проблем с TPS решение
проблем с TPS решение
Здравейте колеги имам пасат 1.8mi с двигател ABS след много ходене по диагностики най накрая се установи че е заминал TPS-а отворихме го и се вижда че е заминало част от графитното покритие
някои да има идеи как може да се оправи евнтуално с графитен спрей или нещо от сорта. Отпада идеята за нов поради цената от морга сащо е доста рисково показаха ми един купуван от морга на вид като нов но като се вгледаш с лупата се вижда пукнатина мерси предварително за съветите 
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Drunk Beer
Трети русенец във форума
Колега, аз сменях такъв датчик и пак ми излезе солено, но предпочетох компромисния вариант пред това да пратя моя за рециклиране и да взема от морга.По случайност се оказа, че в сервиза на Бош има такъв със същия номер като моя(те са няколко разновидности) и предпочетох да взема от там, защото собственика ми се стори много свестен
Кажи какъв е проблема на колата, придърпва ли, какво прави?В кой сервиз ходи на диагностика?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колко ти искат за нов?
сори че ще ти го кажа ама в твоя случай направо не виждам изход...
този TPS(throttle position sensor) така като го гледам е направо невъзстановяем в домашни условия.
чувал съм за смяна на дебитомер обаче в юнито-даваш твоя ако не е отварян или бъзикан и срещу някаква сума(доста е ама е позволяемо все пак) ти дават рециклиран с гаранция.
не знам как стоят нещата с позиционера обаче-виж проучи...
сори че ще ти го кажа ама в твоя случай направо не виждам изход...
този TPS(throttle position sensor) така като го гледам е направо невъзстановяем в домашни условия.
чувал съм за смяна на дебитомер обаче в юнито-даваш твоя ако не е отварян или бъзикан и срещу някаква сума(доста е ама е позволяемо все пак) ти дават рециклиран с гаранция.
не знам как стоят нещата с позиционера обаче-виж проучи...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Когато сменях моя разбрах, че има 3-4 различни серии потенциометри и в зависимост от серията се плаща различна сума в евро доколкото помня.Пращаш си го в Бош и те ти връщат рециклиран с нова плочка и настройка на техен стенд(на друго място не може да се настрои) като цените бяха от 300-400лв, зависи дали ще си късметлия да се окаже, че твоя е от евтините, ако е от скъпите лошо.Атиди до сервиза на Бош в Русе, пича е любезен, ще звънне на своя човек в Бош и ще ти каже колко ще струва рециклирането, но трябва да знаеш кода на частта.Той се намира отдясно под ръба на блока на потенциометъра, няма как да не го намериш.За да не го сваляш, за да видиш какъв му е номера, взимаш бял лист и малък молив, налагаш и драскаш
Като научиш какъв номер е частта отиваш в сервиза на Бош и питаш колко пари ще струва рециклирането
П.П. Извинявам се за неразбраемия си пост, доста съм разсеян в последно време и нямам нерви да си чета писанията
П.П. Извинявам се за неразбраемия си пост, доста съм разсеян в последно време и нямам нерви да си чета писанията
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 32 госта
