


пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
здравейте за 1 година смених 3 бобини все горят някой имал ли е такъв проблем и как да го реша поздрави
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
Доколкото съм чел тук във форума, бобина изгаря при калпави свещи и кабели за високо напрежение.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
газ има ли? Ако има- не е с ГИ сигурно. Тогава проблема е от ГУ -взема се инфо от бобината
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
За бобината трябва до отива един кабел - маса. Който е хванат от другата страна към главата. И аз смених няколко бобини докато разбера че от там идва проблема.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
Още едно, четвърто нещо, което е необходимо - бобината трябва да е здраво стегната с двете болтчета към купето.
Ламарината отзад трябва да е перфектно почистена, даже няма да навреди да се намаже контактна термопроводима паста.
Просто комутатора на бобината твърде много нагрява и ползват тенекията на купето като помощен охлаждащ радиатор.
До тук с колеите изброихме 4 важни неща...
... излиза, че една тъпа бобина хич не е толкоз просто чудо!
Ламарината отзад трябва да е перфектно почистена, даже няма да навреди да се намаже контактна термопроводима паста.
Просто комутатора на бобината твърде много нагрява и ползват тенекията на купето като помощен охлаждащ радиатор.
До тук с колеите изброихме 4 важни неща...
... излиза, че една тъпа бобина хич не е толкоз просто чудо!

-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
Потвръждавам и аз казаното от radotom. И само да допълня че телефункна са на 20+ години така че е напълно нормално да се скапе. Аз имам Г3 и съм му сложил beru чисто нова. А тук от форумен колега си купих една такава пак за резерва която си я возя в багажника.Купуваш си една нова от тех ко и забравяш за проблема да не кажа за винаги но поне за няколко години напред.Което ще рече че бобината ще надживее колата на която е сложена.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат б4-2л-115кс-agg -мотор-1995г проблем с бобината
мда защото има икономия на Халумин .Имам 1 дърт кютюк Телефункен за резерв .НО си е тежък с дебела плочка отдолу, че и ребра нагоре около бобината .Като се сетя ще му кача фото. Тежи 2 пъти повече оъ 1 китаец
Обаче не съм много съгласен с Радо. Изпищя ми бобината при загасяване при паркиране. Взех дочор от Голчото ?АЕЕ/ Не съм я закрепвал с болтовете, а я оставих висяща .От мързел карах така почти 1 месец , докато намеря 2 ра радост от италианка с дебела плочка .Това беше през лятото .
Обаче не съм много съгласен с Радо. Изпищя ми бобината при загасяване при паркиране. Взех дочор от Голчото ?АЕЕ/ Не съм я закрепвал с болтовете, а я оставих висяща .От мързел карах така почти 1 месец , докато намеря 2 ра радост от италианка с дебела плочка .Това беше през лятото .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта