Passat 4x4 Synchro?????

Техническа и сервизна информация за Passat
janeta
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 5:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Passat 4x4 Synchro?????

Мнениеот janeta » Вто 23 окт 2007 16:19


Май ще си купувам Пасат 4х4 но не съм наясно 4х4 постоянно ли е или при нужда и това повишава ли ми разхода на гориво и усложнява ли поддръжката? Колата е 1999 г, 1,9 TDI, 110 к.с.




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 23 окт 2007 16:28


Постоянно е, не се изключва. Поддръжката е по-сериозна, разхода мисля е с малко повече, но пък за сметка на това е много по-стабилна колата.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 23 окт 2007 16:34


Системата 4x4 трябва да е haldex и компютър да следи и разпределя услието и към задните колела, от такава гледан точка не е постоянно, иначе няма ръчна настройка.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 23 окт 2007 19:14


Всяка изгъзица задължително усложнява и оскъпява поддръжката. :-)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 23 окт 2007 19:23


L&R написа:Системата 4x4 трябва да е haldex и компютър да следи и разпределя услието и към задните колела, от такава гледан точка не е постоянно, иначе няма ръчна настройка.

Вики, В5 е със Синхро системата. При В5.5 е вече с Халдекс.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 23 окт 2007 20:14


brabus написа:
L&R написа:Системата 4x4 трябва да е haldex и компютър да следи и разпределя услието и към задните колела, от такава гледан точка не е постоянно, иначе няма ръчна настройка.

Вики, В5 е със Синхро системата. При В5.5 е вече с Халдекс.



А колеги тогава можели да поясните некой неща напримерно за 4motion ... той включвали се към тази система haldex .. или е някаква съвсем отделна система .... :?: :D :?:


koev
Мнения: 45
Регистриран на: Чет 18 май 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот koev » Вто 23 окт 2007 20:33


4 motion е търговското название на куатро при пасат, тъй като куатро е патент на ауди. Едно към едно е с ауди куатро - торсен диференциал. Няма копчета или ръчки за включване и изключване. Недостатък - 4 еднакви гуми всеки път, но пък според мен е супер стабилна на мокро или сняг. При сухо време не виждам разлика с другите автомобили, които съм имал и карал - особено с нови гуми. Разхода ми е 9 - 9,5 градско във Варна, като няма почти разлика дали карам с климатик или без. Извън градско ми е 6 - 6,5 като се стремя да карам със 120, на магистрала - 150. Казвам, че се стремя, зщото скоростта не се усеща - на 6-та с 3000 об/мин е със 150.

П.П. За протокола баща ми постигна разход 5/100 със скорост около 90, когато ми я докарваше от Стара Загора след лек ремонт.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 23 окт 2007 20:44


А добре тогава ще можели да поясните нещо за тези други системи haldex и естествено Синхро ... ??? :!: :D

П.П Или поне някой саит да прочета за тях .... :!: :D


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 23 окт 2007 20:48


Колега, :use_search
viewtopic.php?t=28384


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Вто 23 окт 2007 21:42


Страхотен автомобил,но е адски скъп за поддръжка........стои много добре на пътя дори и през зимата/ все пак е кола/ .Градско до 8.5 ако се кара спокойно на дълъг път е ясно как само миришка нафтата


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Вто 23 окт 2007 23:24


Постоянно 4X4(Торсен).И да,повиШава раzхода и оскъпява поддръжката...но си струва според мен :)


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 24 окт 2007 6:05


Имам едно малко въпросче към всички, които твърдят, че торсена оскъпява поддръжката:
КАК?


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Сря 24 окт 2007 19:45


2 гърнета zа смяна :wink:


Потребителски аватар
frankofere
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 08 мар 2016 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 4x4 Synchro?????

Мнениеот frankofere » Вто 08 мар 2016 23:08


4x4 при Passat 5.5 бензин 2.0 115 hp haldex или Синхро?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 4x4 Synchro?????

Мнениеот dobrin » Вто 08 мар 2016 23:19


Торсен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: azlk_TURBO, Bing [Bot], nikolay_ss и 34 госта