Passat B8 - обща информация
- mukot
- Мнения: 317
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Секретите почнах да ги махам откакто разбрах, че гумаджиите не ги затягат за да не превърти при затягане или при развиване. Така че, който кара със секрет кара с 4 затегнати болта и един по-хлабав.
Последна промяна от mukot на Нед 28 ное 2021 20:28, променено общо 1 път.
- fur1ous
- Мнения: 1316
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Те и 3 болта са достатъчни попринцип, това не трябва да те притеснява. Секрет никога не се стяга колкото останалите болтове
Re: Passat B8 - обща информация
Аз пък карам без секрети с пет здрави болта. В движение съм губил 4 от 5 болта докато усетя. Чисто заради статистиката предпочитам да са 5 вместо 4 :)
Кой ще се занимава да краде тежки и обемни гуми и джанти, като едно полихроматично странично стъкло само струва повече от тях.
Говоря за средностатистически джанти и гуми. Сега ако е нещо много екзотично, е друга тема.
Има ли секрет, който наистина не може да се свали, защото според познат гумаджия - няма.
Кой ще се занимава да краде тежки и обемни гуми и джанти, като едно полихроматично странично стъкло само струва повече от тях.
Говоря за средностатистически джанти и гуми. Сега ако е нещо много екзотично, е друга тема.
Има ли секрет, който наистина не може да се свали, защото според познат гумаджия - няма.
Re: Passat B8 - обща информация
крадат си се джанти с гуми, на пежо 206 на бабата заминаха 4 железни 13" със зимни нови на 2-3 дни гуми , че и тасовете бяха си взели , колата на дискове и барабани е много неприятно да си я намериш пред блока...
- fur1ous
- Мнения: 1316
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
VWGT написа:Аз пък карам без секрети с пет здрави болта. В движение съм губил 4 от 5 болта докато усетя. Чисто заради статистиката предпочитам да са 5 вместо 4 :)
Това може да се случи единствено ако не си стегнал болтовете както трябва или болтовете които използваш не са подходящи за джантите, все пак има конусни, сверични болтове и още видове, но тези двата са най използваните, други варианти да изгубиш болт няма.
В нормални условия дори на 3 болта дакараш, няма как да изгубиш някой от тях.
Re: Passat B8 - обща информация
Как и защо е станало не знам, причини много, но стана. Сигурно има причина да са 5, а не 4 или 3.
След това със спокойно каране се прибрах без проблем с по 4 болта на колело.
А секрета върши ли някаква работа, наистина?
След това със спокойно каране се прибрах без проблем с по 4 болта на колело.
А секрета върши ли някаква работа, наистина?
- fur1ous
- Мнения: 1316
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Всъщност има коли с 3,4 и 5 болта сигурно има и с повече.
Дали секрета върши работа - и да и не. Зависи от секрета,
ако го оставиш хлабав и има опция да се набие нещо в него и се сваля за секунди,
масовите секрети повечето гумаджии ги имат, има секрети които наистина са секрети и главата не се повтаря с друга попринцип те са най-добри докато не изгубиш главата и тогава ти се реве защото ако си ги стегнал и няма опция да се набие нещо на тях за да се отвият играе телоподаващото.
Реално погледано, ако си държиш колата на улицата и някой ти хареса джантите и секрета ти е най обикновен ще го намери и ще ти ги свали, ако не може да ти ги свали ще вземе цялата кола стига да има толкова акъл и пак ще си ги свали.
От моя гледна точка смисъл от секрети няма, аз карам без.
Дали секрета върши работа - и да и не. Зависи от секрета,
ако го оставиш хлабав и има опция да се набие нещо в него и се сваля за секунди,
масовите секрети повечето гумаджии ги имат, има секрети които наистина са секрети и главата не се повтаря с друга попринцип те са най-добри докато не изгубиш главата и тогава ти се реве защото ако си ги стегнал и няма опция да се набие нещо на тях за да се отвият играе телоподаващото.
Реално погледано, ако си държиш колата на улицата и някой ти хареса джантите и секрета ти е най обикновен ще го намери и ще ти ги свали, ако не може да ти ги свали ще вземе цялата кола стига да има толкова акъл и пак ще си ги свали.
От моя гледна точка смисъл от секрети няма, аз карам без.
- gz
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 8:32
- Автомобил: Passat b8
- Двигател: 150hp
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте момчета! Как се маха ограничителя на входа на резервоара, който предпазва да не се сипе бензин/дизел?
П.С. намеих решението - https://www.youtube.com/watch?v=3rnU3Bu ... Volkswagen
П.С. намеих решението - https://www.youtube.com/watch?v=3rnU3Bu ... Volkswagen
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B8 - обща информация
Колеги някак изключих опцията фаровете да играят (светлините да обграждат колата пред мен) и сега само включва от къси на дълги автоматично.Мидля че със ваг кома го направих но не съм сигурен.Как се казва тая опция?
Re: Passat B8 - обща информация
Да не си я изключил от опциите през мултимедията ... в light assistance има чекбокс за dynamic light assist?
Аз пък имам проблем с ключа, когато го държа в джоба на дънките явно се натиска копчето за отварянето на багажника, и вече за 5ти път си намирам колата в отворен багажник. Има ли някакво калъфче или нещо подобно, което да предпазва копчетата от неволно натискане? Другият вариант е по-широки дънки сигурно, ама ...
Аз пък имам проблем с ключа, когато го държа в джоба на дънките явно се натиска копчето за отварянето на багажника, и вече за 5ти път си намирам колата в отворен багажник. Има ли някакво калъфче или нещо подобно, което да предпазва копчетата от неволно натискане? Другият вариант е по-широки дънки сигурно, ама ...
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B8 - обща информация
И на мен ми се е случвало това.Автоматичната смяна е активирана от мултимедията ,но само включва къси дълги.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Отново припомням, че темата НЕ Е за технически проблеми, които се пускат в отделни теми, съгласно правилата, или се пише във вече съществуващи теми с конкретната тематика.
Затова и последните мнения са отделени в нова тема за трудно палене.
Затова и последните мнения са отделени в нова тема за трудно палене.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Не знам дали въпроса е за тук, но се касае за обща информация за Б8 от по запознати. В друга тема колега споменава за проблем с маховика на Б7 поради това че не е усилен и ако караш с ползването на старт стоп системата, то се разбивал и има проблем. Та някой запознат ли е това колко е проблем при 2.0 TDI 150/190/240hp DSG ако се кара с тази старт стоп система ? Сложих си платка за елиминирането и, но все още си я ползвам ... ако трябва да я изключа завинаги.
- KGL
- Мнения: 783
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
От 2016 карам всеки ден със старт-стоп 240 DSG, нямам никакви проблеми. Според мен това с платките е по-голяма прецааквация!
Re: Passat B8 - обща информация
KGL написа:Според мен това с платките е по-голяма прецааквация!
Защо ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 58 госта