Единото фарче ми замира .. Пасат Б5.5 - решено и поправено
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Единото фарче ми замира .. Пасат Б5.5 - решено и поправено
Колеги не знам какво му стана на моя фар ... свети си ама не като преди и като другия ... Едвам ми осветява ръката като си я сложа .... Да не би да е станало нещо или просто крушката ми показва че умира и трябва да си взема нова ? Става дума за фар с лупа ако е от значение ... Благодаря много !!
Последна промяна от longora на Сря 11 юли 2007 21:08, променено общо 1 път.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз това си мислих като го видях снощо, но няма как да проверя. Нямам мултицет или може би да сменя крушките да видим какво ще стане, но дали някой може да ми каже как се свалят. А интересното е че май самата крушка постепенно изгасва все повече и повече .... ако бяха кабели щеше да спре да си свети от раз според мен ...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За крушката - на този Пасат незнам понеже съм с В3 но надали има нещо общо.
Всъщност не е съвсем така :
може да се получи постепенно изгасване при лош контакт и в следствие на загряването на мястото с лош контакт контакт-а се влошава още повече (обикновенно от окис се получава така) и затова крушката свети все по-слабо.
Залагам на куплунг-а отзад на самата крушка или ако фар-а е подобен на този на В3 на куплунг-а дето е на самата кутия на фар-а.
Всъщност не е съвсем така :
може да се получи постепенно изгасване при лош контакт и в следствие на загряването на мястото с лош контакт контакт-а се влошава още повече (обикновенно от окис се получава така) и затова крушката свети все по-слабо.
Залагам на куплунг-а отзад на самата крушка или ако фар-а е подобен на този на В3 на куплунг-а дето е на самата кутия на фар-а.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Излезе че е най-тъпото възможно .... някакси самата крушка се е извадила от фара и висеше ... мн ми е интересно как е станало, но това ще си остане загадка. Крушката беше така застанала че осветяваше под ъгъл лупата и за това се виждаше все едно крушката е тръгнала да изгаря. А докато я наглася да си застане на мястото се измъчих на максимум. Толкова е нагъчкан отпред при двигателя с джунджурии тоя пасат та едвам си провирах ръката за да сложа крушката. Мерси много за възможните проблеми които можеше да са или ще бъдат за напред
Благодаря ви колеги ... успех !! Темата може да се смята за приключена 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:...законите на физиката и електротехниката са еднакви - и за Б3, и за Б5(.5), и за всичко, което се сетиш.
То че е така така е

Въпроса ми беше по-скоро дали конструкцията на куплунзите по фар-а има нещо общо за да ориентирам колегата къде да дири проблема (по-точно незнам на В5 фар-а дали е като на В3 с куплунг при самата крушка,от който кабелите вървят вътре в кутията на фар-а и отдолу на фар-а има друг куплунг,откъдето вече тръгва снопа от ел.инсталацията на автомобила).
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
longora написа:Мисля че е точно така както казваш. От крушката кабелите влизат във фара, но после не виждам каде отиват, но пък има 2 снопа кабели който отиват към купето ...
Ами ще ти обесня подробно конструкцията на фар-а на В3 за да търсиш сходство по принцип.
Самия фар е в една пластмасова кутия и тя отзад,там където е мястото за крушката има пластмасов капак на резба.Отвиваш го (леко се завърта и готово) и отдолу седи самата крушка - на нея има куплунг с 3 проводника , които вървя вътре през кутията.В долния и край (не помня обаче кой от двата ъгъла) има друг куплунг,който вече се пада външен за самата кутия на фар-а.Там има 4 кабелни обувки и на тях си се закача куплунг,който си е на кабелите от снопа.
Мисълта ми беше че или в долния куплунг имаш контактен проблем или в горния при крушката ама при теб се е оказало най-лесното нещо

Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта