B3 смяна километраж

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

B3 смяна километраж

Мнениеот kr1s0 » Чет 04 дек 2008 16:06


Здравейте.Днес бащата звънна докато бях в час и ме зарадва , че взима табло със оборотомер и електронен часовник :twisted:

Колата е Б3 90г. 1.8 моно инжекцион

Търсих в търсачката и намерих тези 2 теми

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 6&start=30

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 3%E0%F7%2A


Прочетох всичко писано в тях , но искам да попитам , за да съм сигурен отново :?



Разбрах , че трябва да гледам мигачите дали са на общ диод или отгоре разделени от 2те страни на километража.

Баща ми е с този , който не е с 2 лампички за мигачите.
В случай , че ми се донесе такъв със мигачи горе какво трябва да правя за да приведа в изправност таблото?

Оборотомера как ще се свърже с това табло ?
Има ли възможност да не се отчита правилно скорост и обороти ?

Благодаря предварително !

едит: На Симеон днес бях и питах за километраж .. и ми предложиха за 90лева :shock :shock :shock нормална ли е тази цена .. все ги мислех около 60така




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 04 дек 2008 17:28


трябва мигача на таблото дето ще донесе баща ти също да е долу,иначе ще имаш проблеми,може да ти свети постоянно единия мигач или да не свети в едната посока,има лампа за нивото на охлаждащата течност дето на твоето табло я няма и тя ще свети постоянно щото липсва датчик при тебе.
Трябва предавателното число да е същото като на твоя скоростомер иначе няма да отчита вярно.Моето примерно е 920,пише го долу на скоростомера където е марката на таблото VDO или Motormeter.
Оборотомера взима сигнал от 28пиновия куплунг дето влиза в таблото и него не го мислиш тръгва си автоматично/предвиден е/ както и дигиталния часовник.
Аз лично преди 1 седмица я свържих тази опериция и съм 6.
Таблото се сваля по следния начин:
1.Вдигаш предния капак на колата,конектора дето държи жилото е в зоната на шофиорската чистачка,бял на цвят и закачен на вилка,а над него има пломба като тази на водомерите,е при мене имаше.Късаш пломбата.
Вдигаш нагоре и да излезне от вилката и назад и жилото вече е освободено от таблото/чува се леко пукване.
Влизаш в колата,сваляш волана/камък 24/ да ти е по-лесно да работиш,става и без ама е работа за 30сек.
Развиваш двата болта дето държат интериорната пластмаса на таблото/тя е на щипки и малко шибано се вади,внимавай да я не счупиш/
самото табло после се държи на 2 рапидки ,развиваш и тях и дърпаш десния край напред да излезне,с малко въртене насам натам излиза.
Отзаде конуса дето влиза жилото също се вади със завъртане/на цокъл е/ако ти пречи мисля че се въртеше обратно на часовниковата стрелка.После по обратния ред новото табло,и когато вече си завил рапидките на таблото и всичко си е на мястото,излизаш от колата и жилото го даваш напред и надолу на старото му място и тва е .
аз го правя за 5мин.


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Километраж B3 смяна

Мнениеот VW_forever » Чет 04 дек 2008 17:30


kr1s0 написа:...Баща ми е с този , който не е с 2 лампички за мигачите.
В случай , че ми се донесе такъв със мигачи горе какво трябва да правя за да приведа в изправност таблото?
.........................................
Има ли възможност да не се отчита правилно скорост и обороти ?


Еми защо първо не видиш, какво е взел, свържи го и тогава питай. :roll:
Относно оборотите- не би трябвало да не отчита правилно.
Относно скоростта- писано е в темите, как да си свалиш твоят скоростомер и да го сложиш на новото табло. Четири болта са само...
Според мен, би ти се получило ефектта с мигащата лампичка на водата, но не съм сигурен. Ако е така, писано е също кой извод се дава на маса.
... и все пак, защо не пита в някоя от темите, а пускаш нова :?:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 04 дек 2008 18:48


Пиша от личен опит. Пасата ми е с един мигач и за известно време бях с табло с два мигача. Резултатите бяха следните:
- който и мигач да пусна светеше само единия(левия, ако не се лъжа)
- ръчната си беше ръчна
- имаше някаква промяна при лампата за фаровете и маслото, ама не помня какво.
Всичко друго си отчита нормално, без изменения на който и да е показател(километри, обороти, темперетура и т.н.).

Последна промяна от velinsl на Пет 05 дек 2008 20:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kr1s0 » Чет 04 дек 2008 19:58


процедурата с жилото на таблото аз бъркам при бушоните и успявам всеки път да го намествам и вадя :)

донесе го : )
стария е VDO 920 новия е MotoMeter 920

утре ще го поставя и ще пиша

ако ми направи проблем с мигачите има ли начин или някаква алтернатива да бъде оправено ?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 04 дек 2008 20:50


Има, но тази алтернатива е само за електротехник.


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Чет 04 дек 2008 20:59


Колега и другаде съм га писал Просто сложи таблото /е махни първо старото де/Жилото си влиза като у тях не го мисли изобщо и не го пипай Аз съм лаик и от табло с часовник просто надянах буксата на новото и о чудо всичко работи и така 3 години


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 04 дек 2008 21:18


kr1s0 написа:процедурата с жилото на таблото аз бъркам при бушоните и успявам всеки път да го намествам и вадя :)

донесе го : )
стария е VDO 920 новия е MotoMeter 920

утре ще го поставя и ще пиша

ако ми направи проблем с мигачите има ли начин или някаква алтернатива да бъде оправено ?

Ако е с мигачите долу ,не трябва да имаш никакви ядове.
Начина по който ти казах откачането и закачането на жилото е правилния.Пробвай и ще се учудиш как си могъл толкова пъти да се гъзиш като можело по-лесно :wink:


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kr1s0 » Съб 06 дек 2008 18:39


Tоку що пробвахме новото табло

нормалния проблем с мигачите , но с разликата , че на мен само десният ми свети като дам и ляв и десен мигач

а когато не съм дал мигач свети наполовина

Индикатора за ръчната спирачка свети когато дам на контакт дори и да е свалена.А когато я запаля дори да е вдигната не свети.

Оборотомера ми направи нещо нечувано досега.При палене започна да подскача в порядъка на 1000 - 3000 оборота.Но когато светна дългите и се появи някаква консумация във таблото оборотомера се успокоява и си работи и отчита нормално.

Температурата на водата за 2минути ми качи над 90 градуса , а с нормалното не мърда от 70 в първите 2 минути.

и един въпрос : Отзад на таблото с оборотомера имам още 1 букса , която е малка с 3 краченца. тя за какво е


Изображение


____________

Изображение

За какво са тези 2 краченца , който при старото табло липсват , а при новото ги има ?


Направих клип как ми подскача оборотомера ето и линк към клипа

http://www.youtube.com/watch?v=GOdS7KF1Xek

даже се вижда как мигача ми свети винаги


Съжалявам , че не съм махнал името , но не знам кода


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 06 дек 2008 19:20


по-добре си намери табло с мигачите долу,това е твърде неподходящо за тебе и занапред ми се струва че ще имаш ядове.А ми се струва че има и повреди по него-визирам оборотомера.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kr1s0 » Съб 06 дек 2008 19:21


оборотмера е много странен ..
когато пусна дълги си влиза в нормално измерване , но изключа ли дългите пак си подскача


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 06 дек 2008 19:25


Платките за пасатите до 90г и след това са различни и единствено може да се излекува с пренареждане на 28пиновия куплунг при проблеми като твоите.Не е изключено да се подава маса или + на неподходящи пинове.
Двата пина които на първото ти табло липсват се водят резервни.На новото си нямам идея за кво са.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kr1s0 » Съб 06 дек 2008 20:25


да !
точно това видях сега .. аз съм със плака навсякъде под уредите , а този с оборотмера е със платка и плака само горе при крушките

начи супам духата ? :lol: :lol: така да го кажем ?


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот _SUN_ » Съб 06 дек 2008 21:52


Пренареждаш пиновете и си пич.Днес я правих тази операция, вграждах допълнителни светодиоди, на празните места, единият за резерввата на бензина, другия - като падне нивото на течността в казанчето за чистачките


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kr1s0 » Нед 07 дек 2008 1:59


как се установява тази операция с пиновете ако не е тайна :roll: :roll: :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта