К.Одаджийски написа:160 градуса не са проблем за маслото, 120 хептем, та няма нужда от паника
160км/ч , не градуси. Паника няма, просто ми прави впечатление, че не мърда много нагоре надолу както на предната ми кола (2.0TDI 177HP).
К.Одаджийски написа:160 градуса не са проблем за маслото, 120 хептем, та няма нужда от паника
hooligan_sk написа:Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така.
Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках". Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ.
160°C на маслото в долната част на маслените сегменти води до натрупване на нагари, което от своя страна може да доведе до Blow-By-Gase. Всичко това се получава, когато маслото "изразходва" подобрителите в него или с други думи при ненавременна смяна.К.Одаджийски написа:160 градуса не са проблем за маслото, 120 хептем, та няма нужда от паника
hooligan_sk написа:hooligan_sk написа:Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така.
Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках". Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ.
The experimental results and discussions shows that there is a positive effect of adding the optimal percentage of ferrocene in the diesel. For 1% ferrocene blended diesel has more thermal efficiency (29.77%) and the specific fuel consumption is lower compared to other is 0.283 Kg/KW-hr. Therefore the optimal percentage is in between 1% to 2% that is 10ppm to 20ppm of ferrocene in the fuel.
Кайзен написа:
ERC Cat Clean DPF съдържа Ferrocen.
Enthält: LOESUNGSMITTELNAPHTHA (ERDOEL), SCHWERE AROMATISCHE; FERROCEN.
https://portal.erc-additiv.com/de/dpf-schutz-catclean.html
netizen написа:Това продава ли се някъде в България? Или от немския амазон/ибей?Кайзен написа:ERC Cat Clean DPF съдържа Ferrocen.
Кайзен написа:то с 250мл опаковка имаш добавка за около 15 резервоара.
netizen написа:Прав си, поръчах.
HarvesteR написа:Кайзен написа:то с 250мл опаковка имаш добавка за около 15 резервоара.
Не точно:
Дозировка при проблем: 1:500
Дозировка за превенция: 1:1000
Für jede 3. oder 4. Tankfüllung
Потребители, разглеждащи този форум: matence и 58 госта