомобил? По принцип съм спокоен шофьор и не давам много газ на колата. По клипове виждам,че се държи прилично на пътя,не очаквам да хвърчи,но мисля,че ще върши работа. Вие какво мислите?
*Скоростната кутия DSG6 или DSG7 e? Чух,че вече сегашното DSG няма нищо общо с предишните скоростни кутии,които създават ядове.
*Каква е разликата на R-line с Highline и Comfortline,не успях да намеря много информация,освен в официалния сайт,но дори там трудно се ориентирам какви есктри има и няма,защото по снимките не знам какви системи има и няма. Само външните разлики виждам,заради броните и визията. Дали е с ЛЕД 1 или ЛЕД 2?
*Има ли някои особености на този модел,за които е нужно да се обръща повече внимание и да се внимава?
*Каква е цената на обслужването? Смяна на масло,филтри и т.н?
*Смяна на масло на скоростната кутия - 120 000 или 60 000?
Благодаря ви предварително за всички отговори,дано не съм ви загубил времето с тях.
Passat B8 - обща информация
- DimitarG01
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2021 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- fur1ous
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
*Този двигател добре ли е за семеен автомобил? По принцип съм спокоен шофьор и не давам много газ на колата. По клипове виждам,че се държи прилично на пътя,не очаквам да хвърчи,но мисля,че ще върши работа. Вие какво мислите?
Супер е.
*Скоростната кутия DSG6 или DSG7 e? Чух,че вече сегашното DSG няма нищо общо с предишните скоростни кутии,които създават ядове.
DSG7 е за съжаление DQ200 със сухи съединители, но ако е на малко километри колата няма да имаш проблеми.
*Каква е цената на обслужването? Смяна на масло,филтри и т.н?
Не е скъпо.
*Смяна на масло на скоростната кутия - 120 000 или 60 000?
На 60к задължително с оригинално масло, ако отидеш в официален сервиз няма да искат да я сменят на DSG7 и ще ти кажет,че е доживотно маслото, не е вярно все пак мехатроника е вътре и маслото се сменя, доста по евтино е от цената на мехатроника.
Re: Passat B8 - обща информация
1.6 120 коня е съвсем ОК като двигател за семейна кола в БГ. Ако ще караш по немски магистрали тогава по-добре търси 190 коня направо, щото там и 150те малеят.
R-line е оптичен пакет, от вън и вътре в купето. Няма отношение към екстри или мотор. Highline и Comfortline са заводски нива на оборудване (екстри), които могат да се надграждат при поръчката и не винаги highline е по-добре оборудван от един comfortline примерно.
Фаровете се поръчват допълнително и не зависят от това дали е Comfortline или Highline.
Смяна на масло скорости 60 000км.
Тази тема ще ти е полезна: viewtopic.php?f=6&t=484276
R-line е оптичен пакет, от вън и вътре в купето. Няма отношение към екстри или мотор. Highline и Comfortline са заводски нива на оборудване (екстри), които могат да се надграждат при поръчката и не винаги highline е по-добре оборудван от един comfortline примерно.
Фаровете се поръчват допълнително и не зависят от това дали е Comfortline или Highline.
Смяна на масло скорости 60 000км.
Тази тема ще ти е полезна: viewtopic.php?f=6&t=484276
- DimitarG01
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2021 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - обща информация
Ами според дилъра е на официални 132 328 км. Направих си труда срещу заплащане да направя справки за километрите,такива са.Мисля,че за 4 годишна кола са добре. Други хора само ме плашат с тази скоростна кутия,че била калпава,но според мен зависи от поддръжката. Силно се надявам в сервизната книжка да видя поне 1 смяна на масло на кутията,и аз ще го сменя със сигурност.
- fur1ous
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
до 200-250к ще изкара със сигурност, стига да няма някои дефект, но за 130к той ще се е проявил и ще е оправен, не се притеснявай, смяна на масло няма да видиш ако е поддържана официално защото VW казва,че тази кутия е необслужваема защото съединителите са отвън.
- DimitarG01
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2021 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - обща информация
fur1ous написа:до 200-250к ще изкара със сигурност, стига да няма някои дефект, но за 130к той ще се е проявил и ще е оправен, не се притеснявай, смяна на масло няма да видиш ако е поддържана официално защото VW казва,че тази кутия е необслужваема защото съединителите са отвън.
Благодаря за успокоението колега.
Смятам да сменя маслото като я взема така или иначе.
Благодаря и на другите за коментарите,смятам че съм направил правилния избор,сега чакам живот и здраве тази седмица да дойде и да я взема. Ще споделя впечатления от автомобила след това.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
DQ200 през 2017г e с оправени уплътнения на мехатроника и правилното масло вече, може наистина да се каже, че е необслужваема. Пакета й съединители обикновено заминават между 150 и 200К пробег. Не е някаква драма, към 1000лв ми се въртят в главата.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2021 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте,
Отскоро съм и аз собственик на B8 и прочетох всичките страници по темата, доста полезни бяха, но все пак да попитам въпрос, който и преди се е задавал - Има ли възможност за активиране не App Connect без да се минава официалния представил и "скромната" им такса?
Отскоро съм и аз собственик на B8 и прочетох всичките страници по темата, доста полезни бяха, но все пак да попитам въпрос, който и преди се е задавал - Има ли възможност за активиране не App Connect без да се минава официалния представил и "скромната" им такса?
- DimitarG01
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2021 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - обща информация
hooligan_sk написа:DQ200 през 2017г e с оправени уплътнения на мехатроника и правилното масло вече, може наистина да се каже, че е необслужваема. Пакета й съединители обикновено заминават между 150 и 200К пробег. Не е някаква драма, към 1000лв ми се въртят в главата.
Това е хубаво да го чуя,защото и от дилъра ми казаха същото,така че сега съм по-спокоен.
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте, имам следната питанка за б8 240кс. двигател... виждам че колега вече е срещал същото, но така и не намерих отговор - хубаво го е описал затова копирам :) :
"Понеже изчетох всички 43 страници от тази тема на форума, търсих навсякъде и видях, че само беше се повдигнала темата, но не намерих отговор на следния ако мога да го нарека проблем. Не знам дали по принцип е така, но колата в нормален режим на кутията държи от 50км/ч най—високата допустима предавка и при натискане леко на газ (не до толкова, че да я провокирам да смъкне предавка) се усещат неприятни вибрации. Най-вече вижрациите ги усещам на 50,60 км/ч когато се мъчи на 6-та предавка или вече на 7-ма предавка пак в ниските обороти - малко над 1000об/мин. Колата е с DSG 7. Така си се държат по принцип тези кутии или може да се направи нещо по въпроса? "
"Понеже изчетох всички 43 страници от тази тема на форума, търсих навсякъде и видях, че само беше се повдигнала темата, но не намерих отговор на следния ако мога да го нарека проблем. Не знам дали по принцип е така, но колата в нормален режим на кутията държи от 50км/ч най—високата допустима предавка и при натискане леко на газ (не до толкова, че да я провокирам да смъкне предавка) се усещат неприятни вибрации. Най-вече вижрациите ги усещам на 50,60 км/ч когато се мъчи на 6-та предавка или вече на 7-ма предавка пак в ниските обороти - малко над 1000об/мин. Колата е с DSG 7. Така си се държат по принцип тези кутии или може да се направи нещо по въпроса? "
- mukot
- Мнения: 317
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Давай газ - това можеш да направиш. Тези кутии са направени за ускорение, а за плавно каране с малко газ трябва механична кутия и софтуера да не изключва цилиндрите.
- fur1ous
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Кутиите при евро6 на дизела са настроени ако може на 1200 оборота да приключат което се усеща супер неадекватно когато караш леко, това беше една от
главните причините да си продам евро6 дсг колата.
главните причините да си продам евро6 дсг колата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Абсолютно никакъв проблем нямам с превключването на 1200 оборота, нито при 2.0ТДИ, нито при 2.0ТСИ. Получава си се перфектно, нито предверението се мъчи като на ранните 1,6ТДИ, нито нищо. Колата е мудна, но аз не очаквам друго, когато си карам леко. А това дето плавното каране се получавало с ръчка... да, от шофьорското място може да се излъжеш, защото ти дирижираш, но пътниците са на коренно различно мнение.
- fur1ous
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Да ама е направено само заради емисии, което е тъпо и което допринася за честата регенерация на DPF, която при Евро6 така или иначе е на моторни часове, но все пак DPF-те се задръстват в пъти повече когато няма Flow.
Мен лично ме дразни да държи толкова ниски обороти,а и е безсмислено.
Мен лично ме дразни да държи толкова ниски обороти,а и е безсмислено.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikivel и 77 госта