


пасат Б3 заден мост как се сменят тампоните
пасат Б3 заден мост как се сменят тампоните
Итересуваме конкретно какви инстроменти ми трябват за смяната на тампоните на задния мост на пасат Б3.И дали ми трябват някакви спецялни инсрументи знам че трябват някакви скоби.Моля даите инфо дали може да се смени без колата да е на канал.И ако може някакъв снимков матерял ще съм много благодарен.Мерси предварително.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На моя Пасат (Б2) ми беше доста лесно , но аз свалях целия заден мост - амортисьорите бяха изпуснали , почистих си спирачните цилиндърчета , смених накладките , раздвижих ръчната... абе рециклирах си го както си трябва кажи-речи
Тампоните бяха си разбили леглото от едната страна и изпаднаха лесно , от другата с два чука ги избих - паднаха лесно , след това почистване с телената четка на бормашината , полиране малко и с грес новите влезнаха като у дома си от едната страна , от другата с латун уплътних и всичко заспа
Без канал мисля, че ще се справиш - аз така и не използвах наличния в сервиза
Гаечни ключове 19 и може би гедоре с по-голямо удължение ще ти трябват , ако ще сваляш и амортисьорите - 17 + 6-чка или сплесната тръба за контра за прътовете на амортисьорите , 11 и 14 гаечни за спирачните тръбички , ключ за гуми , няколко стабилни трупчета, крик

Тампоните бяха си разбили леглото от едната страна и изпаднаха лесно , от другата с два чука ги избих - паднаха лесно , след това почистване с телената четка на бормашината , полиране малко и с грес новите влезнаха като у дома си от едната страна , от другата с латун уплътних и всичко заспа

Без канал мисля, че ще се справиш - аз така и не използвах наличния в сервиза

Гаечни ключове 19 и може би гедоре с по-голямо удължение ще ти трябват , ако ще сваляш и амортисьорите - 17 + 6-чка или сплесната тръба за контра за прътовете на амортисьорите , 11 и 14 гаечни за спирачните тръбички , ключ за гуми , няколко стабилни трупчета, крик

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Заден мост на пасат Б3 как се сменят задните тампони.
krasio написа:.Моля даите инфо дали може да се смени без колата да е на канал.
Без канал, брат, няма да минеш!
И аз свалях целия мост. Мисля, че можеше да се мине и без сваляне, но тогава със сигурност зора щеше да е по-голям от хамалогията по свалянето

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Привет, Краси,
Погледни това, от братята руснаци. Има и снимки. Мен ме чака вероятно същата работа, смених всички амортесьори, тампоните на носачите отпред и един тон други работи, но продължавам да усещам автомобила да ми се 'усуква', май ще трябва да сменя и тампоните на задния мосст.
Успех.
Погледни това, от братята руснаци. Има и снимки. Мен ме чака вероятно същата работа, смених всички амортесьори, тампоните на носачите отпред и един тон други работи, но продължавам да усещам автомобила да ми се 'усуква', май ще трябва да сменя и тампоните на задния мосст.
Успех.
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Скоро сменях тампони на заден мост, работата не е за човек без нерви.
Без канал ще стане само ако сваляш целия мост ( Машината го е направил ама е имал и други работи покрай тампоните. )
Иначе ако имаш канал може и да не се сваля моста.
Проблема е в избиването на тампоните, много ръждясват , при липса на фантазия се подрязват с ножовка за да се избиват.
Проблем и е при запресоването на новите, трябва да се внимава да не се скъсат, не е толкова лесно.
Направо се дивя на руснаците и колегите от форума дето твърдят че цялата работа ставала за 1-2 часа "с перекурами".
Ходи на сервиз освен ако не си мазохист.
Без канал ще стане само ако сваляш целия мост ( Машината го е направил ама е имал и други работи покрай тампоните. )
Иначе ако имаш канал може и да не се сваля моста.
Проблема е в избиването на тампоните, много ръждясват , при липса на фантазия се подрязват с ножовка за да се избиват.
Проблем и е при запресоването на новите, трябва да се внимава да не се скъсат, не е толкова лесно.
Направо се дивя на руснаците и колегите от форума дето твърдят че цялата работа ставала за 1-2 часа "с перекурами".
Ходи на сервиз освен ако не си мазохист.
Мисля че ако си го направиш сам ще стане наи добре защото знаеш как ще испипаш нещата но поради липса на инструманти и канал е наи-добре на маистор.И да питам откъде мога да си взема хубави тампони за заден мост на пасат Б3 18мн.инжABS МОТОР.които ще карат доста време и от къде точно магазин или някои вносител.
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Emo написа:Привет, Краси,
Погледни това, от братята руснаци. Има и снимки. Мен ме чака вероятно същата работа, смених всички амортесьори, тампоните на носачите отпред и един тон други работи, но продължавам да усещам автомобила да ми се 'усуква', май ще трябва да сменя и тампоните на задния мосст.
Успех.
ТУК,май са изпуснати няколко операциии
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 32 госта