В3 заводски няма реле за фаровете.Тока си минава от копчето,през лостчето за къси-дълги,от там през бушонното табло и заминава във фара.
Ако сложиш диод трябва да предвидиш следното - в най-добрия случай имаш пад на напрежение на диода от 0.7V ,което значи с 0.7V по-ниско напрежение на крушката за къси,когато свети през дългите,съответно по-слабо светене.Отделно от това трябва да имаш в предид,че диода трябва да е доста мощен - поне за 6-7A ,понеже крушката е 50 или 55W и съответно при 12V тя си харчи едни 4-5А....съответно трябва да го подбереш така,че копруса му да може да разсейва поне 4W мощност без радиатор,защото ще имаш 0.7V пад при 5A ток.
Това е така за една крушка,ако слагаш диода на ключа вътре,трябва да смяташ висчки токове и мощности на доида по две...и ще си имаш котлон
Най-добре е да си преправиш инсталацията да си има релета така или иначе,след това да си сложиш един прост диод,който да се натоварва само от релето (миниатюрен съответно).Боцваш си един ксенон на късите и с лупите светва чудесно,а за дългите си оставаш обикновени крушки.
Силно ти препоръчвам да не се изхвърлящ за ксенон на дългите,поради една основна причина - като цъкнеш дълги,ще им трябва време да загреят,за да светне добре,а до тогава в общия случай,вече се е почвила кола отсреща и трябва да ги гасиш...така съсипваш крушките и живота им рязко намалява,а + това не е функционално за теб,да имаш добри дълги 3-4 секунди,след като си ги пуснал.
