


Пасат б3 синхро повдигане в стил кънтри
Пасат б3 синхро повдигане в стил кънтри
Здравейте, колеги скоро си купих още един пасат комби синхро 1992г. Решил съм да го повдигна отпред и отзад в стил "голф кънтри" и да го ползвам за лов, риболов. Моля предлагайте идеи за тази цел, но бюджета да не надхвърля 1000~ 1200 лв. макс. Благодаря предварително.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б3 синхро повдигане в стил кънтри
Самото повдигане не е проблем - слагаш втулки над пружините и си готов. Обсъждано е многократно.
Проблема ще е в наклона на гумите (защото едва ли ще удължаваш носачи) и от там устойчивост в завой и поддържане на права линия.
Другия проблем е, че каретата ти стават консуматив.
Разбира се, има някакъв разумен компромис, но чак 'кънтри' повдигане няма да можеш да постигнеш
Проблема ще е в наклона на гумите (защото едва ли ще удължаваш носачи) и от там устойчивост в завой и поддържане на права линия.
Другия проблем е, че каретата ти стават консуматив.
Разбира се, има някакъв разумен компромис, но чак 'кънтри' повдигане няма да можеш да постигнеш
Re: Пасат б3 синхро повдигане в стил кънтри
Втулките за отзад са ясни, отпред няма да стане с втулки. Както казах колата ще се ползва предимно за лов и риболов, за асфалт си имам друг пасат, така че устойчивоста в завоите ми е най- малкия проблем. Айде да не е чак като на кънтрито, но ми се ще сериозно да повдигна колата и отпред и отзад.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б3 синхро повдигане в стил кънтри
Радо е прав за всичко, ама нещата никак не са толкова прости. Принципно зависи колко точно "сериозно" искаш да вдигнеш колата. Ако искаш да я вдигнеш с 5см, няма да имаш проблем с подложките отзад, както и отпред ама ако искаш да я вдигнеш 10, няма да стане с подложки, а ако искаш да я вдигнеш примерно с 15, няма да стане изобщо (то и за 10см не съм сигурен, че ще стане въобще). За отпред можеш да ползваш амортисьори от Б4, има доста писано какво се прави за да се вдигне В3-ката с няколко см.
Подложката ще ти държи пружината свита т.е. амортисьора ще ти ограничва хода на гумата надолу при разпънато окачване, ама свитата пружина ще пречи на гумата да се свива нагоре при изпъкнала неравност, което ограничва хода на моста сериозно, което води до две неща - при най-малката изпъкнала неравност дори с ниска скорост, ще ти избие пломбите от устата, ако се возиш отзад, както и няма да е толкова проходим, зашото при кофти терен, важен е хода на моста, а не само да си висок. Гумата ти трябва да може да ходи и нагоре и надолу с много, за да си проходим. Това при теб няма да го може, защото нагоре ще и пречи натегнатата пружина, а надолу ще я ограничава хода на амортисьора и реално самата гума ще има малък ход нагоре и малък надолу - пагубно за проходимостта и още по-пагубно за положението вътре по време на движение по черен път. За синхрото знаеш - ако едната гума на моста увисне, другата няма да се върти, защото няма блокиране на диференциала. При къс ход на моста отзад, това ще ти се случва често.
Ако пък подлагаш между амортисьора и купето или амортисьора и самия мост, можеш да постигнеш много повече височина при същата возия и същия ход, само че трябва да имаш предвид това, че ако го вдигнеш много, полуоската отзад при разпънато окачване ще се удря в шенкела и ще съсипеш диференциала (цепят се корпусите в резултат от ударите на полуоската, ако не счупи карето преди това). Ето тук закачат :

Подложката ще ти държи пружината свита т.е. амортисьора ще ти ограничва хода на гумата надолу при разпънато окачване, ама свитата пружина ще пречи на гумата да се свива нагоре при изпъкнала неравност, което ограничва хода на моста сериозно, което води до две неща - при най-малката изпъкнала неравност дори с ниска скорост, ще ти избие пломбите от устата, ако се возиш отзад, както и няма да е толкова проходим, зашото при кофти терен, важен е хода на моста, а не само да си висок. Гумата ти трябва да може да ходи и нагоре и надолу с много, за да си проходим. Това при теб няма да го може, защото нагоре ще и пречи натегнатата пружина, а надолу ще я ограничава хода на амортисьора и реално самата гума ще има малък ход нагоре и малък надолу - пагубно за проходимостта и още по-пагубно за положението вътре по време на движение по черен път. За синхрото знаеш - ако едната гума на моста увисне, другата няма да се върти, защото няма блокиране на диференциала. При къс ход на моста отзад, това ще ти се случва често.
Ако пък подлагаш между амортисьора и купето или амортисьора и самия мост, можеш да постигнеш много повече височина при същата возия и същия ход, само че трябва да имаш предвид това, че ако го вдигнеш много, полуоската отзад при разпънато окачване ще се удря в шенкела и ще съсипеш диференциала (цепят се корпусите в резултат от ударите на полуоската, ако не счупи карето преди това). Ето тук закачат :

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б3 синхро повдигане в стил кънтри
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=447133&start=15
Тоя с последното мнение можеш да питаш.Инак съм виждал отрязани бомбета и заварени по-долу...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=377105&start=15
Тоя с последното мнение можеш да питаш.Инак съм виждал отрязани бомбета и заварени по-долу...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=377105&start=15
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 36 госта