В5 1997 1,6 АХЛ - сигнал за висока температура на водата
-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
В5 1997 1,6 АХЛ - сигнал за висока температура на водата
Здравейте! Казуса е следния, пищи сигнала за температура на водата, а по прибора на таблото ,температурата е ОК. Днес я запалих сутринта и на минутата писна. Според мен, да загрее за 1 мин 1-2 кила вода вода в главата, даже и без циркулация е невъзможно. Пипнах главата - лееко топла. Прибора, естествено на 0. Мисля си за датчик. Кой е датчика - оня на петох***ка, с четирите кабела? Сменял съм го преди 2-3години. А,да! Преди месец я карах на ремонт, като позатопли по пътя, пак писна, ама и теглих една и продължих - зер отива на ремонт за глава (по термометъра си беше 90) и по едно време сигнала угасна!
и до сервиза ОК.! Вися в сервиза 3 седмици, взех я и не я карах около 10дни. Подкарах я оня ден - пищи. А температурата 90
. Да заложа ли на датчика? 
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12172
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: В5 1997 1,6 АХЛ - сигнал за висока температура на водата
По скоро е уреда в таблото
-
batmit
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: В5 1997 1,6 АХЛ - сигнал за висока температура на водата
Колега, вземи друг датчик, включи го в буксата без да го завираш в пето..... ако пак пищи не е от датчика, ако не пищи сменяй датчика.
-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: В5 1997 1,6 АХЛ - сигнал за висока температура на водата
Ами, той си показва както и преди, на студен двигател - на ляво. При загряване, плавно се придвижва до средата, горе и там си стои. Ако поизстине колата си пада до някъде и при запалване и тръгване след малко пак застава на 90. Интересно, може ли това да става заради слаб акумулатор (скапан си е), защото всички писъци се появяват след дълъг престой и на два пъти забелязвам, че заводската аларма на вратата не свети,а това го прави при слаб акумулатор (но пък колата пали). Също така, климатроника, след запалване, показва всички символи накуп и мигат около 20 сек. и след това нормално. От скоро го прави и не знам дали има връзка.
Слабия акумулатор го свързвам със случката по пътя за сервиза - като е позаредил и алармата изчезва, ама не съм сигурен. Когато писна за първи път, беше зимата, беше стояла 1 месец, взе я хлапето, и след 400 метра се разпищя, та и изкара акъла. На другия ден я карах - нищо! Пролетта я юрках служебно 2500 км - нищо! Е "пиеше" вода (за това ходи на ремонт) ама нямаше признаци на загряване. А бе загадка ....
Слабия акумулатор го свързвам със случката по пътя за сервиза - като е позаредил и алармата изчезва, ама не съм сигурен. Когато писна за първи път, беше зимата, беше стояла 1 месец, взе я хлапето, и след 400 метра се разпищя, та и изкара акъла. На другия ден я карах - нищо! Пролетта я юрках служебно 2500 км - нищо! Е "пиеше" вода (за това ходи на ремонт) ама нямаше признаци на загряване. А бе загадка ....
-
batmit
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: В5 1997 1,6 АХЛ - сигнал за висока температура на водата
Зависи датчика с колко пина е. Ако са повече от два може зумера и стрелката да се командват отделно. Най-лесно е да си заредиш акумулатора. При мен на слаб аку при палене се нулираше дневния километраж и радиото забравяше станциите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта