


Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
- jivko_ov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Привет колеги,изчетох доста теми по въпроса,но ще питам направо. Тези дни имайки предвид времето,пасата след като карах извънградско още на първият светофар загря на 100 градуса,включи се перката и направо се озадачих,охлажда и веднага пак загрява,та въпроса ми към вас е може ли термостата да се е прецакал и да не отваря както трябва,долния маркуч не беше така горещ като горния,чак след като излезнах от града температурата се нормализира. Пасат б3 1,8 90кс АБС газ бензин.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Да не би първата степен на перката да не ти работи и затова чак дотам да е стигнала като температура?
- jivko_ov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Работят и двете степени,проверил съм,затова се насочвам към термостата,незнам да е сменян някога,пасата го имам от 9 години,нов внос.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Тънкото маркучле на разширителя?
-
- VW експерт
- Мнения: 13404
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
С доста хора сме коментирали,че термостата като се скапе остава в отворено положение.
Но при мен остана в затворено,+38 градуса,на климатроник.
Прегря за секунди и изгори гарнитура.
Симптомите при теб са същите.
Но при мен остана в затворено,+38 градуса,на климатроник.
Прегря за секунди и изгори гарнитура.
Симптомите при теб са същите.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
+38 градуса на климатроник? Как става това?
П.П. не ми се смейте, технически неграмотен съм.
П.П. не ми се смейте, технически неграмотен съм.
-
- VW експерт
- Мнения: 13404
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Megasquirt написа:+38 градуса на климатроник? Как става това?
П.П. не ми се смейте, технически неграмотен съм.
Имах впредвид,че външната темепратура беше 38 градуса,компресора бичи здраво,в градски условия охлаждането е затруднено,не отворилия термостат и чайника кипна.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Аз си помислих, че като си гледал температурата на охладителната течност през менюто на климатроника, ти е показало 38 C.
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Здрасти със същия двигател съм на газ, и при температури над 15 градуса ,движение на ниска предавка или когато спирам например да отворя гаража почти винаги температурата се качва до 90-95 градуса и се включва перката-това по показанията на таблото . Доколко е вярно е друг въпрос . На дълъг път при 100 км/ч температура е около 80 °
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Моля, спрете си подписа от браузъра на телефона
mod edit radotom
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Моля, спрете си подписа от браузъра на телефона
mod edit radotom
- Passat_91
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 20:27
- Автомобил: VW Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8 MI RP 12.1990
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат б3 1,8 90кс АБС проблем с охлаждането
Колега здравей! Пасата ми е 1.8 МИ РП 90 коня. Проблемите и решенията ми със загряването бяха следните:
Преди време имах горе долу същият проблем с бързото загряване, но придружен и с виене от мотора. Установих, че виенето идваше от водната помпа. След като свалих водната помпа видях, че перката имаше само едно здраво ребро и две които бяха на половина. Помпата не е могла да циркулира добре водата и затова загряваше бързо. След смяната се оправи. Извънградско повече от 75 градуса не ми вдигаше.
След време започна да прави проблем със включване на перката към 100-105 градуса. Установих, че включва само втора степен, но след проба на степените на перката разбрах, че перка е ок, но установих, че проблема е в датчика на радиатора на който беше блокирала парва степен. Смених го и се оправи. Извънградско повече от 75 градуса не ми вдигаше.
На скоро вечерно време и извънградско при -8 градуса ми загря до 110-115 спрях отворих капака перката не включва, радиатора на долу студен (големия кръг не отворил), мотора температурата не пада. Погледнах казанчето няма вода. Сипах близо 2 литра. Погледнах под колата идваше леко вода. Установих, че е от долния изход на казанчето след демонтажа видях, че пластмасата се е напукала и е сълзяло и системата като е останала без вода не е могъл да отвори големия кръг, водата не е минала през датчика, за да включи перката и мотора загрял. Смених казанчето всичко е ок, но май сипах много антифриз концентрат (близо 4 литра). Сега е забелязвам само когато катеря нагоре и карам след някой тръгва да покачва до 90-93 градуса, но перката ми включва, но пък забелязах, че хвърля антифриза от казанчето през малкия изпусквателен отвор понеже се пълни почти до %80-%85. Явно антифриза като загрее се разширява и казанчето започва да хвърля течността.
Мой съвет: Ако ти отваря големия кръг, но за да включва перката значи отваря провери дали затваря, за да се увериш дали е здрав термостата. Ако отваря и затваря най-вероятно е водна помпа.
Преди време имах горе долу същият проблем с бързото загряване, но придружен и с виене от мотора. Установих, че виенето идваше от водната помпа. След като свалих водната помпа видях, че перката имаше само едно здраво ребро и две които бяха на половина. Помпата не е могла да циркулира добре водата и затова загряваше бързо. След смяната се оправи. Извънградско повече от 75 градуса не ми вдигаше.
След време започна да прави проблем със включване на перката към 100-105 градуса. Установих, че включва само втора степен, но след проба на степените на перката разбрах, че перка е ок, но установих, че проблема е в датчика на радиатора на който беше блокирала парва степен. Смених го и се оправи. Извънградско повече от 75 градуса не ми вдигаше.
На скоро вечерно време и извънградско при -8 градуса ми загря до 110-115 спрях отворих капака перката не включва, радиатора на долу студен (големия кръг не отворил), мотора температурата не пада. Погледнах казанчето няма вода. Сипах близо 2 литра. Погледнах под колата идваше леко вода. Установих, че е от долния изход на казанчето след демонтажа видях, че пластмасата се е напукала и е сълзяло и системата като е останала без вода не е могъл да отвори големия кръг, водата не е минала през датчика, за да включи перката и мотора загрял. Смених казанчето всичко е ок, но май сипах много антифриз концентрат (близо 4 литра). Сега е забелязвам само когато катеря нагоре и карам след някой тръгва да покачва до 90-93 градуса, но перката ми включва, но пък забелязах, че хвърля антифриза от казанчето през малкия изпусквателен отвор понеже се пълни почти до %80-%85. Явно антифриза като загрее се разширява и казанчето започва да хвърля течността.
Мой съвет: Ако ти отваря големия кръг, но за да включва перката значи отваря провери дали затваря, за да се увериш дали е здрав термостата. Ако отваря и затваря най-вероятно е водна помпа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта