Проблем с климатроник Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с климатроник Б5

Мнениеот bobidi » Пет 20 апр 2007 18:02


Проблемът е следният, показва ми температура на вън 2 градуса, така си остана от сутринта когато беше толкова. Климатроника естествено не работи но не дава и грешка, проблема в датчика за външна температура пред радиатора ли е.




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 20 апр 2007 19:27


Колега пробвай да изключиш клемата на акумулатора (минуса) за десетина минути и пак я включи, запали и виж как е? А за датчика - сори, не знам нито къде е нито какъв е, но предполагам, че поне някаква грешка трябва да даде!


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 20 апр 2007 22:39


Колега, добре е да се мине на диагностика. Всеки с VAG-COM може да ти помогне. Ако климатроника не работи със сигурност е регистрирал грешка и е добре да се "изчете" каква е.
А и самостоятелно можеш да започнеш от тук: http://www.vwclub.bg/articles.php?id=17


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Пет 20 апр 2007 22:47


Там е работата че не дава грешка, но температурата(външната) си е закована на 2 градуса и не мърда, погледнах датчика освен че пласмасата дето я има е леко отишла нищо друго, не виждам.Не намерих никъде може ли да се замери съпротивление и какви би трябвало да са стойностите. То ясно че трябва да мина Ваг ком, но ми беше интересно такъв ли е ефекта на прецакан датчик, в смисъл може ли да седи като "зависнал".


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Съб 21 апр 2007 10:10


Лично на мен ми се е случвало след измиване на автомивка известно време (около 10-15min.) в лятна жега (разбирай 30-35 градуса) да ми показва 18 градуса, но след това (явно като исъхне) започна да мери нормално, но CLIMAtronic-a беше регистрирал грешка. От тогава гледам да съм малко по-леко с пароструйката около този датчик.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Вто 24 апр 2007 8:08


Получава се подобен проблем и при мен. Оказаха се скъсани алуминиеви тръби на климатика отдолу.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 24 апр 2007 14:11


KGL написа:...скъсани алуминиеви тръби на климатика отдолу.
Те па къф зор са видели че да се скъсат?


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Вто 24 апр 2007 16:46


Абе шефа ги е продрал в ниакакъва ледена локва през зимата и чак сега се разбра


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 24 апр 2007 18:42


KGL написа:Абе шефа ги е продрал в ниакакъва ледена локва през зимата и чак сега се разбра

Нормално е това! Случва се, колкото и да не ни се иска, някой път толко бързаме, че казваме "е.и и мамата на колата, нямам време"!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта