АZХ 2,3 v5 170 к.с. смяна на агренажна верига.Кога?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
qnko83
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

АZХ 2,3 v5 170 к.с. смяна на агренажна верига.Кога?

Мнениеот qnko83 » Съб 04 юни 2016 7:13


Става въпрос за редкия мотор АZХ 2,3 v5 170 к.с искам да разбера на колко километра се сменя? Някой казва на 170 х.км други 300 х. км.
Не мога да намеря документация по въпроса.
п.с при загрял двг. се чува тракане от страната на веригата, което ме навежда на мисълта че е за смяна. :banghead




Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: АZХ 2,3 v5 170 к.с. смяна на агренажна верига.Кога?

Мнениеот M3ntata » Нед 05 юни 2016 15:36


Веригите на 5-те било 20v или 10v се сменят (препоръчва се) на 150-200х.км. На VR6 към 300-350х.км. Документация няма (специално за пробега) в чу8ждите форуми са си го написали)
Имам клипове в моята тема на загрял и студен мотор разликата се долавя от 50метра :mhihi (ЕТО Я ТЕМАТА)

На 07.06 се почва операцията и ще качвам снимков материал, както и друга информация в темата ми. Друго което мога да кажа за сега е пълен комплект ангренаж за моя мотор AGZ на FEBI/SWAG е на цена около 300-350лв (съдържа: 2 вериги, 3 блъзгача, долен оптчгащ плъзгач, горен оптягащ болт), друго трябва да се смени семеринга на скоростната кутия, гарнитура на капака на главата, също и за всмукателния колектор и друго каквото излезе. За работа ще ти вземат едно 300лв и нагоре според сервиза, операцията трае 2-3 дена. Колкото по бързо смениш веригата толкова е по голяма вероятността зъбните колела да са здрави, при мен колата си тракаше от както я взех колко е карана така не се знае, което ме навежда на мисълта, че ще трябва да сменям и зъбни колела за горната верига 3 броя на цена около 40-60лв/бр от vw, понеже ги няма...

Карането с по гъсто масло (заради тракането) не е добра идея за мотора, 5W40 ако го гори (за което няма да се учудя) 10W40 от там нагоре си е за отваряне. Другата беля която може да стане ако мислиш да караш така е, че ако се отчупи някое парче от плъзгачите и се заклещи някъде... Прескачането не мисля, че е като вариант понеже самите зъби на колелата са остри, не са от онези заоблените. Друга полезна тема [url=http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1264409-DIY-Replacing-timing-chains-tensioners-and-guides-on-a-12v-VR6\]vwvortex[/url]

Тези мотори са страшно корави (разбира се си иска поддръжката), ако мислиш да си я караш и всичко останало по колата е наред си струва всяка стотинка за ремонта.

Ето и твоите части: SWAG пълен комплект, като това е примерна цена без отстъпка.

Поздрави.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта