Пасат Б3, RP, 1.8 , 90 к.с. 90 г. Каква марка тройник?

Техническа и сервизна информация за Passat
krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Пасат Б3, RP, 1.8 , 90 к.с. 90 г. Каква марка тройник?

Мнениеот krasi748 » Сря 11 ное 2015 18:10


Здравейте, колеги!
Прочетох във форума за проблемите който създава този троиник с датчиците излизащ от главата, но никъде не видях при подмяната му с коя марка е най-добре да се работи. Моят вече го виждам как при леко изстинал двигател започва да капе антифриз. Отдавна сутрин виждам към 15мл. локвичка в един улей на двигателя, събрал се антифриз от капките. Но след като го видях как капе пред мен, вече ще трябва да се сменя. Колеги с наши Пасати, казват че издържал най-много година и пак смяна с нов.
Майстора ми препоръчва Meyle цената е между 10 и 15лв. Но като тръгнах по магазините, там всеки казваше че не са толкова издръжливи и препоръчваха тройника на Topran - 5лв. -понеже не бил по лош за цената си. Отделно се купуват и три О-пръстени за датчиците, защото ако не се сменят с нови, от тях прокапва.
Моля някой който е сменял този тройник и е натрупал вече опит, да сподели мнението си.

Последна промяна от krasi748 на Сря 11 ное 2015 18:34, променено общо 2 пъти.




krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот krasi748 » Сря 11 ное 2015 18:29


това е снимка на тройника ми
Прикачени файлове
2015-11-11-1692 (449x800).jpg


Потребителски аватар
ангелчо77
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: RP 1990
Местоположение: ловеч

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот ангелчо77 » Сря 11 ное 2015 18:51


Топран вече 3 година карам,да се ненадява човек. :mrgreen


krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот krasi748 » Сря 11 ное 2015 18:59


:th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот Iezekil » Сря 11 ное 2015 21:00


Аз съм с Топран от тази пролет...но приинципно избягвам тая марка,просто така се случи.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 11 ное 2015 21:24


Пффф, консуматив, взимай тоя от 5 кинта и колкото изкара, щото приятел си купи за трийсе и няколко кожи от юнитрейд, изкара по малко от моя дори не и топран, някакво менте за 4 лв от първия магазин


krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот krasi748 » Сря 11 ное 2015 21:31


ясно, няма да се деля и аз от колегите :)
Слагаме ТОПРАН-а :beer


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот Johnsword » Сря 11 ное 2015 21:41


От моя опит с тези гадни тройници ще споделя какво направих. Купих нов тройник за 7 лева, купих 2 О-пръстена + 1 резерва за датчиците и силикон за гарнитури. Казват, че без силикона пак няма да тече, защото си имало О-пръстен отзад. Съгласен съм ! :a045 Но има едно, но.. сложих силикона за да е по-сигурно, да няма някоя язва например в главата която не съм забелязал и от нея да си прокапва, че тея менте тройници, ако опуснеш колата да нагрее до 95-100 градуса, се кривят.. Махнах стария тройник който всъщност беше 3ти за 2 месеца.. сериозно почистване на повърхността, обезмасляване и чаках да изсъхне. Докато чакам да изсъхне, мажа тройника с една не тънка, но и не много дебела (има опасност при поставянето да се разнесе силикона и да затисне тройника, което ще е доста голям проблем) ивица и чакам да хване ципа, около 20 минути. След като хване ципата притягам 2та болта равномерно, да няма кривене и т.н. и колата цяла нощ седя без да се пълни системата с течност, за да прилепне всичко хубаво и силикона да стегне както си трябва. На сутринта налях в системата антифриз, разредих, обезвъздуших и до ден днешен, да чукна на дърво нямам проблеми. Успех !


krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.

Мнениеот krasi748 » Сря 11 ное 2015 23:07


благодаря :th_up


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г. тройник

Мнениеот Dpop » Пет 13 ное 2015 15:26


Има голяма вероятност самият тройник да си е здрав, а само О-пръстена да се втвърдил до степен, в която при изстинал двигател да изпуска, защото при топъл линейните разширения са били достатъчни да уплътнява. Това се беше получило при моят Б4,но вече бях взел нов тройник с пръстен и стария остана за резерва.
Предвид това, че има и ментета за които са писали колегите, ако няма пукнатина/и и/или разядени ръбове по уплътняващата повърхност на тойника може само да се смени О-пръстена и по процедурата, описана по-горе да се събере обратно. Аз обаче не бих чакал с часове засъхването на силикона преди да притегна болтовете. Силикона засъхва за минути, а и е по- добре да се размаже равномерно и засъхне, съобразно усилието на стегнатите болтове.


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г. тройник

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Пет 13 ное 2015 18:27


колега, от температурата плоскоста с о пръстена се изкривява и протича . сменяи с нов троиник и нов пръстен . аз съм сменил поне 10 такива и не съм имал проблеми с различните марки . не мажа с нищо пръстена . почисти главата хубаво и не стягаи много да не спукаш ушите. те имат втулки , но все пак. успех.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта