пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Техническа и сервизна информация за Passat
milmanev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 16 фев 2013 21:36
Автомобил:
Двигател:

пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Мнениеот milmanev » Пон 17 авг 2015 8:43


здравейте за 1 година смених 3 бобини все горят някой имал ли е такъв проблем и как да го реша поздрави




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Мнениеот vladovelin » Пон 17 авг 2015 12:59


Доколкото съм чел тук във форума, бобина изгаря при калпави свещи и кабели за високо напрежение.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Мнениеот kris11 » Пон 07 сеп 2015 12:00


газ има ли? Ако има- не е с ГИ сигурно. Тогава проблема е от ГУ -взема се инфо от бобината


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Мнениеот krasi76 » Пон 07 сеп 2015 12:19


За бобината трябва до отива един кабел - маса. Който е хванат от другата страна към главата. И аз смених няколко бобини докато разбера че от там идва проблема.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Мнениеот radotom » Пон 07 сеп 2015 14:51


Още едно, четвърто нещо, което е необходимо - бобината трябва да е здраво стегната с двете болтчета към купето.
Ламарината отзад трябва да е перфектно почистена, даже няма да навреди да се намаже контактна термопроводима паста.
Просто комутатора на бобината твърде много нагрява и ползват тенекията на купето като помощен охлаждащ радиатор.



До тук с колеите изброихме 4 важни неща...
... излиза, че една тъпа бобина хич не е толкоз просто чудо! :Mr Green Fun


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Мнениеот krasi76 » Пон 07 сеп 2015 15:32


Потвръждавам и аз казаното от radotom. И само да допълня че телефункна са на 20+ години така че е напълно нормално да се скапе. Аз имам Г3 и съм му сложил beru чисто нова. А тук от форумен колега си купих една такава пак за резерва която си я возя в багажника.Купуваш си една нова от тех ко и забравяш за проблема да не кажа за винаги но поне за няколко години напред.Което ще рече че бобината ще надживее колата на която е сложена.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината

Мнениеот kris11 » Пон 07 сеп 2015 19:21


мда защото има икономия на Халумин .Имам 1 дърт кютюк Телефункен за резерв .НО си е тежък с дебела плочка отдолу, че и ребра нагоре около бобината .Като се сетя ще му кача фото. Тежи 2 пъти повече оъ 1 китаец
Обаче не съм много съгласен с Радо. Изпищя ми бобината при загасяване при паркиране. Взех дочор от Голчото ?АЕЕ/ Не съм я закрепвал с болтовете, а я оставих висяща .От мързел карах така почти 1 месец , докато намеря 2 ра радост от италианка с дебела плочка .Това беше през лятото .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта