Привет колеги!
Тези дни като позастудя и акумулатора започна пада.
Измерих консумацията и тока беше 450ма. Започнах да махам предпазителите един по един, но нищо не се промени. Впоследствие установих, че усилвателя и кондензатора към него ми гълтат ток. Изключих ги и сега консумацията при пусната аларма (фабричната) е 140ма. Това нормално ли е?
Колко трябва да е консумация в покой на пасат б5 тди АФН 99г?

пасат Б5 1.9тди АФН консумация на ток - РЕШЕН!
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
пасат Б5 1.9тди АФН консумация на ток - РЕШЕН!
Последна промяна от svere на Пон 02 ное 2015 14:21, променено общо 2 пъти.
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
Колега,
По скоро зависи от начина на експлоатация. Ако през деня стартираш често и след това изминаваш къси разстояния това е резултата. Не са причина милиамперите на усилвателя и кондензатора.
По скоро зависи от начина на експлоатация. Ако през деня стартираш често и след това изминаваш къси разстояния това е резултата. Не са причина милиамперите на усилвателя и кондензатора.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
Колега, имаш утечка в някоя верига, това 140ма не е нормално.Все едно да ти свети крушка близо 2 вата нон стоп. Мисля, че допустимата е около 2ма.Трябва да вържеш мултицет на акумулатора и пак една по една да изолираш всички вериги, премахвайки предпазителите един по един.Преди да направиш това, първо провери снопа кабелаци на радиото и изолацията на техните връзки.Там най-често се появяват такива утечки.Успех!
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
pecata12310 написа:Колега,
По скоро зависи от начина на експлоатация. Ако през деня стартираш често и след това изминаваш къси разстояния това е резултата. Не са причина милиамперите на усилвателя и кондензатора.
Акумулатора беше току що зареден!
Позачетох се из форума...... попаднах на обяснението на @Andonov
Andonov написа:Заключваш колата и оставяш един мултицет последователно на акумулатора.
Ако колата ти е до 2006, след точно 30 мин трябва да имаш не повече от 20-25mA.
Ако е след 2006 точно след 15 мин трябва да е пак 20-25mА.
В противен случай търсите проблема, но съм убеден че нямаш.
дано там да е проблема.... т.е да няма проблем
Имало някакви релета, които изключвали "+" и "-" и чак тогава електрониката заспивала....
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
Volkswangel написа:Колега, имаш утечка в някоя верига, това 140ма не е нормално.Все едно да ти свети крушка близо 2 вата нон стоп. Мисля, че допустимата е около 2ма.Трябва да вържеш мултицет на акумулатора и пак една по една да изолираш всички вериги, премахвайки предпазителите един по един.Преди да направиш това, първо провери снопа кабелаци на радиото и изолацията на техните връзки.Там най-често се появяват такива утечки.Успех!
махах всички предпазители, няма промяна......
до колкото знам 25-40ма е нормалната консумация, 2ма не е ли твърде малко?
Pet_rov написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=59&t=447783
Приятно четене
благодаря Pet_rov това вече го прочетох
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
Да колега, прав си, изпуснал съм една нула. Максималната утечка не трябва да надвишава 20ма, ама ти говориш за стойности 140, което си е доста.Аз имах такъв проблем и се оказа в изолацията на връзки из кабелаците към радиото
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
днес намерих малко време за тестове да се опитам да открия утечката! разглобих половината кола.... СД, плафони, букси на вратите....никакъв ефект. Накрая, колкото и да не ми се искаше извадих комфорт модула. Като махнах кафявата букса и утечката изчезна
имаше само 20ма консумация. Сложих буксата и пак 140ма.
100% е комфорт модула. Правих теста, който е описал колегата Andonov (цитирал съм го малко по-горе).... но дори и след един час нямаше промяна. Електрониката не заспива.
Търся колега в района на Люлин, навит да ми услужи с комфорт модул от АФН само за проба!....... да знам дали проблема е в самата платка или някъде другаде!

100% е комфорт модула. Правих теста, който е описал колегата Andonov (цитирал съм го малко по-горе).... но дори и след един час нямаше промяна. Електрониката не заспива.
Търся колега в района на Люлин, навит да ми услужи с комфорт модул от АФН само за проба!....... да знам дали проблема е в самата платка или някъде другаде!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
с другия КМ само ще комаднваш стъклата и огледалата. Не можеш да заключиш с дистанционнтото и да активираш фабричната аларма, щото трябва да се обучи към твоя ключ.
Запиши си номера на КМ и си търси точно същия и тогава-при специалист да ти го обучи.
Запиши си номера на КМ и си търси точно същия и тогава-при специалист да ти го обучи.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
gancho написа:с другия КМ само ще комаднваш стъклата и огледалата. Не можеш да заключиш с дистанционнтото и да активираш фабричната аларма, щото трябва да се обучи към твоя ключ.
Запиши си номера на КМ и си търси точно същия и тогава-при специалист да ти го обучи.
За обучаване после ще се мисли!
нали, като се заключи с ключа от ключалката, алармата ще се активира.Въпроса е да няма консумация, да "трепе" акумулатора
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
Колега, погледни платката на КМ, сигурно има окисления между пътечките и от там да е утечката.Трябва да се почисти с памук, напоен с вода, с нищо друго.Но при тази операция КМ да не бъде под напрежение, включи го като изсъхне добре.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН
Volkswangel написа:Колега, погледни платката на КМ, сигурно има окисления между пътечките и от там да е утечката.Трябва да се почисти с памук, напоен с вода, с нищо друго.Но при тази операция КМ да не бъде под напрежение, включи го като изсъхне добре.
Чистих платката, въпреки, че нямаше окисляване!........ няма ефект!
Току що смених К.М с друг за проба. Ефекта е същия. разкачил съм всички букси на вратите, пак няма ефект - 140ма консумация.
Единствено консумацията пада като разкача буксата на КМ. Това ме води на мисълта, че проблема е някъде в ел инсталацията под мокета. Някъде окъсява и затваря веригата през КМ-а.
Борбата продължава.
ПС: Като открия проблема, сега е момента да кача КМ-а зад предпазителите
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Консумация на ток пасат Б5 1.9тди АФН решен
Проблем е решен!!!
Има една много стара приказка -> "който каквото си направи сам, никой друг не може да му го направи"
Та на проблема....Лятото реших да слагам плафони с обемни датчици от пасат Б5.5. Понеже нямах време да правя инсталацията, сложих само плафоните и вързах двата кабела, само за захранването на крушката, колкото да свети плафона. ... да ама явно като не са вързани всички кабели, вътре електрониката на обемните датчици нещо шашка комфорт модула......... а може и да има и проблем със самите датчици..... както и да е. Махнах буксите от плафоните и всичко заспа. Мултицета показа 0.002А, т.е 20ма. Чак не можах да повярвам!! Три дни лутане, нерви и мръзнене пред блока. После следва 3 часа събиране на всичко разглобено. На края пак тест.
Няма плафони, .... НЯМА КОНСУМАЦИЯ!!!
БЛАГОДАРЯ на instantaccess че ми услужи с КМ за проба!
ПС:Сложих си оригиналните плафони без обемни датчици и всичко е ОК!!
ПС2 Преместих си комфорт модула зад предпазителите на сухичко!!
Има една много стара приказка -> "който каквото си направи сам, никой друг не може да му го направи"
Та на проблема....Лятото реших да слагам плафони с обемни датчици от пасат Б5.5. Понеже нямах време да правя инсталацията, сложих само плафоните и вързах двата кабела, само за захранването на крушката, колкото да свети плафона. ... да ама явно като не са вързани всички кабели, вътре електрониката на обемните датчици нещо шашка комфорт модула......... а може и да има и проблем със самите датчици..... както и да е. Махнах буксите от плафоните и всичко заспа. Мултицета показа 0.002А, т.е 20ма. Чак не можах да повярвам!! Три дни лутане, нерви и мръзнене пред блока. После следва 3 часа събиране на всичко разглобено. На края пак тест.
Няма плафони, .... НЯМА КОНСУМАЦИЯ!!!
БЛАГОДАРЯ на instantaccess че ми услужи с КМ за проба!
ПС:Сложих си оригиналните плафони без обемни датчици и всичко е ОК!!
ПС2 Преместих си комфорт модула зад предпазителите на сухичко!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта