Добър ден, колеги !
Ще ви помоля за малко помощ относно един проблем, а именно - не ми работи четвърти цилиндър. Колата е пасат б3, 91 година, карбуратор. Имам и газово. Когато работи на място двигателят тресе и ми се губи четвърти цилиндър. Проблемът се изразява и на двете горива. Колата придърпва, а във високите обороти си работи на всички цилиндри и ускорява добре. Ще съм благодарен, ако ми помогнете да установим проблема. Замерена е компресията на всички цилиндри - около 10 атмосфери е на четирите. Освен това от ауспуха се чува едно буботене...
Само да добавя, че съм сменил всичко по запалителната система - кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец.., тампон под карбуратора, въздушен филтър



Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Колега, защо не пробваш да размениш някоя свещ от работещ цилиндър със свещта на неработещия 4-ти? Поне да елиминираш свещите като начало. Не си написал да си сменял бобината - може тя да дава фира.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Бобината е само една. Ако дава фира не само единият цилиндър няма да работи.
Търси проблем по кабел, свещ, капачка.
Търси проблем по кабел, свещ, капачка.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Виж дали не смуче въздух от тръбата за сервото. Къде ти е вързан вакуума на изпарителя?
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Колеги, не са нито кабели, нито свещи, нито капачка и палец. На въпросния цилиндър сложих нова свещ и кабел от съседен цилиндър, но пак не работи. Тръбата на сервото я измъкнах и запуших отвора на колектора директно с пръст, но няма никаква разлика. Изпарителят ми е електрически. Остана само да проверя ангренажа и евентуално карбуратора, но не вярвам при проблем с него да не ми работи само един цилиндър. Дано се окаже от ремъка
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
И ремъкът и карбураторът, няма как да имат връзка с проблема.
Ако проблемът не е електрически остава да смуче въздух. Може да е скъсана гарнитурата или да е спукана самата тръба.
Или няма компресия, сигурен ли си в измерването?
Ако проблемът не е електрически остава да смуче въздух. Може да е скъсана гарнитурата или да е спукана самата тръба.
Или няма компресия, сигурен ли си в измерването?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Клапани ми се въртят в главата-или по -общо казано -газоразпределителен механизъм.
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Компресията е еднаква и на четирите цилиндъра - малко над 10 атмосфери. Колега Ktamen, ако е спукана тръбата, това не би ли си проличало като я измъкна изцяло от входа на колектора, а самия него запуша с пръст ? За коя гарнитура говориш - на на главата ли ?
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Алуминиевата тръба на самия колектор може да е спукана.
Говоря за гарнитурата между всмукателния колектор и главата.
Ако наистина, проблемът не е електрически, значи смуче въздух от някъде.
А дали не смуче антифриз този цилиндър, губиш ли антифриз?
Говоря за гарнитурата между всмукателния колектор и главата.
Ако наистина, проблемът не е електрически, значи смуче въздух от някъде.
А дали не смуче антифриз този цилиндър, губиш ли антифриз?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Накрая сигурно ще свалиш главата.
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Колеги, днес колата започна да надува мъркучите. възможно ли е от заминала гарнитура на главата да не ми работи един цилиндър ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13403
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Нали ти казах ,че ще сваляш кратуната-тогава ще се види всичко.Дано само с гарнитура да се отървеш!-иначе се почва една...
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Да, колега. Беше прав. Гарнитурата е издухана на първи и четвърти цилиндър. Главата е на почистване и шлайф. Клапаните са добре, но леко омекнали. Ще сменим само изпускателните, че цената ще отиде до небесата, а не си заслужава да сменям всичко на толкова стара кола. Благодаря на всички колеги за изказаните предположения
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3, 91 г., карбуратор, EZ - работи на три цилиндъра
Цяла глава за този двигател струва под 50лв заедно с клапани и всичко.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: SimonDosev, vasil4o97 и 30 госта