Здравейте, колеги!
Прочетох във форума за проблемите който създава този троиник с датчиците излизащ от главата, но никъде не видях при подмяната му с коя марка е най-добре да се работи. Моят вече го виждам как при леко изстинал двигател започва да капе антифриз. Отдавна сутрин виждам към 15мл. локвичка в един улей на двигателя, събрал се антифриз от капките. Но след като го видях как капе пред мен, вече ще трябва да се сменя. Колеги с наши Пасати, казват че издържал най-много година и пак смяна с нов.
Майстора ми препоръчва Meyle цената е между 10 и 15лв. Но като тръгнах по магазините, там всеки казваше че не са толкова издръжливи и препоръчваха тройника на Topran - 5лв. -понеже не бил по лош за цената си. Отделно се купуват и три О-пръстени за датчиците, защото ако не се сменят с нови, от тях прокапва.
Моля някой който е сменял този тройник и е натрупал вече опит, да сподели мнението си.
Пасат Б3, RP, 1.8 , 90 к.с. 90 г. Каква марка тройник?
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Пасат Б3, RP, 1.8 , 90 к.с. 90 г. Каква марка тройник?
Последна промяна от krasi748 на Сря 11 ное 2015 18:34, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.
това е снимка на тройника ми
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.
Топран вече 3 година карам,да се ненадява човек. 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.
Аз съм с Топран от тази пролет...но приинципно избягвам тая марка,просто така се случи.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.
Пффф, консуматив, взимай тоя от 5 кинта и колкото изкара, щото приятел си купи за трийсе и няколко кожи от юнитрейд, изкара по малко от моя дори не и топран, някакво менте за 4 лв от първия магазин
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.
ясно, няма да се деля и аз от колегите :)
Слагаме ТОПРАН-а
Слагаме ТОПРАН-а

- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: тройник на Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г.
От моя опит с тези гадни тройници ще споделя какво направих. Купих нов тройник за 7 лева, купих 2 О-пръстена + 1 резерва за датчиците и силикон за гарнитури. Казват, че без силикона пак няма да тече, защото си имало О-пръстен отзад. Съгласен съм !
Но има едно, но.. сложих силикона за да е по-сигурно, да няма някоя язва например в главата която не съм забелязал и от нея да си прокапва, че тея менте тройници, ако опуснеш колата да нагрее до 95-100 градуса, се кривят.. Махнах стария тройник който всъщност беше 3ти за 2 месеца.. сериозно почистване на повърхността, обезмасляване и чаках да изсъхне. Докато чакам да изсъхне, мажа тройника с една не тънка, но и не много дебела (има опасност при поставянето да се разнесе силикона и да затисне тройника, което ще е доста голям проблем) ивица и чакам да хване ципа, около 20 минути. След като хване ципата притягам 2та болта равномерно, да няма кривене и т.н. и колата цяла нощ седя без да се пълни системата с течност, за да прилепне всичко хубаво и силикона да стегне както си трябва. На сутринта налях в системата антифриз, разредих, обезвъздуших и до ден днешен, да чукна на дърво нямам проблеми. Успех !

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г. тройник
Има голяма вероятност самият тройник да си е здрав, а само О-пръстена да се втвърдил до степен, в която при изстинал двигател да изпуска, защото при топъл линейните разширения са били достатъчни да уплътнява. Това се беше получило при моят Б4,но вече бях взел нов тройник с пръстен и стария остана за резерва.
Предвид това, че има и ментета за които са писали колегите, ако няма пукнатина/и и/или разядени ръбове по уплътняващата повърхност на тойника може само да се смени О-пръстена и по процедурата, описана по-горе да се събере обратно. Аз обаче не бих чакал с часове засъхването на силикона преди да притегна болтовете. Силикона засъхва за минути, а и е по- добре да се размаже равномерно и засъхне, съобразно усилието на стегнатите болтове.
Предвид това, че има и ментета за които са писали колегите, ако няма пукнатина/и и/или разядени ръбове по уплътняващата повърхност на тойника може само да се смени О-пръстена и по процедурата, описана по-горе да се събере обратно. Аз обаче не бих чакал с часове засъхването на силикона преди да притегна болтовете. Силикона засъхва за минути, а и е по- добре да се размаже равномерно и засъхне, съобразно усилието на стегнатите болтове.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Пасат Б3, RP, 1.8 , 90kc, 90г. тройник
колега, от температурата плоскоста с о пръстена се изкривява и протича . сменяи с нов троиник и нов пръстен . аз съм сменил поне 10 такива и не съм имал проблеми с различните марки . не мажа с нищо пръстена . почисти главата хубаво и не стягаи много да не спукаш ушите. те имат втулки , но все пак. успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], plamen1234 и 53 госта